Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« KU*VY JEDNY, zabit je je malo
Dneska v 6:45 prijdu k memu mazlicku a hle, auticko stoji na kotoucich a moje krasne elektrony jsou v prd*eli. Ku*va to snad neni mozny, oni mi fakt vzali kola a navic kdyby to alespon polozili na spalky ale oni stim mrsknou ozem a pod kazdym kotoucem centimetrova dira do asfaltu. Ach jo, to je fakt smula a k vzteku. Blby sidliste, jeste rok a bude stat u baracku v garazi, ale jeste jeden pitomej rok musi vydrzet na sidlisti. Jak ja jsem rozcilenej. Cau Pocket -
« Re: brzdove kotouce
Daytona: tak já jsem včera koupil 1 kus zadního kotouče značky: "jetý ale solidní od p.Radka v Líbeznici". Ne vážně, potřeboval jsem jen "srovnat staří pravého a levého kotouče + destiček", až pak koupím nové. Stav bych vyjádřil na jedné straně 80%, na druhé 1% (!).
A dbes ráno jsem měnil ten kotouč a destičky. Píst už byl zcela vyšroubovaný, hmota na destičce byla silná jak list papíru :-(
Převodovka: koukám, že i zde většina lidí mluví o výměně spojky. Synchrony u zpátečky přesně popsal milda.sr v 7544. Takže si vyber, který případ je ten tvůj (ale stejně to vyřeší až spojka). Já mám zpátečku s pojhistným kroužkem - tedy synchron, vedle 4 - naproti 5. A auto je taky z 90 roku. -
« Re: Prevodovka
existují dvě varianty, jedna, kterou popisuješ a druhá s pojistným kroužkem a řadí se od sebe a dozadu a myslím, že je i se synchronem, tak je to popsáno v orig. manuálu, u tvé varianty není synchron a proto je nutné při řazení dopřát zpátečce trochu času a ona tam půjde dobře -
« Re: Prevodovka
To rbr. Já mám zpátečku vedle 1. tzn. přes neutrál k sobě(doleva) a dopředu jeko 1. To je divný. Mám r.v.11/90 - nová maska. Je fakt, že když se auto pohne jen o 1cm, tak tam tu 1. lupnu jak fík. Víceméně mám po výměně spojky problémy minimální. Za celé léto jsem musel řadit přes dvojku tak 2x. Předtím jsem musel pravidelně popojíždět přes dvojku a pak lup 1. Ale nenadávejte na to!!! Vždyť máme už někteří pomalu dědečky a 10 letý auto už může mít nějaký mouchy. BuĎte rádi, že to není favorit nebo 120. My máme kočáry. Každý 10-letý auto má problémy s řazením, ať 1. nebo R. -
« Re: Prevodovka
Už se to tady jednou probíralo. Hučení od převodovky či spojky při volnoběhu. Když se vymáčkne spojka tak to ztichne. Dělá mi to i po druhé výměně spojky. Někdo říká, že je to spojkou jiní, že zase synchrony. Dokonce tady někdo psal, že to může být tím, že někdo dal spojku obráceně. -
« Re: Prevodovka
Asi to sem nepatří, ale problém s řazením jsem měl u T 815 se synchronizovanou převodovkou. Za studena super. Kvalty jsou tlačeny do polohy vzduchem - stačí jenom mírný tlak na řad. páku a skočí tam sám. Jakmile se ale převodovka zahřála, tak všechno zatuhlo. Podřazovat šlo jenom s meziplynem, jako u holé převodovky. To, co tady popisujete ale (podle mne) nasvědčuje špatné činnosti spojky - nedostatečně vypíná - kola se do sebe nezasunou, protože zůstanou viset na synchronech. -
« Ku*va podruhé
Jsem tušil, že trefená nápravnice, kat a tlumič výfuku nebude všechno. Ty rány byly čtyři. Ta třetí mi napárala podlahu pod zadními sedačkami. Ne moc - cca 5cm, ale okolí bylo vpáčené. Přišlo na řadu kladivo, zítra to dokončí svářečka. Na dotaz, kolik jsem jel, mohu říct, že asi 80km/h. Nic moc, ale skoro tma a déšť se moc moc podepsaly na viditelnosti. Jinak se kamínek otřel také o vanu aut. převodovky. Naštěstí skutečně jenom otřel (aspoň to tak vypadá). Za kondolence děkuji, i když proti michalidesovi je to velmi(!) slabý čajíček.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!