Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Start motoru
Polednik: a co chceš řešit se startem, když je tam zřejmě tolik závad? Snad se nespletu, když tak promiň: někdo tu mluvil a prasklé hlavě – změřit tlaky. Udělal bych to prvně, abych měl jasno, zda se do toho vyplatí "investovat". Až bude tady jasno, výměna idle speed control (regulátor volnoběhu). Nový nebo spíš použitý. A reset ŘJ. Tím nic nezkazíš.
Možná jsem to přehlédl, co je to za motor?
A pak začít od toho jak poté vypadá volnoběh a postupovat dál. Rady, co se tady v posledních dnech objevují, můžeš taky použít: kontrola elektrod svíčky, kontrola potenciometru, pročištění a nakonzervování VŠECH možných konektorů co najdeš…je toho spousta, začnti se pozorně zpět o těchto tématech. I děravý výfuk ti zhorší chod motoru, i když ne zásadně(byl jsi to ty s tím výfukem?). Co lambda sonda? Nevím jestli ji máš. Pokud ano, začti se zpět do příspěvků o lambdě. Dost často jsem o ní psal zrovna já. A ozvi se, co s tím děláš a jak to jde.
Odkud jsi? Poblíž Prahy je jeden šikovný člověk, specialista na Sierry, zná je do posledního šroubku. -
« Re: abs
Plně souhlasím s Rob2em. A zvláště, když si na vhodným místě to ABS osaháš, abys pak nebyl překvapen z jeho chvování, je to super. Většinou ABS kritizují lidi, kteří ho neznají. Já jezdil v autě bez i s ABS, a dnes bych auto bez ABS jednoznačně nechtěl. Ale musíš to mít odzkoušené a nebát se dál brzdit i když ABS zapracuje. -
« Re: Znova to škubání
Rob2: Jsou tři typy diagnostiky: s vypnutým motorem, s běžícím a dynamický. Na plyn šlapeš jen při tom třetím typu. Při osttaních nesmíš, jinak to ohlásí kod 75. Ten kod 50 neznám, u prvních dvou typů určitě není. Že by specialita tetího? Tu jsem zatím nezkoušel. Jinak je to dobře popsáno v obou odkazech, co jsem tady psal odpoledne.
S vyjímkou 3. typu diagnostiky (nedělal jsem) mi celá diagnostika běhá parádně. Pokud to vidím nba vlastní oči, není problém. Potřebuje-li tedy někdo pomoc, poblíž Prahy, není problém. S teepeem byl trochu problém, že jsem to neviděl a teď se snažíme se domluvit "na dálku". -
« Indikátro benzínu
Čaute. Nedávno sa tu diskutovalo okolo ukazovatela paliva. Mne to funguje tak, že pokial natankujem a idem povedzme 5km, ustáli sa ručička na určitej hodnote, no po opätovnom naštartovaní napr. o hodinku sa ručička nevráti do pôvodnej polohy, ale ostane stáť asi 2-3mm pred ňou. Je to lepšie, ako keby to ukazovalo viac štavi ako v skutočnosti mám, no aj tak je to blbé. -
« Re: abs
No rozhodně je auto řiditelné (přiměřeně okolnostem), a např. na sněhu je to velmi příjemná záležitost. Před nějakou dobou jsem psal, že díky ABS mám ještě auto celé. Jiní (bez ABS) tolik štěstí neměli. Hráli si na kolotoč a systematicky auto otloukli o mez. Stalo se přímo za mým autem (neřídil jsem) a nebyl to po příjezdu na místo zrovna pěkný pohled. Zejména když jsem si uvědomil, že mě mohli už stojící auto pěkně pomačkat. Přeber si to sám. -
« Re: Znova to škubání
Já mám v kódech pod „10“ Instrukční kód – krátké otevření škrtící klapky a pod „11“ Všechny systémy OK. Na srazu jsem zezačátku dělal jednu chybu: žárovka (LED) nejprve 5x blikne (kód 50 Identifikace modulu pro tester) a teprve po dalším bliknutí (kód 10 Instrukční kód) se krátce až k dorazu přidá plyn. Pokud se plyn přidá před kódem 10, tj. jedním bliknutím, je celé měření k ničemu, protože počítač ještě nebyl připraven. Když je vše provedeno správně, jdou dvoumístné chybové kódy. Sekvence se ještě jednou opakuje. Při kódu 11 není co řešit. Uvedené platí pro motor v chodu. Jiný systém neznám. Myslím ale, že žárovka (LED) je jednoznačná – svítí/nesvítí (nebo je rozbitá) -
"-- skrytý --" 21.10.03 15:48
« Re: Znova to shubani
Rbr: add 8110. Ja myslim, ze tu 10 to hazi vzdy a pak uz chyb. kody, jsou-li, nebo tu 11 pak zase oddeleni 10 a nasleduje KAM. To mi alespon vyplyva, z toho pdfka. Nepamatuju si to moc, naposled jsme s tim laborovali na srazu, hlavne Rob2, a myslim, ze vcelku plati, co je v tom pdfku. -
oleowr1 21.10.03 15:42
« Re: Rozvody 1,8TD
To residents: Ty máš s tím motorem problémy už dlouho. Můj je v podstatě nový a šlape jak hodinky. Zvláště teď po výměně rozvodů. Staré kladky pěkně rachotily, ložiska těsně před vysypáním a při otáčení už trošku drhly, štěstí že se nezadřely, motoru by byla škoda. Akorát mně straší případná porucha turba cca. 15.000,- a repase čerpadla cca. 4000,-. Ale půjdu do toho, hlavně poté co jsem zjistil, že motor je ´97 Mondeo. Já ho mám od '99, tehdy měl najeto prý 40000km tomu celkem věřím, protože např. rozvoďák nebyl ještě měněný a já na něm do výměny dojezdil, teď jsem ho i s kolečkama měnil podruhé. Na motoru jsem najel 77000, tedy celkem má kolem 120000km.