Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Znova to škubání
Aha,ty jsi mel ty carky na izolatoru dole,ne teda nahore,to je potom neco jinyho. Mne jiskra z botky kabelu klouzala po hornim izolatoru, Bosch ho ma myslim takovy vroubkovany,neco jako harmonika. Pokud mas ten porcelan cisty,jen u sestihranu takovy zazloutly,ale bez carek,tak to svodovym proudem asi nebude. Jinak mne fakt rada pomohla,pac jsem nemel silokonovou vazelinu,nasadil jsem svicky do koncovek a okolo natlacil housenku silikonovyho Loctite a nechal vytuhnout. Funguje to krasne.Jinak bych stejne i tak pro sichr zkusil treba jiny svicky z fungujiciho auta. -
« Re: velká spotřeba
Kdyz to tak ctu, tak si vzpominam že to vlastně začalo občasným scípáním motoru, ať byl studený nebo teplý. Když jsem vyřadil kvalt,tak to prostě scíplo. Tehdy jsem vyfoukal trysky a jakoby se to na chvíli (týden) zlepšilo. Až mě to začalo dost otravovat, tak ten známý karbec vyčistil a přetěsnil. Možná tedy při tom vzala ta spirála na sytiči, eventuelně se úplně rozhodila bohatost směsi. Teď vlastně volnoběh drží , zdá se mi dokonce , že když vyřadím tak jdou otáčky dolů dost pomalu - to by mohlo svědčit o tom sytiči ?? a bohatosti ?? -
"-- skrytý --" 23.10.03 13:38
« Re: Znova to škubání
Futura: Cerny carky taky zmizely. Na jejich miste byly takovy maly nazelenaly plochy asi od jisker. Ovsem pouze na vrchni strane izolatoru. Pripominam, ze ma 4 bodovy svicky Bosch super 4. Maji jine usporadani elektrod nez u klasicke svicky. Jiskra nelita v ose svicky, ale od stredove elektrody radialne k jedne ze 4 elektrod usporadanych okolo stredove do kruhu. Prave ve smeru drahy jiskry ona mista nachazeji. Ukazde svicky jsou 2 vedle sebe.
Jinak ta vazelina Ti pomohla? Nebo to byla takova ta vymluva FMC? -
« Re: Znova to škubání
Uz se tu probralo skoro vsechno,ale na vizualni posouzeni svicek bych nesazel s uplnou jistotou.Alespon bych zkusil dat jinou sadu,hlavne,aby nemely na izolatoru ty tenky carecky. Pokud jsou svisly,tak neco podobkeho jsem mel na fordu taky u skoro novych svicek,pri pridani plynu to zaskubalo. Reklamoval jsem pobity izolator svodovymi proudy,neuznali,poslali interni papir od fordu,ze mezi nastrcku kabelu a svicky ma prijit silikonova vazelina,ktera podobnym jevum zamezi,neni to vada svicek. Sice to je ZETEC,ale pocitam,ze mas na svickach taky dlouhy botky a svicky dost zapusteny,okolo samy zelezo.Jinak sroubkem bohatosti smesi alespon u CVH motoru jde do jisty miry korigovat pocet otacek a kulatost volnobehu,prechodovy stavy muze teoreticky ovlivnit i blba mezera skrtici klapky v uzavrenem stavu,omackany dorazovy sroub. Mozna ti moje rady nebudou moc platny,ale obcas na fordacky motory plati primerene i postup z jinych modelu. -
"-- skrytý --" 23.10.03 12:34
« Re: Znova to škubání
Rbr&all: Vcera jsem vyzkousel toto:
1.) Vyndal jsem svicky-naprosto ukazkova barva. Predchozi den se pri ostrejsi jizde po dalnici vsechny saze krasne vypalily. Takze OK.
2.) Vyzkousel jsem vliv toho gumovyho cudliku (je/neni) na kablu z civky do rozdelovace - furt stejny efekt.
3.) Vymenil jsem vsech 5 kabelu za sice ne nove, ale vycistene a suche. Zadny efekt.
Resume:Pak jsem se trochu ochomejtal kolem volnobezneho ventilu a sroubku na reg. zakladnich volnobeznych otacek a mozna jsem na neco prisel, ale nebudu se s tim tady dnes radsi rozsirovat, chce to jeste dukladne otestovat. Nevim, jestli uz nebyl motor moc ohraty. Neni to prukazne. -
« Re: velká spotřeba
2.0 OHC karbec, ma to rizeny karburator Weber 2V ISC s krokovym motorem. Ridici jednotka je ta stribrna krabice na pravem blatniku ESC II s napisem Motorcraft. Rika se mu take pocitac zazehu, jelikoz presne tohle dela, ridi zapalovani a ridi krokovy motor na karburatoru. Nic vic! Jeho porucha se projevi tak, ze motor skube, ma nepravidelny chod, ma obcas tendenci chcipnout. Krokovy motor je vlastne elekrtomoturek ktery v zavislosti na impulzy poslane od EEC II vysouva malinkej kovovej jazycek proti dorazu tahla plynu. Jestli odpojime krokovy motor a dame tam pevny doraz, nic se nedeje, akurat z rizeneho karburatoru dostaneme obycejny. Nema vliv na spotrebu. Mne se ten krokovej motor tenkrat pokazil a nejakou dobu jsem jezdil bez ni a naprosto v pohode, akurat se musej nastavit malinko vyssi volnobezne otacky aby to nechciplo na studenej motor. V tvem pripade bych se zkusil znovu podivat do karburatoru, prefoukat trysky a pak znovu nasroubovat, nastavit bohatost smesi otocnim sroubkem ze strany motoru (to muze mit taky vliv na spotrebu) eventuelne podivat se na automaticky sitic, jestli se nahodou nezlomila v ni spirala a ted zavira vzduchovou klapku. EEC II a krokovy motor bych vyloucil, a hlavne jestli Ti pekne drzi volnobeh. Pak bych sel dal, podival bych se v jakym stavu je vzduchovej filtr, vyfukove potrubi...