Ford Sierra

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    25.10.03  19:30

    « Konečně jsem se dostal k autu a k EEC-IV 2.díl,

    Prochy a všichni kdo měřili hodnoty na vstupech ŘJ: tak tedy dynamický test podle Sierra Petrol: vypadl mi kod 38 – nízké napětí z lamdy – chudá směs. A já mám v poslední době vyšší spotřebu. To bude ono. Ale lambda samotná bude OK, měřil jsem její hodnoty na pinu 29 a 49 a odpovídá to Sierre Petrol, str. 160, oxygen sensor. Ale bojím se, že mám mimo zem lambdy, to je pin 49. Za provozu na něm mám + 4V oproti zemi (pin 20 nebo 40 nebo kostra). Kdyby ses přiblížil (případně ostaní, kteří to sledují) s měřákem v ruce ke konektoru ŘJ, tedy za kastlíkem spolujezdce, mohl bys změřit napětí při volnoběhu mezi 49 a zemí? Moc by mi to pomohlo, v minulosti jsem měl ze servisu náhradní spoj na pinech 49 a 20, protože na 20 nebyla zem…možná není v pořádku ani ta 49.
    Pozor!!!!! Neměřit Ohmmetrem 29 a 49 - zničí to lambdu!
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.10.03  19:27

    « Konečně jsem se dostal k autu a k EEC-IV

    Prochy: a zjistil jsem následující: pojistka, přilepená na svazku kabelů není pro ŘJ! Takže žádný reset. Je to pojistka pro vyhřívání lamdy. Ověřeno. Tak jsem začal hledat tu správnou pojistku pro ŘJ z pinu č.1. Je omotaná pěnovkou spolu s dalšími dvěma konektory – tedy celkem asi 6 nebo 7 červených a červenomodrých drátů a tento svazeček je uložen nahoře za počítačem ABS na pravé straně. Pojistka samotná je skleněná-trubičková v pouzdře.

    Já si zkontroloval vše co jsme řešili přes týden. Vše OK. Zkusil jsem tvůj postup s nastavením 800 ot. při odpojeným ISC ale volnoběh pak často zůstává zbytečně vysoko, nedá se s tím jezdit.
    K tomu mám protinávrh: přesně podle Sierra Petrol, (jestli jsem to dobře pochopil) při dynamickém testu mám po kodu 60 deset minut mimo jiné na základní nastavení volnoběhu – 825 ot. pomocí šroubku pod škrtící klapkou. Udělal jsem to a jede to parádně.

    Udělal jsem taky test – dynamický podle materiálu Sierra Petrol. Popíšu v následujícím příspěvku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.10.03  12:01

    « Re: Moje sirka & LPG

    Už nějaký pátek na LPG jezdím a jsem přesvědčen,že když si do auta sedne "sirkař" a nebude o LPG vědět,tak to téměř nepozná.Je pravda,že s LPG auto nejde "odspoda" jako benzin,ale ve špici nevidím rozdíl.Možná někdo zajistí na příští sraz měřicí zařízení na kterém by se daly tyto "rozdíly" změřit. Zdravím všechny Ba+D+LPG.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  20:35

    « Re: Rozdíly v metodách diagnostiky podle zdroje

    Rob2: mám rbr@fordsierra.cz nebo roman.brychta@seznam.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  19:03

    « Re: Rozdíly v metodách diagnostiky podle zdroje

    rbr: Vlastně nemusíš - ona tam bude. Stačí jenom třeba "ble ble ble". :-) A to jsem ještě střízlivý .....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  19:01

    « Re: Rozdíly v metodách diagnostiky podle zdroje

    rbr: Napiš mi svoji e-mailovou adresu na muj-email@seznam.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  15:17

    « Re: Znova to škubání-problem snad vyresen

    prochy: jasně. já nemyslel proč ses dopracoval do cíle, ale zda to máš z nějaké dokumentace, že se má takto volnoběh nastavit.
    Víkend se blíží, taky na to kouknu.
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 24.10.03  14:51

    « Re: Moje sirka & LPG

    Plyn v škodovce neni zas tak špannej, teď v říjnu jsem jel stopem na Invex do Brna a z prahy mě tam vzala 102cítka na LPG a On mi řikal že mu to s tim plynej jezdí 155. Já osobně jsem snim jel 150 a řikal že si to nemůže vynachválit, akorát každejch 50km zastavil na odpočívadle, otevřel kapotu od motoru do něčeho tam třísknul kladivem a jeli jsme dál... jo zapoměl jsem tam napsat, že měl 5ti kvalt.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 24.10.03  14:45

    « Re: Moje sirka & LPG

    Taky jsem jezdil na plyn a ono to zase taková hrůza není. Jen motor ve stodvacítce není konstruovaný na konzumování "suchého" tedy bezolovnatého palkiva, takže dostával víc zabrat. U sirky by plyn příliš ublížit neměl. Na LPG lidi zpravidla nejezdí proto, že je to baví, že si chtějí ničit motor apod., ale proto že je to levnější.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  14:30

    « Re: Moje sirka & LPG

    baže, ta tak
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 24.10.03  14:29

