Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
kostey 25.09.03 10:49
« Re: Je nás tu docela dost
myslíš v celym motorkafé nobo bv našem tématu? Já myslel v tématu. A Taky proto mám zaplou stránku sierry a kazdou chvíli dávám refresh (F5) a koukám kolik lidí je on line, protože když je někdo on line, tak mi přijde, že mám větší pravděpodobnost, že mi někdo odepíše do diskuze... -
« Re: Když jsme u těch termostatů
to mercenary: tak tomu se mi nechce verit, promin. Neni mozne, ze Ti ten motor neprotestuje, kdyz jedes na 5-ku do kopce a mas tam 1500 otacek, a jeste na to slapes...Nebo ze to neni OHC ale OHV a sestivalec??:)) (to je ovsem jine kafe...) Rozhodne vsak nemuzu souhlasit s tim, ze DOHC je hlasitejsi. Ja neco zacnu slyset az od 120 a to tam mam sportovni vyfuk. Nejvetsi rozdil je ale pri vyssich rychlostech, treba u 150-160. DOHC je jeste porad dost tichy, OHC ma uz takovej sportovnejsi charakter a trochu vic rve... -
« Re: Když jsme u těch termostatů
Tak tak, mam 2.0i OHC a pres 4 000ot/min jsem ho jeste nemel potrebu honit. (V tuto chvili i kdybych potrebu mel, chybela by mi odvaha, stale hazarduji a jezdim s nevymenenym rozvodovym remenem nezjisteneho stari a km) Bezna jizda je tak od 1 500 do 3000ot/min a kdyz jsem usedl do Felicie mel jsem pocit ze sedim na motoru a uvedomil jsem si jak malo je motor v Sierre slyset. A co dalsiho, ja se s Felicii neumel rozjet, tomu se musi nalozit a nechat klouzat spojka a by to nekuckalo! Takze kroutak mi neschazi. Je ale pravda, ze idealni je radit ze 4 na 5 tak v 90km/h, 80km/h je jeste docela malo, i kdyz to na 5 dokaze jet i mnohem pomaleji. -
kostey 25.09.03 10:41
« Re: Je nás tu docela dost
V pravo dole na hlavní stránce máš takovej modrej čtvereček s nadpisem návštěvy. Když na něj klikneš, tak ti naběhne stránka www.toplist.cz a tam když zadáš: www.fordsierra.cz tak ti to ukáže různý informace. Já si doma téměř každej den píšu na jakym jsme místě a dělám si z toho graf... (Já vim, sem magor...) -
« Re: Když jsme u těch termostatů
Do staré sirky jsem lil jakýsi UK olej Delphi (5l za tuším 400,- Kaček, je to polosyntetika 15W40). Někdo mi tvrdil, že to je stejnej olej jako některej značkovej, ale v no-name kanystru. No nevím.
Co je v motoru teď opravdu netuším, je to čerstvě ze Švajcu, má to ale všechno origoš (filtr Motorkraft, stěrače Ford ... :), tak tam asi bude to, co Ford předepsal. -
« Re: Když jsme u těch termostatů
No ja nechci memu motoru skodit, a menim kazdych 10 tisic. Pouzivam Castrol GTX3 Magnatec, na kterem je taky napsano 15 tisic. Ovsem ty kanaliky v tech miskach (hydrostelech) jsou fakt tenke. Jestli zmeris hladinu oleje u OHC, pak s ni jezdis, motor se zahreje, zastavis, a za 5 minut uz zmeris stejnou hladinu. U DOHC to neni mozne, rekl bych ze potrebuje tak asi 2-3 hodiny, nez vytece z tech misek vsechen olej. Do te doby se vsak olej ochladi, a jestli uz bude starsi, nebude mit uz takovou viskozitu a mozna tam neco zustane, spolu s nejakym tim svinstvem co vznika treba pri spalovani. Ja jsem slysel rozdil v chodu motoru kdyz jsem po 10 tisic vymenil olej. Je to ale mozna subjektivni... -
« Re: Když jsme u těch termostatů
Byl bych pro levnejsi a casteji, ale nejlepsi je drazsi a casteji :-) Co myslis konkretne tim levnejsim?
Zalezi jak s autem jezdis. Kratsi a caste pojizdky = menit casteji. Dlouhe cesty = menit mene casto. Pak jsem slysel, ze zahranicni oleje "zapadni" produkce se mohou menit po delsi dobe, nez oleje z ruske ropy, ktera my vyssi obsah siry - tzn. tuzemske oleje. A vis co je v motoru ted? -
« Re: Když jsme u těch termostatů
Tak to ti budu oponovat. Moje staré OHC jede na 5ku 50 po Praze i do menšího kopečku a tam kde teď s DOHC dávám trojku jsem už měl dávno za 4. To OHC táhne skoro od volnoběhu. Při rychlosti 90km/h na rovný silnici jsem motor přes odvalování pneumatik prakticky neslyšel, DOHCčko potvora vrčí. Zase to evidentně méně baští a pravda, do sedaček to taky mačká mnohem víc :). Ale OHCčko jsem honil tak řekl bych do 1500-2000 otáček a jelo to. -
« Re: Když jsme u těch termostatů
To bude subjektivni pocit, ja mel taky OHC karbec s Weber 2V ISC, s krokovym motorem:) DOHC se prave nemusi tolik tocit, kroutaku ma vic a jeste k tomu v nizkych otackach (max. 174 Nm pri 2500, jestli si to dobre pamatuju). Prakticky to znamena, ze na 5-ku jedes 60. To s OHC treba neslo...