Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: hadicka
Na obou koncích té hadičky dávají u Fordu jiný kousek hadiček pár cm chráněný nějakou textilií, pak kovová svorka a pak teprve ta gumová hadičky. V podstatě se prodře a propálí ta poslední část - textilní, která je zahřívaná od výfuku. Já osobně bych v tomto případě volil originální, jinak to možná za chvíli budeš lovit znovu. -
« Re: hadicka
taky jsem měl tu čest....přišli mi na to u Fordu, tak ji rovnou vyměnil, ten přístup k ní pod výfukem stojí za to. Hadička obchází celý motor - směrem k palubce, pak se vrací a zvedá a jde do sání. A skutečně to odsává páry z bloku.Cena nebyl nic hrozného ale přesně si nevzpomenu, snad kilo -
dcgsd 29.09.03 13:06
« hadicka
byla zminovana hadicka na bloku motoru. Je ji mel na dohccku taky deravou. Je to odsavani z klikove skrine mam pocit. Delalo to bordel hlavne v nizsich otackach. Je pekne schovana za vyfukem tak jsem ji dlouho nemohl najit. Pote jsem ji vymenil za palivovou ale ta se roztekla takze tam je zase silikon. -
« Re: Chcípání 1.8TD
Kdyby ti přeci jen špatně topila tak si přečti příspěvek 7165 mám topení v malíku.:o))) Ale včera jsem sundal sací a výfukové potrubí a našel jsem prasklou oranžovou silikonovou hadičku, co jde za turbem do bloku motoru je schovaná nad startérem. Našel jsem to úplně náhodou. Protože mi bylo divný že stabilizátor je od oleje a startér taky. To mělo za následek únik oleje sice pomalý, ale naštve to :o))) -
« Re: Chcípání 1.8TD
Topení je O.K., tedy po výměně vodní pumpy a termostatu. Ten maník, od kterého jsem to koupil, evidentně věděl, co dělá, protože původně byl motor pořád studený. Když jsem mu volal, tak mi tvrdil, že to je úplně v pořádku a že to má tak být. No, auto pak netopilo a tak jsem ten termostat vyměnil. Když se zvedla teplota vody a tedy i tlak, začala prosakovat vodní pumpa. Tu jsem pak vyměnil. Jo, a hned na začátku jsem ještě měnil tu pitomou trubku od chladiče s čidlem. Kolem čidla při vyšší teplotě stříkala voda. -
« Re: To Willy (i ostatním)
Sakra! .....hele, víš, co mě napadlo? mohlo by prolínat těsnění pod hlavou(to jediný jsme neměnili)...když to stojí, prolne olej a zasere svíčky - špatný starty. a samozřejmě to taky žere. dělalo mi to na kombálu...jak jsem tehdy měnil řetěz atd., dotáh jsem hlavu, nasadil rozvody, ...a zalomil šroubek vodící lišty řetězu. tak jsem hlavu zase sundal, nechal udělat vložku, a znovu dotáh.....špatný starty, žrala olej...musel jsem to pak znovu shodit, stáhnout hlavu, nový těsnění. PS: já úplně zapoměl na ten tvůj motor. ve středu odlítám, musel jsem vystěhovat dílnu, bude se sypat ten bordel do té díry(když budu pryč) a nemám ho kam dát(všechno jsem to narval do jedný garáže a je to narvaný k prasknutí) -
« Re: Ukazatel benzínu
To RBR: filtr je nad pravou zadní poloosou, dva holendry - 17 a 19 klíč. neusíš nic vypouštět, ale pozor!, je to natlakovaný...jednou mi to stříklo do ksichtu...fakt supr, když ležíš pod autem...(tak rychle jsem se z pod něj jěstě nevysoukal)..a doběhnout poslepu k vodě :-))). má se měnit po 40.000km...měl by stát do třech stovek...určitě to neuškodí. -
« Re: Ukazatel benzínu
prochy: se stříkáním dutin mám dobrou zkušenost, ale jsem z Kladna, to asi nebude pro tebe zrovna ono. Platil jsem snad 800 - materiál + práce, stál jsem celou dobu u něj a koukal, kde všude to stříká. A udalěl to poctivě.
pkod: hm, tak do toho se pouštět nebudu, dokud to šlape
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Ale jinak to docela sedělo koukám. Začátek a význam stejný, ale jinak provedené.