Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Bez nadpisu
vfr: no podle mých informací (narovinu říkám, že nejsem na auta odborník :-) musí LPG splňovat podmínku obsahu motoru ( v mém případě 2.0) a výkon ( v mém případě asi 120 PS) a pak už je to jen otázka směšovače. Jinak mám taky DOHC.
Původně jsem měl to LPG do BMW 520, což je taky dvoulitr. pak jsem to ale vyměnil a do sirky by to mělo jít taky. Jinak to mám od firmy LOVATO. -
« Re: Sierky ve smyku
Vcera vecer davali na Discovery takovy porad, kde 3 teamy koupi starou rachotinu, udelaji z ni "zavodaka" a pak jedou na dirty tracku zavod. Vcera meli Sierru OHC, BMW trojku 6valec a Mantu. To co z ty Sierry udelali bylo brutal, ale nakonec to vyhrali. Ale bylo to taky trochu o ridicskym umeni, ale paradne jsem se bavil. Doporucuju. -
« Re: ještě jednou zimní pneu
no na ty makrove protektory fakt ani nepomysli!:)
Ta cena neni spatna a obe jsou to dobre znacky. Ja mel dobrou zkusenost ale i s obycejnyma Briliantama, horsi byli BF Goodrich Winter 2, ale nejlepsi byli stejne Continentaly Wintercontact ktere jsem mel na Mazde. -
kostey 10.10.03 10:32
« ještě jednou zimní pneu
GOODYEAR Ultra Grip 6 nebo FIRESTONE FW930 Winter? Nebo něco jinýho, dražšího? na e-pneu.cz řikaj, že je na ně sleva 37 a 31% tzn.: GOODYEAR 1756 Kč(pův.2788 Kč) a FIRESTONE 1465 Kč (puv.2123 Kč). Moc se nevyznám, jediný co vim je, že nemám kupovat "MAKROvky", ani pneu z Delvity... -
« Re: servis v Brně
Už od mého minulého vzkazu se tu ozvali další 3, že mají s Jardou dobré zkušenosti, takže se nemusíš bát, jen mám takový tušení, že se se svou dílničkou bude stěhovat o vesnici jinam, poněvadž to dělal vše doma v garáži a už nemá prostory, proto se nedivte (pro Rob2, juchuchu a kratas), že vás při některé další návštěvě nepozve domů.
To Kratas - no vidíš, to s tím automatem jsi byl ty a nevzpomněl sis. -
« el.stahování