Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 08.10.03 08:54
« Re: Přestavba
Nepotřebuješ STK. U Forda zažádáš o povolení k výměně kastle (za ty dva tis.), a jdeš s tím (a kupní smlouvou) na příslušný úřad (v Praze MHMP, nejprv Kongresová, č.dv. 426), pak na úřední ražbu čísla, pak k technikovi na zápis do TP. Postup v Praze můžu popsat detailně, už jsem to děla několikrát... -
« Re: Přestavba
NO tak ja to schrnu jak jsem to delal minulej rok. Na homologaci Ford musis urcite, jestli si to udelas pred STK nebo p je jedno. Ja si to udelal pred. Zajdes tam s nemeckejma papirama a zazadas o potvrzeni ze kastly je mozno zamenit. Muzes menit cokoliv krom kombiku. KOmbajna za kombajn jinak je to uplne fuk. TAm nechas dvojku Pak pujdes na STK a tam ti zjisti ze nesedi barva karoserie, cislo kar., cislo motoru a mozna i neco vic. Napisi ti to do protokolu a poslou te pryc. Pak pujdes na DI kde si nechas udelat zmenu zapisu v karoserii. POtrebujes celni doklad, nemecky velky TP, vsechny doklady k autu na ktery budes provadet vymenu. Ja to delal na BOhdalci a tam je na to specialne takova budka. Prepsali mi to a ja stim jel zpet na STK atam to stoji uz jenom 50,- pac je to do 30 dnu kontrola. ONi uz budou kontrolovat zavady zjistene naposled > takze podleho noveho TP vse bude OK. Na tu STK musis 2x protoze to ze tam budes poprve tak ti povoli s nim ject na STK. Tzn. ze kdyby jsi tam nebyl a capli te flojdi tak bude pruser. TIm ze jsi tam byl, mas protokol a papir od Fordu ze se na prestavbu chystas mas povoleni aute PREVAZET !!. Tzn. ze snim mas povoleni jet na DI pripadne na STK. Me to cele trvalo asi mesic. Vsechno OK. CAu POcket -
« Re: Koukají na STK na rozměr pneu?
Nic si z toho nedělejte, já mám taky v TP psaný 165R14, ale vzadu tam jak je psaná koule mám dovětek, ALU kola s pneu 195/60R14, ale stejně tam mám 185/65R14. Je fakt, že když jsem scháněl plecháče, tak jsem koupil 165R13 (v Kopp-u jsou popisovaný rozměry a typy, měly by na toho mého miláčka jít), ALE NEŠLY kvůli ABS a Všem kotoučům.
NAVÍC přikládám lahůdku z TP: spotřeba 1,8TD při 90km/h. 8,7l/100km, při 120 je 10,8l a při kombinovaném 12,0l/100km. A vejdu se s průměrem do 6 l /100km v létě v zimě. Takže ten na hranicích, co to přepisoval byl nějakej jetej. Ale nemám mu to zazlý, protože je to vynikající, když jedu na služebku se svým miláčkem, to pak náhrady naskakujou!!!
Tady je vidět, jakej je v tom binec, abych byl slušnej.
A všichni, co máte ALU kola, tak si dejte na pokličky thorxy a zalite to silikonem po každé výměně kol. Je to suprový. Už jsem měl 3x seškrábnutej silikon, ale jelikož se odstraní úplně až po zastrčení thorxu, tak ten nenechavec ani nezjistil co tam mám za šrouby. Bohužel to platí jen o ALU s pokličkama, tak jak mám já. -
« Re: Přestavba
Nejdriv skrtnout motor z dokladu. My to delali jeste nez se to smelo skrtnout a museli jsme mit doklad o shode i pro motor (OHC-OHC). Pak podle technicaku (obou) nechat od FMC vystavit ten canc a jit na ourad. STK po nas u nas nechteli, ale uz je to dva roky...
Pane novej - mit v * tlumice, to musi pekne bolet, ne? :o)))))))))) -
« Re: Přestavba
Na STK zjistí, že máš jiné číslo kastle a jiné číslo motoru. U motoru se dá číslo zrušit a zůstává jen typ. Jak bylo psáno, u 2.0 je jedno jestli OHC nebo DOHC. Na dopravce požádáš o výměnu čísla kastle a to ti vymění na základě zprávy STK a dokladu od Forda, že se jedná o náhradní díl. Ke to sedan za sedan, kombík za kombíka a pětidvéř za pětidvéř. Rok výroby nerozhoduje, záměna typů není možná. Chcou za to fakt 2000,- potvory. -
« Tak jsem koupil Sierru
Zdravím pánové, tak jsem přesedlal z BMW 520 r.v.80 (125 PS) na Sierru 2.0i DOHC r.v.89 (125 koní) GHIA, v plné palbě (ABS, klima, centrál, okna v elektrice) a zatím jsem spokojenej.
