Ford Sierra

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.10.03  09:02

    « Re: Znova to škubání-problem snad vyresen

    Rbr: Ja taky rikam, ze se jeste uvidi. Ale urcity vliv jsem vysledoval. Vcera vecer mi to pri tomto prestalo chcipat a vubec i naznaky naprosto pri urcitem nastaveni zmizely. A dnes rano hned po startu jsem to proslapnul a nadhera! To by predtim bylo bez chcipnuti naprosto nemyslitelne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  08:52

    « Re: Znova to škubání-problem snad vyresen

    to prochy: taky si myslim, ze je to hodne podobne chovani. Jeste trosku s tim pohrej a bude to 100%.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  08:49

    « Re: to polednik

    To polednik: cerny kour z vyfuku a spatny chod motoru ---> HODNE BOHATA SMES...200%. Dochazi k jejimu nedokonalemu spalovani. Jestli vyndas svicky, budou cerne jako prase. Takze: zmer ty tlaky motoru, a pak jestli jsou ok, musis se pustit a rozdelat sani, vycistit, zajit na diagnostiku RJ. Nebylo by od veci skontrolovat (promerit} zapalovaci kabely, stav vzduchoveho filtru (ostatne proc mas zanesene sani, kdyz tam ma byt vzduchovy filtr...). Mozna na ten filtr bych se kouknul jako prvni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.10.03  08:45

    « Re: Znova to škubání-problem snad vyresen

    Daytona: Takze to by mohlo byt dost podobne, diky. Me dnes rano stouply na 2000, jak uz jsem rekl, ale byly -4st C. (Hura hory se blizi :-).)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  08:44

    « Re: Znova to škubání-problem snad vyresen

    Prochy tak to ti gratuluji. Ale ještě bych nejásal, já taky po mých experimantech tvrdím, že se to 95% zlepšilo ale cosi tam ještě je....uvidíš časem.
    Takže nstavení volnoběhu bez ISC. Je fakt, že i já jsem v té době na ten šroub sáhl, a dokonce jej celý vyšrouboval a očistil, protože byl neskutečně zanesen. Kde jsi prosím tě vzal info, že při odpojeném ISC tím máš nastavit 800 ot? Každopádně o víkednu zkusím těch 800 nastavit.
    A je pravdou, že mě ten volnoběh od té doby taky vyleze výš, podobně jak popisuješ ty.

    Včera jsem kontroloval patici + vnitřek relé XI. Vše OK.

    A co kratas? Ty sis někdy hrál s tím šroubem, ať už k horšímu nebo lepšímu?

    Teď se chvíli musím odmlčet.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  08:42

    « Re: Termospojka

    to petom1: jo, s tou termospojkou jsem taky mel problem. To je typicke. Ta nova spojka stoji 3000 CK u Fordu, spolu s vetrakem 4000. Tech 8 tis. je trocha moc. Ja jsem nakonec sehnal na vrakaci jeden velice slusnej kousek za 800, a ten od te dobu porad funguje v kosteyovym aute. Ale da se vyhodit a dat tam za chladic ty dvojite elektro z DOHC.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.10.03  08:41

    « Re: to polednik

    Polednik: porad by me zajimalo, jestli a kdyz, tak v jakem okamziku Ti tvrdnou hadice chladici kapaliny. Mozna jsem to prehlidl. To by mohlo byt dost podstatne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  08:39

    « Re: Znova to škubání-problem snad vyresen

    Kdyz mi to auto stoji 2-3 tydny bez startu, na studeny start otacky vyskoci na 1500, drzi se tam, pak po 10s klesnou na 1100, a po 3-4 minutach jsou na 850-900. Jestli jsem s ni ale den predtim jezdil, tak otacky vyskoci tak na 1100-1200 a pak postupne klesaji. Jestli zapnu webasto na studeny motor, za 15 minut mam teplotu motoru tesne nad M, a po startu otacky kolem 1000, ne-li pod.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  08:32

    « Re: to polednik

    poledník: ještě jednou: teď si vzpomínám, že snad máš EFI, bavili jsme se taky o resetu, nepletu se? POkud to je EFI, zkus ten reset ŘJ odpojením baterky a potom to učení ŘJ, jak tady stále dokola řešíme. Né že by to byl jediný problém u tvého auta, ale nic za to nedáš a pokud je ŘJ zmatená, nedopracuješ se k lepším výsledkům.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  08:29

    « Re: to polednik

    poledník: saze v sacím potrubí? minimálně bych oddělal celé potrubí a vše to vyčistil! A pak hledat příčiny těch sazí. Máš tam karburátor nebo takový stříbrný zařízení s velkým nápisem EFI? Teď nevím, jestli to jde poznat podle toho ventilu, co jsi čistil.
    A nezapomeň, jak ti daytona radil nechat zkontrolovat, jestli není prasklá hlava. Aby jsi neudělal spoustu věcí, spoustu investicí a nakonci nezjistil, že se to nevyplatí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.10.03  08:27

    « Re: Znova to škubání-problem snad vyresen

    Result: Tak jsem na to asi kapnul. Problem byl opravdu v nastaveni zakladniho volnobehu. Ten jsem nastavil tak, aby pri teplem motoru s vypojenym volnobeznym ventilem byly otacky 800/min. Pak jsem jeste jen tak zbezne hadrem vycistil skrtici klapku-trocha sazi s olejem.

    Duvod? Asi pri nevhodnem nastaveni toho sroubku dojde pri pridani plynu z volnobehu k nejakemu zakmitnuti cele regulace volnobehu. To by mohlo byt zpusobeno treba casovymi konstatami jednotlivych komponent systemu, nebo jednoduse posunutim pracovniho bodu volnobezneho ventilu do oblasti, kde (rychleji, presneji, bez prekmitu ?) reguluje.
    Postreh: Ted pri startu za studena mi otacky vylitnou na 2000, tam se drzi, placnu 5-10s, a spadnou na 1100. Pak postupne, jak se motor ohriva, klesnou jeste na 850. Jak jste na tom vy?