    « Re: Moje sirka & LPG

    já mám svůj motor příliš rád abych mu dával k jídlu nějaký LPG. To je jako v reklamě, stejně tak jako psi maj dostávat Chappy a kočky Wiskas, tak Benzinová sierra NATURAL. Kočky a Psi to bez těch jejich konzerv přežijou, ale nebudou tak vitální a stejně tak je to i s autama :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 24.10.03  13:58

    « Re: Moje sirka & LPG

    Taky v tom nevidím žádnej problém, pokud to funguje jak má. A řeči typu nejezdím ve sporáku, ale v autě jsou fajn, ale pokaždé když budu čepovat do nádoby 50l plynu za 500,- Kč a vzpomenu si, že to mám na cca 450km, tak si řeknu: "..sakra to je dobrej sporák.."
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  13:44

    « Re: Moje sirka & LPG

    Rob2: proč fuj, kdybych neměl tu neštastnou 1,8TD, tak už dávno tam mám plyn.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.10.03  13:44

    « Re: Znova to škubání-problem snad vyresen

    Rbr: Tak jsem opet zde. Jak jsem prisel na tech 800 otacek? I pri zahratem motoru jsem si vsiml, ze pri velmi jemnem pridani plynu, se motor jakoby pridusi a pak jemne prida. Naopak pri povoleni plynu se volnobeh na chvili tak podivne snizil, bezel trochu nekultivovane a po par sekundach se to pomalu srovnalo. Myslel jsem, ze je rozstelovany (vymackany?) doraz na skrtici klapce. S tim cervikem jsem za prvy nehnul (z druhe strany nema) hlavicku, ale pouze rovnou plochu a za druhy jsem vycistil sani v okoli klapky a zjistil, ze nastaveno je to asi dobre (nenasel jsem zadne pretoceni te klapky) a za treti ten doraz nebyl nijak opotrebovany, jestli mohu posoudit. Tohoto chovani jsem se zbavil az pri zvysovani zakladniho volnobehu az na hodnotu 800 (nebo 700?). Nikde jsem se nikdy nedocetl, jak se to ma nastavit (je nekdo takovy?). Jestli to takto bude fungovat, budu spokojeny.
    Mozne vysvetleni vidim v tom, ze nejaka mozna nestabilita v regulaci je zespoda oriznuta a otacky i pres tuto nestabilitu neklesnou smerem dolu. Naopak smerem nahoru je moznost razantnejsi regulace. Ale je mozne, ze toto vse je zapricineno drhnoucim volnobeznym ventilem. Uplne prukazny by bylo mit ten ventil novy, nebo alespon dokonale vycisteny (tak jak je popsano v sekci rady zde: [odkaz] transcad.cz/ fordscorpio/). Prectete si to povidani tam, mozna, ze jsem dosahnul serizenim jineho sroubku totez.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 24.10.03  13:40

    « otáčky volnoběhu

    Kde prosím vás zvýším otáčky volnoběhu??? Prosím o polopatistické vysvětlení... a zvládne to i lajk?? Díky
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  12:35

    « Kde jste všichni? Nebo to tu nefungeje?

    ????????
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  10:03

    « Re: Znova to škubání-problem snad vyresen

    prochy: přeji ti (a sobě), abys měl pravdu. Napadlo mě, že bych to o víkendu mohl ověřit tím, že naopak si šroub rozšteluji, extrémně zavřít i otevřít. A jelikož mám teď s rozjezdy téměř zanedbatelné problémy, mělo by se to zhrošit, pokud máš pravdu.
    A ještě jednou, pokud to tak je, když si vzpomenu na re-učení ŘJ po resetu......viděl bych to po seřízení toho šroubu na noný reset a příkladné zaučení za těchto nových podmínek volnoběhu!
    Prosím tě, neřekl jsi mi, odkud máš tu informaci, že máš šroubem nastavit právě 800 ot, a právě při odpojeném ISC. Odpojoval jsi jen jeho konektor vpředu u něj, předpokládám.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  09:57

    « Re: Znova to škubání-problem snad vyresen

    Kratas? já to myslím trochu jinak: pokud ty máš stejný(nebo podobný) porblém, pak jestli připouštíš možnost, že bys ten šroub mohl mít rozštelovaný.
    Já to u sebe připouštím, vím, že jsem s tím manipuloval, právě když jsem dělal reset atd. Což mě mohlo zmátnout.

    All: jaký je vlastně princip tohoto šroubu? Mám to chápat, že pokud bych neměl idle speed control (nebo bude nefunkční), pak tento šroub mi díky určitému množství propuštěného vzduchu zabezpečí jakési minimální volnob.otáčky?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  09:36

    « Re: Znova to škubání-problem snad vyresen

    rbr: S tím šroubem jsem si ještě hrát nezkoušel. Jestli na to budu mít čas, mrknu na to. Jaký že byl přesně postup?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.03  09:09

    « Re: Znova to škubání-problem snad vyresen

    Tak to je vyborne!! Ses dobrej! Jinak ja osobne po studenem startu necham asi 3-4 minuty bezet motor na volnobeh, at se trochu probudi. Pak jeste vsechno skontroluju, vodu, tlaky v pneu, Pak jeste otevru vrata, vycouvnu z parkoviste, zaviram vrata, to je uz dohromady 15 minut, a pak jedu 600 km. A pak sirka stoji dalsi 3 tydny...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…