Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« velká spotřeba
Dobrý den. Vlastním Sierru rok výroby 87 , dvoulitra s klasikou karburátorem. Nějak mi v poslední době strašně stoupla spotřeba, dělá to až 12 l/100km. Karburátor mi známý vyčistil a prý přetěsnil a je to pořád to samé. Jaký na to má vliv nějaký krokovač nebo co jsem se doslechl?? Je to ta řídící jednotka na blatníku? Děkuji za případné odpovědi a rady Standa -
« Re: Sjíždění vnitřní strany zadních kol
Nikdy zadne serizeni zadni napravy jsem nemel...menil jsem tam brzdy, loziska kol, poloosy, silentbloky, tlumice, ale seridit jsem nic neserizoval....zajimave...ale kola se mi nesjizdeji z vnitrni strany a nikdy se nesjizdeli ani na starem aute... -
neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 22.10.03 23:33
« Moje sirka & LPG
Zdravím pánové, tak dnes byla provedena operace srdce u mé sirky. Provedl jsem namontování respektive jsem nechal provést namontování zařízení LPG. Zatím jsem ujel jen pár desítek kilometrů, ale vůz se chová více než přátelsky, ale nechci to zakřiknout. Teď už mě může jedině rozhodit nadměrná spotřeba , ale v té firmě mě ujistili, že pokud něco takového nastane rozhodně mám přijet a dájí to dohromady. A řeknu Vám, že je to krásný pohled na rafičku stavu benzínu jak se ani nehne :))))) -
« Re: Sjíždění vnitřní strany zadních kol
Omlouvám se za odmlku, ale zjištéval jsem jak to bylo s tou úpravou (nebo co tam vůbec dělali). Tak jak to všechno bylo. Na měrácích elektronických zjistili, že mám špatnou zbýhavost zadní nápravy. Na opravu jsem jel až za týden. Mechanik nakonec podlehl a prozradil část tajemství použil na seřízení zadní napravy excentrický silendblok zajištěný šroubem proti pootočení. Tod vše. Nedělá se to normálně, zatím jsem to nikde jinde neviděl ani neslyšel. Má někdo taky takovou zkušenost. -
« Re: Znova to škubání
Rob2: záleží odkud čerpáš informace, trochu zmatený to je. Tady je jeden z odkazů, ketý rozlišuje 3 druhy testů: [odkaz] /SHO3eeccodes2.html.
Tady něco podobného: [odkaz] /mn12-techinfo/eec_codes /eec-iv_codes_2.htm.
Pozor, vložil jsem tam nějaké mezery. Někde jsem viděl podrobné rozdělení těch tří testů, teď to nemůžu najít. Tak jen vzpomínám KOEO = vypnutý motor, jen se zapalováním, KOER - zapnutý motor. A ten má dva typy: jedno je bez sešlápnutí plynu, druhý s plynem po kodu 10. Jeden z nich bývá nazýván kontinuální, druhý dynamický. Až to najdu líp, dám to sem. -
« Re: to polednik
polednik: reset i jiné věci se naučíš, nic na tom není. Zalistuj si nazpět, tuším včera nebo předevčírem, tam jsem si s prochym povídali o resetu, pomocí odpojení baterky nebo pomocí konektoru řídící jednotky. Povídali jsem si i kde je ŘJ a jak se k ní dostat. A dnes tady bylo, co dělat s autem po resetu, volnoběh, otáčky na 1200 apod. Najdeš to tady, nebudu to teď opakovat.
Ty musíš stejně začít jak jsme ti včera a dnes psali s daytonou. Když budeš něco potřebovat, je tu spousta lidí, kteří ti určitě poradí. -
« Re: Volnoběžný ventil
Funkce ventilu je snadno zkontrolovatelná. Ventil těsní, pokud za volnoběhu odpojím napájení, a motor zhasne. Nevím, co na to elektromagnetická indukce (je to cívka), ale mě to počítač přežil. Asi je to ošetřeno. Konečně - vedení se může přerušit i za jízdy, a kdyby měl jít vždy počítač "do špon", asi by Sierra nebyla tak rozšířená. Co se týká průchodnosti ventilu, pak asi jedině rozebrat. -
« Re: to polednik
Děkuji za radu,pomohlami rozhodnout se,jsem z Jihlavy a než jsem se objednal u místního servisu chtěl jsem mít jasno.Bývalý majitel slušně vyhlížející student,prý tyto broblémy neměl.Mně se předvedly po 30 min. jízdy.Vůz je viditelně zachovalý jak karoserie tak interier jako by to napovídalo,že moc netrpěl V roce 2001 se ještě proháněl po Německu s 177 705 Km.na tacháku r.výr.1990 typ 2,0l CL motor N9C DHOC 4/8 el.vstřik.Od koupě vozu uplinulo 14 dní vyměnil jsem olej a chladící kapalinu a co dál? dál to už víte.Nevím jak se dělá reset a ještě mnoho jiných všcí,tak i nádále přivítám rady, přátelé moc děkuji Vám Všem. -
« Re: to polednik
Děkuji za radu,pomohlami rozhodnout se,jsem z Jihlavy a než jsem se objednal u místního servisu chtěl jsem mít jasno.Bývalý majitel slušně vyhlížející student,prý tyto broblémy neměl.Mně se předvedly po 30 min. jízdy.Vůz je viditelně zachovalý jak karoserie tak interier jako by to napovídalo,že moc netrpěl V roce 2001 se ještě proháněl po Německu s 177 705 Km.na tacháku r.výr.1990 typ 2,0l CL motor N9C DHOC 4/8 el.vstřik.Od koupě vozu uplinulo 14 dní vymšnil jsem olej a chladící kapalinu a co dál? dál to už víte.Nevím jak se dělá reset a ještě mnoho jiných všcí,tak i nádále přivítám rady, přátelé moc děkuji Vám Všem. -
« Re: Znova to shubani
Prochy: už mi došly 3 různé maily, od tebe stále nic. Myslíš, že bys to v budoucnu zkusil znovu? Pro jistotu: rbr@fordsierra.cz nebo roman.brychta@seznam.cz. Díky.
Jo, Michalides má tu dokumentaci komplet, zítra mi ji pošle. Psal, že mám spoustu práce (v práci) + s novým/starým autem a moc nestíhá.
Nejpřesněji je třetí typ testu pospán v materiálu Sierra Petrol, ale mám z toho pocit, že tam je spousta chyb (kod 30 nebo 50 na začátku testu nejsou zřejmě kody jako takové ale ID motoru - 2 pulsy = 2válec, 3 pulsy= 6 válec, 5 pulsů= diesel).
Ví někdo, co to je vlastně za materiál(SierraPetrol), kde je jeho původ? Když se nad tím zamyslím, zdá se mi, že kontinuální test je pouze chybně provedený dynamický test!
Až budu mít to porovnání, ozvu se. Byl bych pak rád, kdyby ste se k tomu vyjádřili ti, kteří diagnostiku občas děláte.