    Jinak dnes rano (-4st C) jsem vyjel naprosto bez jakehokoli vynechani. No uvidime, jestli jsem se toho opravdu zbavil. Kdo mate s timto problemy, zkuste to taky. Myslim, ze ruzna mira tohoto problemu, je primo umerna zakladnim volnobeznym otackam. Pri urcitych pak uplne zmizi.
    Rbr: Jak jsem minule tvrdil, ze mam na ISC (voln. vent.) nejake stridave napeti, skutecne se muselo jednat o ruseni ze vstriku. Ovsem pri mereni poradnym multimetrem jsem zjistil uroven tak 2mV TRMS, takze nic vyznamneho. Puvodne jsem takovym levnym kramem, kt. bezne pouzivam (nezere moc baterky a je maly), zmeril 20V!. Myslim, ze meri pouze spicky, byt jsou velmi kratke. Takze to byla slepa ulicka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  08:24

    « Re: Rozdíly v metodách diagnostiky podle zdroje

    RoB2: teď nevím, kde jsi uvedl kody? Můžeš mi napovědět, tád bych to porovnal. Zvláště, když si za nimi tak stojíš a jsou ze servisu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  08:18

    « Re: Znova to škubání

    Kratas k příspěvku 8296: přesně takové změny znám i já po resetu. Je zajímavé, že ten reset výrazně potlačí ty problémy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  07:49

    « Re: Znova to škubání

    rbr, prochy: Pánové doufám, že se vám podaří dojít v té vaší debatě kolem elektriky k nějakému konstruktivnímu závěru. Rád bych se už toho problému zbavil jednou pro vždy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  07:47

    « Re: Znova to škubání

    Takže po spoustě teoretických úvah o elektroinstalaci (ze kterých stejně 90% nerozumím :-))) zase pár poznámek z praxe :-) Včera jsem udělal regulérní reset ŘJ podle toho anglického textu, který sem dal rbr. Tři minuty volnoběhu, dvě na 1200 rpm, pak jsem Sirku protáhl úzkými městskými uličkami, po okruhu i pár kilometrů po dálnici a na závěr si ještě pro zábavu pustil klimu :-) V průběhu celé téhle testovací jízdy se chovala perfektně, ale to jsem už vyjížděl s ohřátým motorem. Dnes ráno jsem to sledoval při cestě do práce (cca 15 km vesměs po městě), volnoběh držel bez sebenenšího výkyvu a zaváhání při rozjezdu se mi objevilo jen jednou, navíc bylo mnohem kratší než v posledních dnech. Takže problém je tam pořád někde ukrytý, ale ten reset výrazně pomohl (aspoň to tak zatím vypadá). Zpětně si teď uvědomuju, že volnoběh v benzínu mi začal kolísat potom, co jsem nechával na autě seřídit volnoběh LPG. V "plynové soustavě" :-) bylo vadné relé, které mi měnili, přičemž byla odpojená baterka. Je dost pravděpodobné, že na nějaké načítání dat a opětovné učení ŘJ se plynaři vykašlali, patrně mi ji chuděrku ještě pořádně rozhodili, když testovali ten volnoběh v plynu :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  06:56

    « Re: velká spotřeba

    Dík moc za rady. Zkusim to co nejdriv a pak se ozvu . uvidíme kde je zakopaný pes
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  01:19

    « TO ALL

    zdarec chlapi, jak se tak divam, zase pekne nestiham :-))) doufam, ze vam to dobre jezdi.
    Jinak dnes a vcera probehl pokus zdolat 3. nejvyssi sopku Mex. Ixtaccihuatl 5286m. Diky zdravotnimu stavu jednoho z clenu vypravy jsme museli z vysky asi 4200m mazat rychle dolu..to jen tak na okraj.
    AD ABS: je jasny, ze normalni clovek nejezdi rallye a vetsinou se pohybuje na asfaltu. A ruzny podminky na asfaltu, obzvlast v zime, nebo jen v desti...mluvi 100% pro ABS. Na druhe strane, nekdy neni na skodu moznost ABS deaktivovat. Samozrejme se to tyka specif. situaci..jedna zkusenost: u Patrola mi nekdy ABS dost chybi, prce jen krizove zastavit vic nez dvoutunovy auto s velmi silnejma brzdama a relativne dost sirokejma guma na mokre silnici je zalezitost pevnych nervu a modleni :-)))....ale v terenu muze byt ABS na skodu. Pri jednom sjezdu po sterkove ceste s tou zminenou F-150 jsme diky nemu prorazili gumu.
    to jsem se rozepsal :-) no nic mrknu jeste na sierra web a letim, zatim se mejte!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.10.03  21:38

    « Re: Moje sirka & LPG

    Fuj!!!! A víc to komentovat nebudu! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.10.03  21:25

    « Termospojka

    Caute. Kedže sa mi zadrela termospojka vo vetráku, rozhodol som sa, že kúpim novú. Skoro som spadol z nôh keď mi predavač oznámil, že tá termospojka stojí 8000 slovami osem tisíc Sk. Takže kašlem na spojku, vrhnem tam elektrický vetrák s pozostatkov so škodovky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.10.03  20:24

    « Re: Moje sirka & LPG

    Vitej do skupiny (jak nás někteří nazývají)"smraďochů",ale za tu cca 1Kč/km to stojí!!!!!!
    Už jsem si objednal membrány,ať to v zimě dobře běhá(600,-) Čau
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…