Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Topení 1.8TD ale na mě každý dlabe
rbr: s Fridexem myslim obecne vsechny, sam mam v chlazeni (v nadrzce) neco namodraleho, nevim cim to dolit a tak bych to nejradsi vymenil. Kody jsem dale nezkousel, nejlepsi bude, jeste jednou zopakovat test, pochybuji ze mi pri 4.tem 5.tem a 6.tem cteni kodu vyjde jina krivka-kody, pak vymazat pamet (odpojit aku), projet auto, aby se problem vyskytl, zapsal do pameti a testovat znovu. -
« Re: Když jsme u těch termostatů
Ty dráty (myslím) nejdou až tak jednoduše z čidla do vrtulí (viz dříve - relé, pojistky) ale toto čidlo skutečně má dva výstupu - (snad 100 a 105- nevím ale je to na něm napsané, kdybys ho měnil) a opravdu to spíná první větrák, při pokračújícím vzestupu teploty pak druhý. To se ale asi běžně nepodaří. -
« Re: Když jsme u těch termostatů
Když jsem to dal do servisu, že mi možná pozdě spíná vrtule(první), měnili právě toto čidlo. jde to ještě snad přes nějaké relé a pojistky, ale je to ono.
A s čidli pro ŘJ a palubku jsem měl co dělat před týdnem při kontroly vstupů do ŘJ. Takže si za tímto stojím. -
« A palivový filtr?
A ještě bych se rád zeptal zkušenějších kolegů, čístíte pravidelně palivový filtr? (2.0liDOHC,kat). Já to u starších aut samozřejmě dělal, ale u sirky na mě v servisu koukal, že to snad ani sirka nemá (?) Je fakt, že pořádně nevím kde je(snad u nádrže?) a jaký je postup. -
« Re: Když jsme u těch termostatů
Takové dětské nemoci jako kmitání nápravy (mám 14, plechové) už máme za sebou. Trvalo to rok: gumy(byly špatný), kotouče, čepy, silnetbloky stabilizátoru, silentbloky tlumičů. Myslím, že všechny tyto díly se při kmitání "vzájemně" ničí a ovlviňují a pokud nevyměníš vše, tak se to po čase vrací. -
« Re: Topení 1.8TD
Pánové, jaký postup považujete za nejlepší při výměněně chladící kapaliny?
Já mám takovouto představu(už mi kapalina začíná smrdět starou gumou): dole pod chladičem povolit spodní šroub pro vypuštění (vyteče vše spolehlivě?), pak propláchnout - můžu tady použít obyč. vodu? a odkud proplachovat? normálně to prolít přes nádobu? Pak asi nechat odtéct zbatky a naplnit. Tuším že to má 12 litrů, bude zima, takže správná směs tuším by mohla stačiz z 6 litrů Fridexu (jasně, pro hliníkové motory) a 6 litrů destilky?
Jinak souhlas s Daytonou, mám stejný motor a ručka je okolo M za běžných podmínek(!) -
« Když jsme u těch termostatů
tak někdo poraďte pls.: čidlo teploty kapaliny u DOHC je to na koleni vepředu nahoře se 4mi kontakty ? (Typoval bych to na dva kontakty ručka a dva kontakty EEC-IV). DOHCčko mám nově, starý OHCčko jsem měl zmáklý a hlavně tam bylo víc místa kolem motoru a všechno bylo takový přehlednější ......
A ještě jeden dotázek: Vepředu vpravo před chladiči je taková svislá tlustá trubka - že by expanzní nádobka pro klimu ? Je oloupaná a rezavá, můžu ji vzít tžeba černým Hammerite ? Není to někdy hodně horký ? A máte někdo zkušenosti s lakováním tepelně namáhaných dílů ? (tuhle novou Sirku chci trochu zrestaurovat, abych s ní mohl jezdit aspoň tak 5 let, je to 2.0i EFi DOHC, klima, el. okna, ABS, s tou bych mohl chvíli vydržet, má to dost dobrej podvozek, trochu tvrdej, ale sedí a nekmitá, ač jsou tam 14" plecháče)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!