Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Sierra petrol
Prochy: jo, díky, v té papírtové podobě to není ono. Běžké kopírování byť na solidní kopírce to zhorší....
Já to měl taky vytištěný přímo z AutoCad a bylo to super. Michalides se tu nyní moc nevyskytuje, budu musit zkusit malíka. Tu papírovou podobu od tebe bych nechal až v záloze :-)
Jdu číst ten tvůj testík -
« Re: Znova to shubani
kratas: v Aj se píše: Once the engine has reached
normal operating temperature......já to chápu jako: jakmile motor dosáhne normální pracovní teploty.... Takže z toho chápu, že po připojení baterky nechat 3 minuty běžet na volnoběh (startuji až po minutě od připojení), tím by se mělo dosáhnout této teploty a pak tedy sám zvýšit na 1 200 ot po dobu 2 minut. A následujících prvních 8 km se to ještě může učit....
Když tak mě opravte
A teď jdu číst prochyho testy. -
"-- skrytý --" 22.10.03 12:58
« Re: Sierra petrol
Rbr: Tak to jo. Mam i ty ostatni. Je to puvodne od Fida a format je o neco vetsi nez A3. Naskenovat na A4 scanneru jsem mel silu jen tyto nejpodstatnejsi. Dost dlouho jsem si s tim hral, aby to pasovalo. Ale Michalides to pry uz ma, nebo bude mit? naskenovane a prevedene do AutoCADu. Pak by to snad mohlo byt v budoucnu na webu, ale nevim to presne. Zeptej se ho, treba Ti to posle. Nebo Ti to muzu nejak predat v papirove podobe. -
« Re: Volnoběžný ventil
sm: No, já už mám tenhle problém od té doby co jsem auto koupil. Taky jsem tipoval unavená péra, což mi potvrdili ve dvou pneuservisech (asi je to univerzální doporučení :-)). Tak jsem nechal místo původních per dat nová, zesílená. Jenže se mi tím bohužel nic nevyřešilo. Daytona tipoval, že by péra mohla být krátká, nebo že mi je nevyměnili. To se mi zase moc nezdá, protože s tím mechanikem co to dělal se docela znám, takže si myslím, že schválně by to neudělal, jedině že by mu prodali špatnou délku a on na to nepřišel. Konzultoval jsem to teď o víkendu s panem Jardou z Nového Veselí, který do Sirek dost dělá a ten celkem jednoznačně řekl, že podle jeho zkušeností jsou unavená (prohnutá) ramena. Že už na několika autech tento problém řešil, výměna nebo podkládání per vedla jen k tomu, že se zvedl zadek, ale ten odklon zůstal. -
"-- skrytý --" 22.10.03 12:50
« Re: Znova to shubani
Rbr&all: Bude to delsi, kdo nechce at to necte.
Zase jsem se v tom vcera pohrabal.
1.) Nejdriv jsem se podival na svicky. Vsechny 4 byly stejny. Skoda, ze nemam dig. fotak. Mam 4-bodovky BOSCH super-4. Elektrody jako nove. Najeto-placnu 30tis km. Kolem elektrod zdrave svetle do hneda asi 4mm v prumeru, jinak cerne jak uhel. Avsak na vsech ctyrech uplne stejne na izolatoru u dvou sousedicich elektrod dve tenke cerne carky vedle sebe. U vsech 4 nemlich to samy. Mozna tam jsou drazky z vyroby v kterych se drzi saze. Ale pod mikroskopem jsem to nezkoumal. Izolator asi 2mm pod stredovou elektrodou taky cernej jak uhel. Obyc. jednobodovky, co tam byvaly predtim byly krasne hnede cele. Tak nevim, co si o tom mam myslet. Jinak posledni 2 tejdny obcas jedu trasu asi 3-4 km nebo to testuju za studena. To by mohlo bejt tim.
2.) Pak jsem po startu zmeril napeti na krajich potaku skrtici klapky. Pridani plynu-skubani zadna zmena (max setiny V).
3.) Pak jsem meril primo na RJ (abych Rbr osvobodil od nocnich mur) signal z prostredniho vodice-prubeh naprosto plynuly, nezavisly na skubani.
