Ford Sierra

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.03  11:46

    « Re: Prevodovka

    Takze podle Vas staci vymenit komplet spojku, s loziskama, se vsim?? No zkusim to, furt lepsi nez se doopravdy pustit do opravy prevodovky. Jakou spojku doporucujete, kde a za kolik? Dik!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.03  11:42

    « Re: Spojka vetraku na 2.0 OHC

    Tak tohle je citliva vec na OHC, ikdyz treba kosteymu na skoro 20 let starem motoru to bylo jeste porad v pohode. Mne to taky odeslo, pak je to primy prevod mezi klikou a vetrakem, toci se jako svina:) Na nejakou dobu to vyresi nastriknout to lozisko WD40-kou, do te doby, ze se bude znovu protacet, tim se ale totalne znici to lozisko. Mne to po nastriku vydrezlo jeste tak 3000 km, pak uz to melo vuli jako prase a bal jsem se ze mi to uleti behem jizdy a rozflakne mi neco v motorovem prostoru. Tenkrat stalo nove lozisko 3200 CK, ja jsem tenkrat koupil na vrakaci velice zachovalej kousek tusim za 8 stovek, a ten funguje porad. Znovu bych si to ale nekupoval, sundal bych ho a namontoval bych elektricke z DOHC.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.03  11:21

    « Re: Prevodovka

    Prochy: měl jsem stejný problém: 1 a zpátečka - někdy ano, někdy ani náhodou! Při vypnutém motoru ale vždy bez problémů. Nechal jsem měnit spojku a od té doby o doby o 99 % lepší. To jedno procento je jen slabounký náznak a nebo si to sám nalhávám.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.03  11:09

    « Re: Dobrá rada nad zlato

    OHC taky 1 litr. Ale jak jsem drive psal, u OHC bych se nikdy neridil podle merky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.10.03  10:44

    « Prevodovka

    Daytona: Tak muj problem s razenim jednicky je asi zapricinen spatne vystavujici spojkou pri teplem motoru, jak jsme se o tom v sobotu bavili. Pri studenem motoru razeni naprosto OK. Pri zahratem motoru (prevodovce) a stojicim voze nejde obcas hur, obcas vubec zaradit jednicka. Kdyz v tu ranu vypnu motor, tak tam vzdy ihned krasne skoci. Kdyz ji tam narvu pri zapnutem motoru (jde to lepe pres 3-2-1) pri seslapnute spojce, tak v prevodovce trochu skubne-to by nemelo pokud se v ni nic netoci. Spojku mam relativne novou (max. 30 tisic km-musel bych se podivat). Zkus, jestli nemas ten samej problem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.03  10:14

    « Re: Dobrá rada nad zlato

    Teepee, tak DOHC bych věděl, teď o víkendu jsem četl, že to je právě 1 litr. Našel jsem to v původním manulálu. Jak to ale je u OHC..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.03  10:12

    « Re: Jak to je s přišroubováním SPZ

    To je teda pěknej bord-l! Hlavně že mi tvrdila, že to ví bezpečně. Čím se pak má člověk řídit.
    Dík, teepee, už jsem ji tam přišrouboval :-}}
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.03  10:10

    « Re: Dobrá rada nad zlato

    Nevite nekdo, jake mnozstvi oleje predstavuje rozdil hladin sahajicich k dolni rysce a horni rysce, na merce hladiny oleje motoru 2.0 OHC?
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.10.03  10:02

    « Spojka vetraku na 2.0 OHC

    Tak se mi v sobotu 4.10.2003 kousla spojka vetraku. Uz byla nacnuta, popiskovalo v ni a zadrhavala, a ted uz je natvrdo. Do nadchazejiciho chladneho obdobi asi nic moc, na druhou stranu motor jako celek ma takovy uctyhodnejsi zvuk a je slyset:-).
    Da se opravit a nebo se resi vymenym zpusobem? Pokud se pouze vymenuje, nevali se nekomu doma?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.03  09:50

    « Re: Jak to je s přišroubováním SPZ

    Myslim, ze v tomto odkazu jsou informace zcela vycerpavajici: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.03  09:13

    « Re: Ku*va!

    Tak to jsem měl před pár lety horší trefu. Když jsem chtěl vyhovět strýcovi - náruživému fotografovi a chtěl jsem zastavit v Chorvatsku na vyhlídce nad mořem. Krajnice byla o 10 cm níž a na ni byl velký ostrý šutr. Ubrzdit se to ani z té malé rychlosti nedalo. Vanu rozpáral jak krabičku od sardinek. Hned byla kolem auta obrovská černá kaluž. Naštěstí to šikovný mechanik v nedalekém Primoštěnu zalepil nějakým tmelem a vydrželo to i nějakou dobu po návratu domů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.03  08:31

    « Re: Ku*va!