Je něco na co si mám dávat u tohoto vozu bacha?? Vím o tlumičích, že mám v *, ale jinak je to auto v poho.. díky :)) -
« Re: Přestavba
Jo, nic jsem Ti nedoporucil. Zkusil bych to nejdriv tak na dvou-trech mistech bez toho vyjadreni jenom s dokladama, apeloval bych tim zakonem, a jestli hodne kvuli tomu vyjadreni prudej, tak bych si to nechal vystavit. Cert to vem, zas o tolik chudsi nebudu, oni at se po$erou a ja budu mit peknej autak. -
« Re: Přestavba
Tohle je tezka otazka, zalezi na tom, kdo Ti bude delat STK. Podle zakona je mozne udelat prestavbu tehdy, kdyz se shoduje prvnich 10 cisel z VINu. To je jiste. Na cisle motoru vubec nezalezi, zde je rozhodujici pouze objem (t.j. muzes na papirech OHC jezdit s DOHC a obracene). Mimo to jeste existuje vyjadreni od Fordu na jedne A4, na kterem je napsano, ze kvuli tomu, ze se Ti ty cisla shodujou, je povolena prestavba. Stoji to 2000 korun (!!!). Svine. Proto to rikam, jelikoz tenhle doklad nemusi byt vubec nutny, znam cloveka, ktery nemel ani doklady o procleni, ani tohle vyjadreni, ani puvodni technicak, a stejne ted jezdi oficial, a znam i takovyho, od koho na STK chteli naprosto vsechno, to potvrzeni, original TP, odhlaseni z evidence, kupni smlouvu, proste vsechno, pricemz zakon zni jednoznacne: jestli shoduje prvnich 10 z VIN, je prestavba povolena....ach ta byrokracie... -
« Re: PNEU na zimu
Ja mam taky problem se zimnimi pneu. Zpusobil jsem si to ale ja sam (jsem holt blbec). Od pana Radka jsem koupil 4 kusy peknych zimaku (Toyo Snowproxies 195/65 R14) spolu se 14'' plechacema. Jsou vyvazene a i oznacene kam ktere kolo patri. Vzorek 6 mm, jsou opravdu pekne. Jenze jak ja to svoje auto mam snizene (od zeme ho mam na 8 cm), nevejdou se mi do blatniku!!! S tim jsem pri koupi nepocital, tam na aute vypadali dobre, tak jsem je hned bral...Timto Vam nabizim tyhle pneumatiky spolu s plechacema, nebo uvitam nekoho, kdo mi nabidne nejake na vzajemnou vymenu (s mensim rozmerem, treba 13-ky, nebo mensi 14-ky). Jestli tak i doplatim. Dik!!! daytona@fordsierra.cz -
« Re: Prevodovka
Shrnuti: driv to tady psal i willy, takze jenom na rychlo: do sierry (obycejne, se zadnim nahonem) se davali 2 typy manualnich prevodovek: 1. typ A/C/N, mely ji vsechny sierry do roku 1989, je to ta se zpateckou "vedle jednicky" a bez synchronizace. 2. typ MT75, v roce 1989 byla nova prevodovka, prisla s motorem DOHC, se zpateckou "pod petkou" a synchronizaci. Meli ji pouze motory DOHC a 2.9 Cosworth v scorpiu. Ostatne motory (1.6, 1.8, 2.0 OHC, 2.3D, 1,8 TD, 2.3, 2.8, 2.9) meli i po roce 1990 prevodovku A/C/N. Nebavime se ale o sierrach 4x4, ty mely do roku 1990 prevodovky specialni odvozeny od A/C/N a od roku 1990 od MT75. -
« Re: Ku*va podruhé
Michalidesovi blahopreju, at Ti to jezdi pekne!!! Pocket---soucit, ja jsem na svoje auto taky hodne citlivej, nosim tam peknej zeleznej tyc v kufru, to kdyz mne nekdo naboura, tak se s ni seznami bliz. A sidliste jsou fakt na *, skoda ze jsi ho nepristihnul. Svine!!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!