4.) Dal jsem na kabel od civky k rozdelovaci takovy ten kratky gumovy cumprlik (Ma odpor 1kOhm) - ten jsem tam nemel. Pri volnobehu naznaky skubani jiz pro nezkusene ucho velmi neznatelne-motor se zacal ohrivat. Takze nevim uvidim co to bude delat za studena dnes.
Svicky uz jsem znova zkouknout nestihl. Po celkove dobe behu motoru v prubehu testu (cca pod 1 minutu) problem velice rychle ustal. Pak jsem normalni jizdou motor ohral-rozjezd bez problemu (asi po 1 hodine, takze to zase zchladlo). Udelal jsem reset spravny reset RJ (na teplem motoru 3min volnobeh, pote 2min 1200 otacek). Pote volnobeh kultivovany, tech 800 asi. Pak asi 5km mesto-v podstate jizda brzda/plyn a 20km dalnice na Brno 140-180 km/h, kvalt 4/5. Behem cele doby po vyrazeni kvaltu a volnobehu otacky spadly na 500-ale chod velmi pravidelny a kultivovany. Po par sekundach se line zvedly na tech 800 a drzely. Rozjezdy i pri volnobehu 500 naprosto plynule.
Resume: Potak snad uz muzu 100% vyloucit. Svicky ???, snad OK-pri 5500ot/min to porad tahne jak krava. A reset-mozna je potreba doprat RJ jeste trochu casu.
Priste:Hned zkouknu znova ty svicky, jestli se ty saze po jizde na dalnici nespalily. Vymenim kabely-uz stoji fakt za prd-koncovky na svicky rozlamane. Kousek plastu zustal po vytazeni svicky v onom otvoru a pul hodiny jsem ho chnapkou lovil ven, nez se mi ho podarilo uchopit tak, aniz by zapadnul do valce. V jedny ruce chnapku, v druhy baterku, docela jsem se zapotil. -
« Re: Volnoběžný ventil
kratas : sjíždění zadních gum jsem vyřešil vyšším tlakem v pneu - v zimě, v létě jezdím 2,5 atm (bez ohledu na zatížení vozu), vpředu foukám tak 2,1 - 2,2, v pneuservisu mi řekli na tento problém, že jsou unavený péra, moc se mi to nezdá, protože mezi pneu a okrajem blatníku je na vrcholu vzdálenost cca 6-7 cm. Co se může na ramenech unavit? to bych spíše tipoval pružiny, ložiska -
« Re: Volnoběžný ventil
Přezuto ještě nemám, taky o tom uvažuju. Zatím jsem se do toho nechtěl pouštět, protože řeším problém nerovnoměrného sjíždění zadních gum. Kola jsou do áčka, podle mínění pana Jardy z Nového Veselí jsou na vině unavená ramena, jakékoli laborování s podkládáním pér apod. již podle jeho zkušeností nepomůže. Takže příští týden asi budu měnit :-( Do té doby si nechci mrvit nové gumy. Jen tak mimochodem, ptal jsem se ze srandy u Forda kolik by chtěli za nová zadní ramena na 1992 s ABS - je to skromných osm tisíc za kus :-(( Tak na to se jim můžu.... -
"-- skrytý --" 22.10.03 11:59
« Re: Sierra petrol
Rbr: Mam jenom to, co jsem poslal (a je to na starym webu). Nekde jsem to nasel na netu. Pochopitelne nevim kde, jsou to tak 2 roky. Ani nevim, jestli tam bylo i neco jineho. Jinak skutecne se ptas na Sierra Petrol? Tam zadnou stranu 5C nevidim, jak uvadis. Je to od strany 141 do 174. A pri zbezne prohlidce jsem si nevsiml, ze by se nekam odkazovali. -
kostey 22.10.03 11:36
« Re: abs
teepee: Přesně tak, já si zatim učinost ABS vyzkoušel jen v Autoškole, když mi spadnul nějakej houmes přes zábradlí před Auto a já se neměl kam vyhnout (proti mě jel autobus a bylo to tam úzký) navíc bylo ještě po dešti a podemnou kostky. (Pro Pražáky u Stanice Michelská směrem na Kačerov) + docela sem se těch Vybrací pedálu lekl, ale nepovolil jsem, protože jsem byl na takový chování 100x připravovanej...