Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: fordsierra.cz
To s těma nickama asi chápu.....Napadla mě jedna věc...co takhle do seznamu registrovaných přidat kolonku foto pilota??? (sorry za terminologii, inspiroval jsem se ze startovních listin větších balonových akcí...no koneckonců svoje sirrky taky pilotujeme, ne?) :-))....co ty na to, Mchalidesi??? -
« fordsierra.cz
Mám připomínku: sekci "Kdo je zde" jsem chápal jako kdo je zde on-line. Ale to bych neměl vidět loginy lidí z včerejšího večera. Takže to je spíš myšleno jako historie posledních loginů?
Nechci jen kritizovat, vypadá to fakt dobře.Držím ti palce.
A malý dotaz na závěr: jak se ujistím, že dorazil můj příspěvek? Jestli to jen nestíháš kvůli práci na webu, nic se neděje. já jen pro jistotu, že jsem to nezvoral :o( -
« Re: Trvanlivost předních kotoučů
No to asi ne :-))) když se od něčeho hulí, tak už se vidím pod autem a ve kšeftě se ztenčující se šrajtoflí v ruce :-))...je dobrý brzdit přerušovaně - nemyslím krizové situace bez ABS, ale tak, že i když jedu hodně svižně a třeba brzdím před křižovatkou, tak na to šlápnu, na chvilku pustím, aby se kotouče ochladily, a zase...prostě se nesmí nechat přehřívat -
« Re: el.stahování:
já když jsem měnil kastle, tak jsem odvrtal přinýtovaný stahování a nanýtoval elektrický...celý. teď nevím jistě, ale myslím, že je to jiný - nýtuje se to totiž do jinejch děr. Ovšem ty díry ve všech dveřích jsou....OVŠEM....Juchuchu má I. sirku...možná tam bude rozdíl -
« Re: Trvanlivost předních kotoučů
Když jsem já kupoval sierru, měla v pr.-. ktotuče taky. Házely jak blázen, volant se klepal. Taky jsem koupil nový, stály myskím okolo 2 000, značku si už moc nepamatuju, musel bych se mrknout na krabisi, ale drží krásně. Současně jsme měnil i destličky, já hlupák tak dal tenkrát bez hlásiče a teď mě to troch mrzí, měl bych přehled už z palubky. Chtěl jsem měnit i pakny, ale ty byly v pohodě. Mám na nich přes 30 000, destičky nádhera,zadní pakny taky skoro neubývají. Asi je potřeba hlavně dbát na správný způsob brždění a je všechno v pohodě. Líbí se filmy nebo seriály jako Kobra 11, kde se hulí od brzd a kol, tohle ale není asi ten nejlepší styl. -
« Re: Trvanlivost předních kotoučů
Já než jsem poprvé měnil kotouče, tak jsem najel asi 100.000km, asi 4x jsem měnil desky...jezdil jsem hodně s těžkým nebržděným přívěsem, a když ne, tak brzda plyn(první auto :-))) )...ABS se aktivovalo hodněkrát :-) Pak jsem si objednal od feroda kotouče na 4x4(2800,-) a když jsem je nasazoval, zjistil jsem, že mají jinou celkovou výšku!!!(výška kotouče, když leží na plocho) tak jsem je vrátil a koupil jsem ve fordu origoš motorcraft za 2800,-! nový maj najeto asi 30.000, první desky, jsou netknutý......zadní jsem za celou dobu ještě neměnil!(jedna z mála věcí) no už jim moc nezbejvá... -
« Re: Trvanlivost předních kotoučů
stačí abys jednou prudce potřeboval zastavit a pritom vlítneš do kaluže - ani do tý kaluže nemusíš vletět pokud dostatečně dlouho stojíš na brzdě kotouče se rozžhaví a změknou pak se zkroutěj a vychladnou - pokud nejsou moc tenký daj se nechat přetočit ale čím tenčí kotouč máš, tím víc náchylný to bude na deformace teplem.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!