Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: kostey
to kostey: davej si pozor na to tvoje palivove cerpadlo, jak jsme se o tom uz minule bavili. A dojezdeni nadrze mu zrovna neprispiva. Motoru je to vecemene jedno, ale cerpadlo dostava zabrat. Jinak jestli Ti neukazuje dobre palivomer, na vine je poskozenej plovak (casem se stejne prolechta benzinem a straci svou "plovouci" schopnost. -
« Re: Volnoběh
Kratas a Prochy: myslím, že těch skutečných příčin bude víc. Kratas píše o vstřikovačích, mě pomohlo, že jsem našel "odpadlý" pin konektoru ŘJ. V mém případě to byl pin č. 20, což je podle dokumenatce elektronická zem (to je rozdíl od běžné země!). Pin byl předtím náhradně spojen se zemí pro lambdu a to není ono! Po opravě pinu se mi rozjezdy zlepšili o 90%. Ale jen 90%. Mimochodem, citelně se zlepšil chod motoru. Trochu tam ty problémy stále cítím, přesně jak popisuje kratas.
A plně souhlasím s metodou nejdříve poctivě projít všechny hadičky, konektory...bude to chtít hledat, třeba se dostaneš dál než my.
Taky jsem vypozoroval, že když to takto studené nechýš zhasnout (spíš chcípnout), tak po druhém startu je po problému. Nevím, co si o tomto myslet. -
« Sjíždění vnitřní strany zadních kol
A když už jsem u toho stěžování - nerovnoměrně se mi sjíždějí zadní gumy. Vnitřní strana je na tom výrazně hůř než vnější. Když se na auto podívám zezadu, zdají se mi být kola trochu do áčka :-( Při výměně zadních tlumičů jsem nechal za účelem vyřešení tohoto problému vyměnit i péra a namísto původních jsem dal nové zesílené. Bohužel, problém se tím evidentně nevyřešil. Geometrie se na zadní nápravě u Sirky dělat nedá, tak přemýšlím, jesli existuje nějaké řešení. V jednom servisu mi radili péra vypodložit, prý takhle řešili podobný problém na jednom Opelu Omega (šoupli pod péra vysoustružené podložky). Tak nevím, nenapadá vás něco jinýho? -
« Chcípání za studena znovu :-(((((((
Jak jsem se asi před měsícem těšil, že mám svůj problém s chcípáním motoru za studena vyřešený, tak jsem se bohužel spletl :-( Malé shrnutí - vyměnil jsem svíčky a kabely ke svíčkám, čistily se (snad) všechny konektory, v servisu došlo na prohození řídící jednotky, proměření čidel, lambda sondy a čert ví čeho všeho ještě. Diagnóza zněla - při akceleraci za studena dochází nesmyslně ke zkrácení vstřiku paliva, ale proč, to bylo ve hvězdách. Ve finále došlo i na výměnu vstřiků, po které se dostavil pozitivní výsledek - problém byl pryč. Bohužel, po měsíci se začal znovu projevovat. Sice ne tak důrazně jako dřív, ale je to tu zas. Za studena je rozjezdu tak vteřinku nebo dvě cítit výrazné zaváhání, jede to jak se zataženou ruční brzdou, pak se to chytne a vystřelí. Jak se motor ohřeje, je všechno OK. Dřív to pravda bývalo ještě daleko výraznější (vysloveně jsem poskakoval), ta výměna vstřiků tomu přeci jen asi pomohla, ale skutečná příčina je patrně někde jinde. Ale kde? Už nevím co zkoušet :-( Řekne něco diagnostika u Forda? -
"-- skrytý --" 16.10.03 12:18
« Re: Volnoběh
Rbr: Uz jsi to tady nekde psal (nebo nekdo jinej?), ale propadlo se to asi o par set prispevku nize a nechce se mi to hledat. Jak jsi vyresil to chcipani za studena? Zase se mi to zacalo projevovat. Podle smradu bych tipoval, ze je smes prilis bohata. Sakra >:-(. Napadlo me to, jak ses' zminil o tech vypadlych pinech. -
« Re: kostey
JJ.. taky to tak trochu Kosteji zavidim. Je to absolutne presny jak rika Teepee. Kdyz jsem byl na skole tak jsem v aute spal, kazdej den ho lestil a 80% denne jsem premyslel jak ho jeste vylepsim. Vsimal jsem si pozoorne kazdeho auta a ziskaval inspiraci. Po 8letech jsem se pak ozenil a auto je uz na druhem miste (doufam ze em moje Sirka neslysi, trochu totiz zarli). Ted uz rok a pul resim stavbu roddineho domku a auticko je bohzel az na tretim miste. Mam ho porad rad, ale uz se mu nemuzu tolik venovat. A az budu mit rodinku ta se zase o kus posune. No jo .. nic nenadelas -
neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 16.10.03 11:31
« Re: Pazvuky z interiéru
Z Brna jsem :-) ovšem co se týče zkušeností, tak těch moc a říkám to narovinu... NEMÁM.... sirku mám 10 dní :)) a navíc na autě provádím jen běžnou údržbu, ale o to víc si připadám důležitější :)) .... takové dolívání oleje je pekelně důležitá věc, bohužel jen ta moje sirka moc oleje dolívat nevyžaduje. Ale když jsem onehda nalíval destilku s nemrznoucí směsí do ostřikovačů, tak jsem byl na ulici v tu chvíli nejdůležitější majitel kteréhokoliv vozu :) -
« Pazvuky z interiéru
Kdysi se to tady myslím řešilo... Taky mi po demontáži začala skřípat palubka, ale tenká vrstva molitanu mezi styčné plochy většinu problémů vyřešila. Teď mi jen občas zaskřípají plasty při důraznějším otáčení volantem. Spíš mě neskutečně irituje vrzání řidičovy sedačky. Už jsem ji dvakrát rozebral na součástky, všechno co šlo promazal nebo prostříknul konzervačním olejem a výsledek veškerý žádný :-( Asi budu muset uvažovat o výměně. Zatím to řeším zesílením rádia :-( -
neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 16.10.03 11:11
« Re: kostey
Je to samozřejmě těžce individuální. Možná tyhle všechny změny priorit tuším a myslím i spousta mladejch a proto založení rodiny oddalují a přestože je mi a mým vrstevníkům cca 28 let, zatím na potomky vyloženě nemyslíme. Člověk se chce tak trošku zabezpečit, aby výchova dítěte nebyl nervák, ale snad si to spíš užil
A možná časem zjistíme, že jsou to jen plány, které nevyjdou a budem do toho muset prásknout v situaci v jaké jsme :)