    Michalides:Tak to gratuluji! Ať pak spatříme její fotky!
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.10.03  08:27

    « Zadní koutouč a destičky

    Neválí se někomu doma zbytečný 1 kus(!) zadní ABSkový koutouč nejlépe s destičkami? Poblíž Prahy? V červnu mi totiž p.Radek v Líbeznici při výměně brzdiče vyměnil i koutouč s destičkami vzadu vpravo. Vlevo to bylo OK. Tehdy.
    Teď jsem s hrůzou zjistil, že druhý koutouč i destičky dostaly pořádně zabrat - destičky téměř na nule, kotouč zhrublý a brousí a brousí. Takže chci teď vyměnit jen jednu stranu, ať se obě strany vyrovnají a pak teprve budou nový.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.03  08:22

    « Re: Ku*va!

    Kezký kamínek, ještě v jaké rychlosti? Mě se něco podobného podařilo jednou na rychlostní silnici, asi v 90 ale měl jsem dooost štěstí
    Pazvuky: přes víkend jsem dal bužírku z elektřikářského kabelu na čep dorazu zadnív dveří (kombi), seřídil doraz - paradoxně povolil, víc než by se zdálo - chce to vlézt dovnitř a najít ten přesné bod. Pánové, jako v jiném autě, dveře se zavírají mekčeji a NEHLUČÍ. Že zmnizí zvuky z toho prostoru jsem předpokládal, ale źmizelo tolik dalších zvuků, že jsem ani netušil, že se zadními dveřmi mohou souviset. Ráno jsem jel svou obvyklou trasu a nestačil se divit, co vše za zvuky zmizelo.
    Stojí to za to!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.03  08:21

    « Re: Ku*va!

    ja jsem zas narazil na peknyho vola a nebyl dvaceticentimetrovej PS dnes ji jedu pro novou :o) - stejna barva stejnej rok v plny palbe ma v originale i elektrickej sibr a zadni stahovani :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 06.10.03  08:11

    « Re: Ku*va!

    20cm je už pěknej šutr, přeji brzké opravení :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.10.03  07:26

    « Re: Ku*va!

    No cca 20 cm není zrovna malej kamínek :o))). Doufám že vše bude OK ....
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.10.03  20:21

    « Ku*va!

    Tak jsem trefil takový malý kamínek - cca 20cm (možná víc) v průměru. Čtyři rány odspod, po zběžné prohlídce mírně trefená nápravnice, kat a jáma v tlumiči výfuku. Vyhnout se nedalo - uviděl jsem ho na poslední chvíli (už skoro tma a déšť). Přesné škody stanovím až zítra. Snad to nebude víc, než jsem už zjistil.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.10.03  12:40

    « Re: ABS

    Jak je to na mokru a v kolejích, tak to jde, ale ABS není všespasitelné. Slouží pouze k zvýšení manevrovatelnosti v kritických situacích. Nic tě však nezachrání, když to přeženeš moc. Pozor na zimu! Tady platí dvojnásob kvalitní zimní pneu - neuvádím značku, protože na to má každý svůj názor, ale alespoň 4 mm!! vzorku. Určitě se to vyplatí. Doporučuji dvě sady pneu - letní - zimní a každý na samostatných discích. Na zimu plecháče kvůli soli. Já mám letní 185/65R14 Barum Brilant (asi je vyměním, protože jsou dost tvrdé a i za velkých veder chvíli trvá než se zahřejí na provozní teplotu a přestanou se v zatáčkách sunout). Zimní mám taky 185/65R14, ale jednosměrky šípáky (neznám firmu, ale dle označení tuším, že se jedná o licenční Pirelli vy robené v DE). Víceméně za ty 3 roky, co mám Sirku pro mě platí, že vše stihnu ubrzdit, ale pozor na ty za tebou - už to do mě třikrát prdli ze zadu - 2x favorit a 1x felicie. Ale nemám ani šrám, protože mám kouli napevno a dost dlouhou, takže dělám pěkný díry do masek. Jinak je třeba to ABS pořádně zkusit někde na parkovišti, kde není provoz, rozjet to tak na 70-80, pokud to jde a na rovině na to na tvrdo cápnout! POZOR - připoutat! Uvidíš co to dokáže. A pak to zkoušet do zatáčky s přibržďováním, tady obzvlášť pozor na provoz jinejch aut. To je tak ale na léto. Až napadne sníh, tak to zkusit znovu, ale vmenších rychlostech. Pak člověk ví co od toho auta může čekat, ale podle mě je zadní náhon lepší už z toho důvodu, že se utrhne dřív a je lepší korigovatelnost než u předku. Většinou stačí ubrat plyn a ono se to samo srovná.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.10.03  19:03

    « ABS

    To utržení ABS bylo předevčírem, na kolejích v Praze na Francouzské dolu z kopce a pršelo. Řekl bych, že se utrhlo zbytečně (teda jak se to vezme ..), ale bylo to poprvé za 14 dní co to auto mám - a to jsem chtěl to ABS vyzkoušet v nízké rychlosti na hrbolaté prašné cestě a nepodařilo se mi to utrhnout ... tlumiče budou OK, prostě mokrý koleje jsou svinstvo.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…