Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: To juchuchu
Michalides a Rob2 Trochu musím upřesnit Vaše poznámky, příspěvky se snažím číst poctivě, nicméně i mě občas přepadně "zatmění mysli". S mildou.sr jsem se domlouval, ža na sraz pojedem spolu, ještě jsme přemýšleli kudy, ale nakonec bylo všechno jinak. Měl jsem doma po porodu, byli nějaký komplikace s mímem, tak to prostě nevyšlo. V létě 2004 už to snad bude v klidu. Pro Rob(a)2 vím, že jsi z N.M., doufám, že se slezem dřív něž na srazu. Beztak to dopadne, že se scuknem všichni nezávisle na sobě u Jardy :)))), já se za ním chystám v úterý. -
« Re: Benzín
Sakra vy mne donutíte projet moje starý OHC, s tim jsem jezdil pořád po Praze (t.j. 50 km/h :-) na rovině na 5ku a nic se netřáslo, jenom si to brumlalo .... Na DOHC jsem si už zvykl, dneska jsem s tím byl za Prahou a je zase pravda, že to má necelých 3000 otáček při 100 km/h a 150 není žádná výzva, to s OHCčkem moc nešlo .... -
« Re: Web s fotkama mýho auta + fórum
to daytona: seš asi dost zběhlej a rozhodně všímavej :), protože přední světla jsou opravdu každý trošku jiný. S těma sedačkama si mě překvapil, ale nevím jestli mám být rád nebo naopak se strachovat, že to auto není v pořádku respektive nějaká levárna. Na ty svary mrknu. Ale vzhledem k tomu, že v techničáku je přepsaný VIN, tak pochybuju, že by někdo měnil karoserii a ještě do ní vsazoval jinej VIN... to už by byla fakt síla. Taky si nejsem jestli si mám nechat v nějaké firmě zkontrolovat jestli jde o nějakou levárnu, aby mě to pak rovnou nevzali :(( -
« Re: Web s fotkama mýho auta + fórum
to martinsierro: za prvni moc pekne auto, a za druhe moc pekne auto:) neni skoda davat do ni LPG??...Ale nekdo uz v ni menil sedacky (predni i zadni) za novejsi (91, 92-ky tam mas), 89-ky sedany nemely sklopitelna zadni, 90-ky uz to meli ale bez operek hlavy. Palubku mas puvodni 89-ku. Vypada to, ze mas nove i prave predni svetlo. Skontroluj pricni ram na kterem jsou vyrobni stitky, a na nem si prohledni svary, jestli jsou original. Ale moc pekne auto! -
« Re: jěště ten web:
to radek.pri: Jo jo, jsem z Brna i když fotky jsou jěště focený v Plzni a tedy na plzeňských značkách..teď už to mám na brněnskééch :)).
No, každej kontakt dobrej, asi budu měnit olej v motoru a preventivně i v převodovce.
Jsem pro udělat nějakej sraz sirek v Brně, proč ne?? .)) -
« Re: jěště ten web:
to MartinSierro: Zdarec, to je z Brna? Zkoumal sem zkoumal, ale nepoznal. Karka pekna, jen co je pravda. Kdybys neco potreboval, otec ma autoservis jen na Fordy. Staci se ozvat, popripadne bysme se mohli dat nekde zcuka, kdybys byl z Brna :o) radek.pri@email.cz Mej se Radus -
« Re: Re:
OK.. jěště prověřím pořádně původ vozu a půjdu do toho LPG... stejně už to mám koupený, takže mě jde jen pouze o montáž a ta by se mohla pohybovat okolo 4000 - 6000,-.
Pokud by byl nějakej problém, tak by se třeba ozval, mám kamoše co má formana na LPG a dělá mechanika u Mičánka, takže infa čerpám od něj. Ale Sirka je Sirka :)) -
« Re: Benzín
Tankuju 95 V Power od Shell, a obcas do toho namicham i 99-ku. Ja bych na tvem miste jezdil dal s naturalem 95. Ted jsem uz majitelem DOHC, ale driv jsem mel taky OHC, NET. Ten jev kterej popisujes, nezalezi az tolik na rychlosti, spis na otackach motoru. Pricemz kriticka hranice je 2000 ot/min. OHC je motor podctvercovy, ma vetsi vrtani nez zdvih, coz mu zpusobuje, ze ma malo tociveho momentu v nizkych otackach. Zas na druhou stranu zakonite se musi ochotne vytacet. Jednicka, dvojka, trojka jeste v pohode, ale na ctyrku uz moc ne, a na petku uz vubec nechce tahat z otacek pod 2000. U mne to znamenalo, ze petku jsem tam daval pri 80-ti, a tehdy tam bylo presne 2000 ot/min, a pak to bylo v pohode. Dat tam petku pri 60, 70, to se mi chovala naprosto stejne, jak to popisujes, trasla se a netahla. Takze jev je to naprosto normalni, treba se s tim smirit a hazet tam nizzsi kvalty, drzet to vic v otackach a rozhodne nepoustet pod 2000. Nebo si poridit DOHC. -
« Benzín
Aký benzín tankujete do svojích Sierr? Ja som vždy tankoval Natural 95. Potom som natankova Euro Super 95, a zvrastla mi na tom benzine spotreba. Mám N4B, čiže kopr. pomer 8,5:1, čo podľa papierov vyžaduje okt. číslo 91. Mám skúsiť natankovať natural 91? Apropo, od akej rýchlosti vám ťahá 5. prevod. stupeň? Lebo ja ak nejdem aspoň 75, motor odmieta poslúchať a trasie mi celá kára. -
« Re:Re: Měněná karoserie a motor...?
Nojo, ale evidenčka i STK jsou v pohodě a když vyrazím za hranice, tak mám s sebou stejně jen malej TP a tam o čísle motoru není ani zmínka. Navíc se mi zdá, že kdyby to bylo kradený auto hozený na nějaký papíry nebo obráceně, tak proč by to riskoval na přepisu do velkýho TP?? Zvlášť dnes, kdy vyříznutí VINu a vsazení do kastle se dá taky zbastlit. Ne????
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!