Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
kostey 18.10.03 01:07
« vychytávky + trysky na ostřik skel
Pěkně jste se dneska rozjeli... Tech 100 příspěvků jsem si vytisk a budu si je číst na dobrou noc... Celej dnešek jsem myslel na to, jaký by to bylo, kdybych ve svý stařičký sieře měl něco pěkného, vychytaného, co by mi každej záviděl. :-) Napadlo mě noční vidění - škoda že to zůstane jen ve snech... :-( + asi se mi zanesla jedna tryska od ostřikovačů. (jen jedna ze dvou na levé straně, takže ještě stříkam třema...) V ostatních je tlak fakt dobrý, ale z tý jedný ani nekápne. Co je nejlepší udělat? nechci to hned celý rozebírat...) -
« Re: Re:
Prochy: ty studený rozjezdy mě vážně přestaly zlobit! Dnes večer jsem to schválně zkoušel: nastartovat a krátce na tro sešlápnout. Bez zaváhání! Opakuji, myslím, že z snad na 99% je po problému (bylo by to tím opraveným pinem, nic jiného zásadního jsem neudělal).
A nebo tu je ještě jeden faktor: jakoby to naopak na zimu pominulo? Že by tomu nesvědčilo sucho a teplo (přirozené teplo - letní).
Budu koukat po svě zvýšené spotřebě, třeba něco objevím i k tomuto. -
« Re: Karburátor
Jo, vyrabeli se Motorcrafty u 1.6 a Webery u 2.0. Na tu 1.6 bych Ti doporucil original Motorcraft, ten Weber ma uz par veci rizenych EECII-kou, ridici jednotkou, treba jako udrzovani volnobeznych otacek, automaticky sitic, atd. EECII ridi i zazehy misto klasickeho tyristoroveho zapalovani. Takze vrakac, a sehnat karbec... -
« prevodovka
to prochy: asi jsi necetl ten muj prispevek o prevodovce v tom kalupu co tady je:) ta prevodovka mi uz slysitelne klepe, tak bych potreboval jednu prevodovku, kterou bych si mohl nechat doma rozdelat a opravit, vymenit v ni vsechno...atd, a az bude hotova, tak bych si ji proste vymenil za moji a konec. Menit se mi dvakrat prevodovku moc nechce, trochu pritom dostava zabrat hardyspojka jak pres ni trhas ty srouby kardanu...tak jak to udelame? -
« Karburátor
Zdravím všechny
Hoši , sháním karburátor na Sierra 1.6 třídveřák
rok 1982 . Vypadá to že tam je karburátor z nějakého motociklu , neboť má jehlu .Je to jednoduchá konstrukce ale dost vyběhlý.
Buď se montovaly Veber 2 nebo Motorcraft VV
aspoň co jsem zjistil .Prosím poraďte , pomozte. -
« Re: Elektrika + skubani
Prochy: Ovsemze bydlel, pan Radek, jeste v dobe, nez na timhle mym zacarovanym autem, kde se dela kazda oprava nejmin nadvakrat, zlomil hul :), zpod palubky vyhrabl peknou hrst mysincu. Jenze videt tam nic neni... a bez sundany palubky ani nebude, a tudiz s tim pockam na michalidese, kterej to narozdil ode me nepochybne zmakne. -
« Re: Re:
juchuchu: to máš pravdu, ve všem. A na palivový filtr jsem nekoukal,není to věc, kterou bych zvládl ve svých podmínkách.Napadlo mě zkušebně testnout zastrčit hadičku do nádrže - na doraz a zkusit nacucnout trochu benzinu - odspodu. Třeba by to napovědělo, jestli je dole v nádrži bordel. O víkendu se asi kouknu na ten tlakový ventil ale nevím co na něm poznám. -
« Re: Re:
Já teda souhlasím s míněním, že směs je chudá. Ale teď proč? Tipnul bych na malej průtok paliva, protože studej motor žere nejvíc a při prudkým sešlámnutí plynu je okamžitá spotřeba fakt vysoká. Protože u stříkaček je v palivovým potrubí přetlak, tak je důležitý, aby vše bylo 100% průchozí. Koukali jste se na všechny hadičky, jestli není někde nějaká přiskříplá? Někdo taky mohl někdy kus hadičky měnit a dát tam slabší.Není filtr u pumpy už před kolapsem? Na palivovém potrubí je tlakový ventil, který řídí činnost čerpadla. Ten taky může ukazovat špatně, určitě je špatně, když jde čerpadlo furt, tzn. že není dostatečný tlak, nebo je čidlo v troubě. -
« Re: Re:
Cerpadlo jsem nikdy neresil, asi funguje. Ja mam ted sirku na prazich a lemech, uz skoro 14dni... Navic mi udelali dirku do zadniho oblouku, tam kam dolejhaj dvere, aby se tudyma dal vystriknout vnitrek. Koukal jsem, ze treba facko, se kterym se momentalne ukajim, ji tam ma taky, aby se daly lip udelat dutiny. -
"-- skrytý --" 17.10.03 13:29
« Re: Elektrika + skubani
J77: To uz se s tim trapis rok? To uz by snad na chvilku stalo za to ozelet auto a dat si to dohromady. Nebydlel Ti pod palubkou nakej mysak? Rozdelej palubku a podivej se jestli nemas ty kabely ohlodany. Zvuk jiskreni taky muze vydavat rele, pokud ma opaleny kontakty nebo timto relatkem spinany spotrebic jde obcas do zkratu. To ze Ti obcas nejdou nejaky spotrebice by mohlo byt i treba spatnym uzemnenim (skoukni a dotahni srouby, kt. jsou hnede draty s ocky prisroubovane ke kastli). Hodne zdaru. -
« Re: Re:
no ja mam DOHC 2.0i a otocim klickem a presne po vterine se vypne. Kamarad ma Eskorta a mel problemy s cerpadlem a nevypinalo se to. V servise rikali ze za jizdy to nevadi, ale kdyby treba naboural tak by mohli nastat potize (benzin by cerpal dal). Takze zcela jasne by se melo vypinat po vterine. ABS jsem mel taky a to se vypinalo az po 3-5 vterinahc (po natlakovani). Cerpadlo slabe vrci od nadrze.