Ford Sierra

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    23.10.03  11:32

    « Rozdíly v metodách diagnostiky podle zdroje

    Postupy při diagnostice EEC-IV se výrazně liší podle toho, odkud člověk čerpá informace. Včetně 2 nebo 3 typů testu. Odpoledne se pokusím v Excelu porovnat postup při diagnostice podle různých zdrojů.

    Nejpřesněji je třetí typ testu pospán v materiálu Sierra Petrol, ale mám z toho pocit, že tam je spousta chyb (kod 30 nebo 50 na začátku testu nejsou zřejmě kody jako takové ale ID motoru - 2 pulsy = 2válec, 3 pulsy= 6 válec, 5 pulsů= diesel).
    Ví někdo, co to je vlastně za materiál(SierraPetrol), kde je jeho původ? Když se nad tím zamyslím, zdá se mi, že kontinuální test je pouze chybně provedený dynamický test!
    Až budu mít to porovnání, ozvu se. Byl bych pak rád, kdyby ste se k tomu vyjádřili ti, kteří diagnostiku občas děláte.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.10.03  10:24

    « velká spotřeba

    Dobrý den. Vlastním Sierru rok výroby 87 , dvoulitra s klasikou karburátorem. Nějak mi v poslední době strašně stoupla spotřeba, dělá to až 12 l/100km. Karburátor mi známý vyčistil a prý přetěsnil a je to pořád to samé. Jaký na to má vliv nějaký krokovač nebo co jsem se doslechl?? Je to ta řídící jednotka na blatníku? Děkuji za případné odpovědi a rady Standa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.10.03  09:36

    « Re: michalides

    v nedeli jeste byl zivej a schopnej, za 3 hodiny jsme vymontovali prevodovku. Rekordni cas. Ale musim Te pochvalit, Fido, na tom aute vsechny srouby sli povolit krasne, nikde nic zarezleho, zadnej ulomenej sroub, zadnej zvejk...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.10.03  09:34

    « Re: to kostey

    Jo, presne! Myslim ze je to takovej bilej obal a je to tusim mineralka. On mi to rikal hned jak jsme dodelali GO, ale ja jsem chtel pro sirku neco hodne dobreho, tak jsem vybral Magnatec. Museme zkusit a priste tam dame tu mineralku GTX. Uvidime.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.10.03  09:32

    « Re: Sjíždění vnitřní strany zadních kol

    Nikdy zadne serizeni zadni napravy jsem nemel...menil jsem tam brzdy, loziska kol, poloosy, silentbloky, tlumice, ale seridit jsem nic neserizoval....zajimave...ale kola se mi nesjizdeji z vnitrni strany a nikdy se nesjizdeli ani na starem aute...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.10.03  08:08

    « Re: Sjíždění vnitřní strany zadních kol

    josefuo : pohovoř podrobněji, jaký silentblok a kam umístěný, nemáš foto?
    martinsierro : zajímala by mne ekonomika celého projektu a prostá návratnost, můžeš sdělit detaily?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.10.03  08:07

    « Re: Sjíždění vnitřní strany zadních kol

    josefuo : pohovoř podrobněji, jaký silentblok a kam umístěný, nemáš foto?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.10.03  01:07

    « Re: michalides

    Otázka,jestli je ještě naživu. v sobotu jsem mu dělal komplet 4 brzdy-výměna destiček a kotoučů.Snad jsem to všechno dotáhl...Pánové,vy mi dáváte!Od soboty jsem tu nebyl(služební cesta) a zpětně jsem to dočítal 2 hodiny.to se zase vyspim...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 22.10.03  23:36

    « michalides

    Tak kdy se už trošku popojede web fordsierra.cz. Jejich stav se nemění a říkal si něco o termínu hodiny "H" a fteřině "F", ale zatím nevidím žádnou změnu s velkým "Z" ?? :((
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 22.10.03  23:33

    « Moje sirka & LPG

    Zdravím pánové, tak dnes byla provedena operace srdce u mé sirky. Provedl jsem namontování respektive jsem nechal provést namontování zařízení LPG. Zatím jsem ujel jen pár desítek kilometrů, ale vůz se chová více než přátelsky, ale nechci to zakřiknout. Teď už mě může jedině rozhodit nadměrná spotřeba , ale v té firmě mě ujistili, že pokud něco takového nastane rozhodně mám přijet a dájí to dohromady. A řeknu Vám, že je to krásný pohled na rafičku stavu benzínu jak se ani nehne :)))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.03  21:43

    « Re: Sjíždění vnitřní strany zadních kol

    Omlouvám se za odmlku, ale zjištéval jsem jak to bylo s tou úpravou (nebo co tam vůbec dělali). Tak jak to všechno bylo. Na měrácích elektronických zjistili, že mám špatnou zbýhavost zadní nápravy. Na opravu jsem jel až za týden. Mechanik nakonec podlehl a prozradil část tajemství použil na seřízení zadní napravy excentrický silendblok zajištěný šroubem proti pootočení. Tod vše. Nedělá se to normálně, zatím jsem to nikde jinde neviděl ani neslyšel. Má někdo taky takovou zkušenost.
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 22.10.03  21:36

