Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« To Willy (i ostatním)
Cau Willy, minulej vikend jsem si umyval tu svou bilou limuzinu a napadlo me omrknout jestli by nechtela neco dolit a ... nebyl tam zadnej olej! Hned jsem tam dolil nejakej zbytek co jsem mel a stacilo to na spodni rysku, ale asi tam zase dlouho nevydrzi. Predpokladam ze ten problem souvisi se spatnymi starty - po nastartovani (dost blbe chyta) zacudi, je to svetlej coud, mozna lehce namodralej. Jinak jede OK, spotreba spis vyssi, ale nic zasadniho. Napada vas co mam zkusit omrknout? Nemam moc penez na velky opravy a dignostiku. -
« Re: Novy web
Michalides: V prispevku 7166 je ocekavana kritika, nyni slova chvaly. Libi se mi moznost sdelit nekam co mam za Forda (Sierru), jak si ho cenim, co jsou jeho slabiny a silne stranky. Je to vyborna vec pro setkani s ostatnimi, kam pak clovek prij(e)de a vi o cem s kym diskutovat, kazdy se pozna, protoze vi jake ma kdo auto. Navrhovana diskuze a jeji budouci trideni uvita asi kazdy, skoro se nabizi, jestli neoddelit diskuzi od poradny. To, ze je to zlute je kosmeticky detail, nemam Forda kvuli pekne ci osklive barve webu, to bych az tak neresil, dulezite je, ze web upevni hrdost na prislusnost ke skupine pysnych majitelu Fordu Sierra. -
« Re: Ukazatel benzínu
Tak vás všechny zdravím po víkendu. A z něj mám hned otázku, asi na Michalidese, když o tom mluvil: benzínový filtr? prosím tě kde to je a jak složitě se to dá vyčistit? Já četl, že se snad musí odklopit nějaká montážní deska pod zadními sedačkami? ! A nebo jsem v servisu aslyšel že to nemá flitr(!).
All: o víkendu jsem preventivně vyčistil (vypral) idle speed control. Taky cítím změnu, jen se mi zdá, že ty volběžné otáčky jsou asi o 100-200 výše než bývaly. Zkoušel jsem to seřídit šroubem pod škrtící klapkou a řekl bych, že jsem mimo, že to na to nemá vliv :-( -
« Topení 1.8TD - VYŘEŠENO :o)))
Tak jsem se v sobotu do toho pustil. A po odstrojrní a kontrole topení jsem vyndal výměník tepla . Protože mám 1.8TD a tedy litinový blok a hlavu, tak rez který postupně odpadával ucpal výměník ( je to chyba předchozího majitele, který tam lil obyč. vodu). Zároveń jsem přišel na to že ten výměník je vlastně dvouokruhový tzn.: Pokud voda neprotéká přes spirálu výměníku (ucpání) prochází jen přes vstupní a výstupní trubku výměníku což je hlavní důvod proč mě osobně to netopilo. Tím pádem vlastně není potřeba tolik vody , nádržka se naplní a přetlak. ventil jí pustí ven. Důvod proč jsem měl nádržku obleptanou od antifreezu. A potom málo vody v nádržce. A myslím že tohle je hlavní problém u větčiny 1.8TD. Takže komu to netopí ( kontrola termostatu a hlavně výměníku). Já teď na topení nemůžu nechat ruku :o)))). Je to super -
« Sirka
Tak jsem si dneska koupil Sirku. Je to uplnej narez!!!! Mam ji sice z AAA ale vubec se mi to tam nechtelo kupovat:( Sirka je fakt husty auto takovy stary a jeste porad tak oblibeny a spolehlivy. Bohuzel se zatim v autech moc nevyznam takze vam nemuzu rict vic nez ze to ma ty blinkry vedle svetel takova ta novejsi:) Zatmaveny okynka a barva modra motor je 2.0. doufam ze se tady mezi vama zaucim. Doggie -
« Re: Problém s vodnou pumpou
Co máš za motor? Vodní pumpa by téct tedy rozhodně neměla. Myslím, že bude v háji i ložisko a ucpávka okolo něj už to neudrží. Při "zahrkání " s řemenicí určitě zjistíš vůli. Jestli ji pohání rozvodový řemen, tak je přístup trošinku složitější. Samotné gufero se vyměnit nedá, je to celé za tepla lisované, vyměň kus za kus. -
« Plastové prahy nebo jiná ochrana prahů před korozí
Nemáte někdo nějaké kladné zkušenosti s plastovými "tuningovými" prahy, které by po ošetření prahů na Sirce (lehká koroze těsně před zadními koly) zabránily dalšímu otloukání prahů kamínky a jejich další korozi ? Jak je to pak se zvedákem ? Nebo jiná zkušenost ? A co chromové lemy blatníků, pokud stávající opravím (téměř bez koroze) a ty lemy tam krom přišroubování přilepím nějakým medvědím ho*nem nebude to pod tím stejně reznout ? Dík předem za rady :) -
« Postřehy
Tak už mám to DOHCčko týden .... Je po výměně oleje a čidla teploty pro palubku. Skoro bych nikomu nevěřil, co takovej novej olej udělá. Motor přede, výrazně se ztišil a hlavně necvakaj ventily (cvakaní samostavů po nastartování se zkrátilo z cca 5 sekund na cca 1/2 sekundy, navíc předtím se ozývaly i za jízdy). Pak jsem ještě vyčistil ventil volnoběhu (váleček vpředu u zámku kapoty). Před vyčištěním šel po zapnutí klimy volnoběh do kolen, po vyčištění drží bez zaváhání. Nejpodstatnější však je, že se prakticky ztratil výkonový propad mezi volnoběhem a tak cca 1500 ot. Beru zpět mé poznámky, že je to slabší, než staré OHC (no ještě do něj sednu a uvidím, ale řekl bych, že se to minimálně vyrovnalo). No uvidíme, ještě na tom je spousta práce, než to bude jako nové :), ale myslím, že všichni Ochcávkáři v okolí brzy puknou vzteky (až třeba zjistí, kolik jsem do toho vrazil a taky třeba kolik to žere - to zatím nevím úplně jistě, ale zatím to vypadá na prům. cca. 9 l. při provozu 50km 150km/h, 100km při 90km/h a 300km po Praze).
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!