Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Když jsme u těch termostatů
Tak to bude asi to ABS. Ve starym motoru nic nevrčelo :-) (teda kromě zabzučení krokového motoru na karburátoru). Za to doporučení díky, už jsem začal upadat v beznaděj, co se autoservisů týká. Nějak očekávám stejný přístupa, jako mám já ke svým zákazníkům s počítači a on skutek utek ..
Je to subjektivní dojem, nebo se musí DOHCčko se stříkačkou víc točit a tudíž je průměrně hlučnější ? -
« Re: Když jsme u těch termostatů
Po zapnutí zapalování (i bez startu motoru) musí chvíli vrčet čerpadlo ABS.
Po startu motoru jsou ventily vždy slyšet, než sa po chvíli nastaví tlakem oleje. To je vše OK.
Radka z Líbeznice taky můžu doporučit. Jeden z posledních poctivých a ochotných lidí. -
« Re: Když jsme u těch termostatů
Ukazuje to špatně teplotu - ručka vyjede až nahoru na doraz při studeném motoru po zapnutí zapalování. Staré OHCčko se mi nepřehřálo nikdy ani po dlouhé jízdě v koloně, tam jsem měl problémy se spojkou (po přehřátí se mi hrozně rozkmitával zadek při rozjezdu). DOHCčko mám od soboty a ještě jsem se do kolony nedostal. Větrák se ještě nerozběhl. Prozraďte, co to tam vrčí po zapnutí zapalování až několik sekund ? Že by nějaké čerpadlo (palivo? ABS? klima? servo?). Je to vepředu, řekl bych před řidičem, tam kde bývaj brzdy. V tomhle motoru je toho ale na mne moc, kdo se v té změti hadic má vyznat :-) A je normální, že chviličku po startu jsou slyšet ventily (pak to ztichne a ozvou se jen výjimečně). -
« Re: Topení 1.8TD
Jo, díky. Dobrej nápad vypouštět to raději hadicí než tím šroubem. A pak jsi teda rozpojoval a připojoval zbytek, jak tě napoadlo.A běžná voda.Já si taky myslím, že pokud se v motoru neohřeje, tak by nemusela uškodit. A kdo by tam lil takové množství destilky? Malý dotaz, kudy jsi to plnil při proplachování? Různě, nebo jen nádržkou? Pokud nechci měnit termostat, nemusím jej oddělat k propláchnutí?Raději na něj nechci sahat, když šlape.
A pro tebe: když máš odpojené čidlo pro ventlilátory, skutečně by to to nemělo mít vliv. Nezapoměň, že ventilátory se sepnou až při dosažení určité vysoké teploty (100 ?), kdy to již nezvládá uchladit termostat a chladič. A to není tvůj případ, myslím. -
« Re: Když jsme u těch termostatů
Ještě k té teplotě: myslíš, že teplota je pouze špatně ukazována na palubce, nebo se to skutečně nechladí? Sepne ti první vrtule(pravá ve směru jízdy) při dosažení nějakých 100°C? To je typická hodnota, kterou dosáhneš, když dostatečně dlouho jedeš v koloně a jelkož jsi z Prahy, nebude to pro tebe nic neobvyklého :o]. Jinak by ručka při běžné jízdě měla být okolo toho M. -
« Topení 1.8TD
Tak jak to vypadá nejsem sám kdo má u 1.8TD problém. O víkendu pro sichr sundám palubku a podívám se na ta táhla topení. I když se mi to nezdá. Jasně jde slyšet překlopení z červené na modrou a naopak. Čistit a proplachovat to už nebudu. Myslím že už to stačilo. Můj postup byl: Sundal jsem spodní hadici u chladiče protože tomu plast. štoubu nevěřim ( náhodu to začne chcát a co potom) vypustil jsem vodu vyndal termostat prátil hadice a vše do původního stavu a při studeném motoru jsme to napustil normální vodou. A odpojoval různě hadice a různě proplachoval i s topením. Takže tam asi problém nebude. Termostat se u 1.8TD otočit nedá jedině pootočit do stran , ale to si myslím nemá vliv ( např. u 120 to vadilo). Pochybuji že by špatně těsnil. Ještě ho změřím teploměrem ve vařící vodě. A když ani tohle neprokáže chybu tak na chladič hodim ten karton a uvidíme. Mám odpojené čidlo na oba ventilátory ale to s tím nemá určitě nic společného. Ještě jsem našel u termostatu dvě čidla jedno je určitě na budík ale to druhé je z boku. A to nevím k čemu je ? Když 1.8TD nemá ŘJ. Je pravda že kastlíkem něco je ale po odpojení se nic neděje. Takže to vypadá na kastli z jiného typu. To jsem se to rozepsal .... :o))) -
« Re: Přibírání nových členů
To je taky pravda, zive si predstavuji nejakeho starsiho pana jak lusti vizitku a rika si, ten internet, ja uz se s tim budu muset taky naucit... Na druhou stanu je mi trochu lito, ze clovek vida tolik Sierr a vi, ze nejspise jsou bezneho konzumenta, ktery proste jede autem a netusi, ze pro nekoho je Sierra neco vic. Co je cil, tot otazka, me by se libilo, kdybych se mohl prihlasit do klubu, jako bych mohl, kdybych mel treba Scorpio, nebo Peugeota. [odkaz] [odkaz] -
« Re: Když jsme u těch termostatů
To bylo s mou minulou .. 2.0 OHC 1987. Vyměnit ramena jsem je musel donutit, ostatní opravy vždycky až po mojí diagnostice.
Teď mám pár dní 1992 DOHC 2.0i EFi, potřebuji to skouknout, seřídit, zjistit co je potřeba, průběžně dělat to, co neudělám sám a tak ... prostě všechno nejbližších několik let. Teď mi to pořád ukazuje teplotu motoru až na doraz, ještě se podívám, jestli není vypadlej konektor na čidle, pokud ho teda najdu. Určitě se najde na opravu víc věcí. -
« Re: Přibírání nových členů
A co kdyz uz ten nekdo bude clenem, vzdyt se ani nepozname, kde uvizly tabulky pod SPZ s www adresou? Ja vzdycky, kdyz vidim Sierru, tak si snazim zapamatovat SPZ a pak to absurdne hledam v seznamu platcu na www.fordsierra.cz. Vizitky s vyzvou stat se clenem jsou dobrym napadem, nekdo je nebude chapat, nekdo to uvita. Ale preci jen mi unika, jak presne nazvat to, ceho by se takovy clovek mohl stat clenem.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!