Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Znova to shubani
Možná je chyba, že to nemáš s čím porovnat, já si byl poprvé taky nejistý. Až to zase budeš dráždit, zkus si závadu nasimulovat a pak se na to podívat - naučíš se tím číst kody. Já si tehdy odpojil konketor od čidla teploty vzduchu, je to přístupné, jde to, nic bys neměl zničit. A spustil jsem diagnostiku. Dala mi to kod 24, což by u tebe mělo vypadat takto (poopravil jsem tvou sekvenci, odmysli si mezery): - - - - . - - , - - , - - - - , - , - - , - , - , - , - - - - , - , - - , - , - , - , - - - atd. -
« Re: Znova to shubani
A ve starsich mailech RBRemu jsem to tehdy popsal takto: - - - - - . - - : - - : - - - : - - : - - - : - : - - - : - - : - - - : - - - - - - - (tecka = nepatrna vychylka, dvojtecka = standardni odchylka, pocet vterin mezi standarnimi dvojicemi vychylkami je o jednu nizsi. -
« Re: Znova to shubani
Po přepsání v tom vidím kod 11 - vše OK.
Tečka by představovala tzv. Fast Cody. Pak 2 pulsy za sebou = počet válců (x2), potom ---- = pauza, potom vždy dva impulsy za sebou (s jednou nebo dvěma pomlčkami-nepřesnost měření?) a znovu 11.
Co vyluštili ostatní? -
« Re: Znova to shubani
Prochy: Kde je chyba netusim. Podle knihy Jak na to, jsem si to vtipne prevedl na cisla a pri pitvani RBRem jsem si pripadal jak pablb. Sekvence, merena analogovym voltmetrem, s motorem v klidu, mi trikrat vysla nasledujici (nosim ten papir furt v tasce): pripojeni voltmeru = napeti aku, zapnuti zapalovani = voltmetr 0V. Po nekolika vterinach nepatrna vychylka rucky (tecka) tj ----.--,--,----,--,----,-,----,--,----,-… carky znaci standarni vychyleni rucky (standarni=vzdy se rucka vychylila stejnou merou) pomlcky jsou jakes takes vteriny. Tak to jsem zvedav, kdo v tom co vycte, predem diky. Test s motorem v chodu jsem odlozil s tim, ze nejdriv zresetuji RJ, pak to zacnu znovu testovat, v obou rezimech (motor v klidu pak motor v chodu). -
« Re: Znova to shubani
Napeti na potenciometru jeste prozkoumam, zatim jsem RJ usetril seznameni s mym oblicejem - pod deklik na palubce jsem jeste nebloumal a tak mi bylo divny jak to zmerit v motorovem prostoru :-)
K opakovanemu odecitaci kodu jsem se uz nedostal, prednost dostaly u mne tradicni veci, navic jak jsme tehdy probirali, chci to udelat s demontazi AKU (za ucelem ocisteni, doliti, vybiti nabiti), pak budu muset pockat, az se problem za jizdy vyskytne a pak to teprve odecitat.
Ach jo, kde jsou ty skolni casy, kdyz jsem se mohl na cely den zavrit do garaze s vedomim, ze kdyz to nestihnu dnes, dodelam to zitra, dnes nemam ani cas, ani garaz...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Zkusim to s tim odpojenim, cidlo teploty musim jeste najit, je zase sikovne pod tim chobotem saciho potrubi a asi se tomu zacnu venovat po nocich, jen nesmi prset, vcera mi prdla za hlavou 150 W zarovka :-))) Jinak odecitani lusteni vypada jednoduse, chyba s kodem 24 je v tvem prikladu jasne zobrazena...