    « Re: to kostey

    Nagy Zolán mi řikal , že tam kdyžtak mám dávat Castrol GTX, že je hustší. Něco takového máš namysli?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.03  21:30

    « Re: Znova to škubání

    Rob2: záleží odkud čerpáš informace, trochu zmatený to je. Tady je jeden z odkazů, ketý rozlišuje 3 druhy testů: [odkaz] /SHO3eeccodes2.html.
    Tady něco podobného: [odkaz] /mn12-techinfo/eec_codes /eec-iv_codes_2.htm.
    Pozor, vložil jsem tam nějaké mezery. Někde jsem viděl podrobné rozdělení těch tří testů, teď to nemůžu najít. Tak jen vzpomínám KOEO = vypnutý motor, jen se zapalováním, KOER - zapnutý motor. A ten má dva typy: jedno je bez sešlápnutí plynu, druhý s plynem po kodu 10. Jeden z nich bývá nazýván kontinuální, druhý dynamický. Až to najdu líp, dám to sem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.03  21:15

    « Re: to polednik

    polednik: reset i jiné věci se naučíš, nic na tom není. Zalistuj si nazpět, tuším včera nebo předevčírem, tam jsem si s prochym povídali o resetu, pomocí odpojení baterky nebo pomocí konektoru řídící jednotky. Povídali jsem si i kde je ŘJ a jak se k ní dostat. A dnes tady bylo, co dělat s autem po resetu, volnoběh, otáčky na 1200 apod. Najdeš to tady, nebudu to teď opakovat.
    Ty musíš stejně začít jak jsme ti včera a dnes psali s daytonou. Když budeš něco potřebovat, je tu spousta lidí, kteří ti určitě poradí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.03  20:08

    « Re: Znova to škubání

    rbr: Ty tři diagnostiky jsou pro mne nové informace. Musím se móóóóc učit ..... Dík.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.03  20:01

    « Re: Volnoběžný ventil

    Funkce ventilu je snadno zkontrolovatelná. Ventil těsní, pokud za volnoběhu odpojím napájení, a motor zhasne. Nevím, co na to elektromagnetická indukce (je to cívka), ale mě to počítač přežil. Asi je to ošetřeno. Konečně - vedení se může přerušit i za jízdy, a kdyby měl jít vždy počítač "do špon", asi by Sierra nebyla tak rozšířená. Co se týká průchodnosti ventilu, pak asi jedině rozebrat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.03  19:42

    « Re: abs

    kostey: Líp, než jsi to napsal v příspěvku 8183, to už asi nejde. Vážně! Jsem rád, že ABS mám, a auto bez ABS už bych asi nechtěl. A to mi aut prošlo rukama dost, včetně mnoha nákladních (i souprav - chvíli jsem se živil volantem).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.03  19:26

    « Re: to polednik

    Děkuji za radu,pomohlami rozhodnout se,jsem z Jihlavy a než jsem se objednal u místního servisu chtěl jsem mít jasno.Bývalý majitel slušně vyhlížející student,prý tyto broblémy neměl.Mně se předvedly po 30 min. jízdy.Vůz je viditelně zachovalý jak karoserie tak interier jako by to napovídalo,že moc netrpěl V roce 2001 se ještě proháněl po Německu s 177 705 Km.na tacháku r.výr.1990 typ 2,0l CL motor N9C DHOC 4/8 el.vstřik.Od koupě vozu uplinulo 14 dní vyměnil jsem olej a chladící kapalinu a co dál? dál to už víte.Nevím jak se dělá reset a ještě mnoho jiných všcí,tak i nádále přivítám rady, přátelé moc děkuji Vám Všem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.03  19:17

    « Re: to polednik

    Děkuji za radu,pomohlami rozhodnout se,jsem z Jihlavy a než jsem se objednal u místního servisu chtěl jsem mít jasno.Bývalý majitel slušně vyhlížející student,prý tyto broblémy neměl.Mně se předvedly po 30 min. jízdy.Vůz je viditelně zachovalý jak karoserie tak interier jako by to napovídalo,že moc netrpěl V roce 2001 se ještě proháněl po Německu s 177 705 Km.na tacháku r.výr.1990 typ 2,0l CL motor N9C DHOC 4/8 el.vstřik.Od koupě vozu uplinulo 14 dní vymšnil jsem olej a chladící kapalinu a co dál? dál to už víte.Nevím jak se dělá reset a ještě mnoho jiných všcí,tak i nádále přivítám rady, přátelé moc děkuji Vám Všem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.10.03  16:06

    « Re: Znova to shubani

    Prochy: už mi došly 3 různé maily, od tebe stále nic. Myslíš, že bys to v budoucnu zkusil znovu? Pro jistotu: rbr@fordsierra.cz nebo roman.brychta@seznam.cz. Díky.
    Jo, Michalides má tu dokumentaci komplet, zítra mi ji pošle. Psal, že mám spoustu práce (v práci) + s novým/starým autem a moc nestíhá.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…