Ford Sierra

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

• « 00 Reagovat !

foto

10.10.03  19:00

« Re: baterie

to rbr: ten GEL jsem tam nejspis videl blbe, dneska jsem si vyzvednul a je to ten stribro-kalciovej, 71 Ah, stala 2500.
  • « 00 Reagovat !

foto

10.10.03  18:59

« Re: Sierra & LPG

juchuchu: Že Ti to trvalo, než jsi zaregistroval, odkud je milda.sr a já. Musíš číst pozorněji příspěvky, a jezdit na srazy, víš!? :-)
  • 00 Reagovat !

foto

10.10.03  18:07

« Bez nadpisu

vfr: no podle mých informací (narovinu říkám, že nejsem na auta odborník :-) musí LPG splňovat podmínku obsahu motoru ( v mém případě 2.0) a výkon ( v mém případě asi 120 PS) a pak už je to jen otázka směšovače. Jinak mám taky DOHC.
    Původně jsem měl to LPG do BMW 520, což je taky dvoulitr. pak jsem to ale vyměnil a do sirky by to mělo jít taky. Jinak to mám od firmy LOVATO.
  • « 00 Reagovat !

foto

10.10.03  17:15

« Re: Pro Michalidese

Michalides: Tak clovece, houby diferak, ale i to skubani zbyde na Tebe, elektrika na mem voze je skutecne velmi v neporadku. Skube a "vynachava" to totiz jen pri zapnutych svetlech...
  • « 00 Reagovat !

foto

10.10.03  13:13

« Re: Sierky ve smyku

Vcera vecer davali na Discovery takovy porad, kde 3 teamy koupi starou rachotinu, udelaji z ni "zavodaka" a pak jedou na dirty tracku zavod. Vcera meli Sierru OHC, BMW trojku 6valec a Mantu. To co z ty Sierry udelali bylo brutal, ale nakonec to vyhrali. Ale bylo to taky trochu o ridicskym umeni, ale paradne jsem se bavil. Doporucuju.
  • 00 Reagovat !

foto

10.10.03  13:02

« Sierky ve smyku

[odkaz] :))
  • « 00 Reagovat !

foto

10.10.03  11:43

Daytona: toto jsem ti psal na začátku, že mám Motorcraft s třtíletou zárukou a v ceně lepší než všechny ostatní značky. Nevím co to je jak píšeš GEL, já mám stříbro kalciovou - podle techniků Fordu je to nejnovější technologie (jaro 2003).
  • « 00 Reagovat !

foto

10.10.03  11:02

« Re: ještě jednou zimní pneu