Ford Sierra

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.10.03  09:21

    « Re: Elektrika

    Ještě doplním - volný klínový řemen píská jak prase, myslím tím dost hlasitě, tohle je dost potichoučku - pianissimo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.10.03  09:20

    « Re: Postup

    Rob2: já dělal o víkendu Sierra Petrol - to je postup, klterý používáš ty. A hned mi vyšel problém navíc - viz příspěvek 8330.
    Jinak ty metody diagnostiky se fakt dost liší, proto jsem si v nich chtěl udělat pořádek

    Já zase pročetl tvé kofy, je to poprvé co jsem něco k sierře četl v ČJ. ale zase jsou příliš obecné. Je tam vždy jen název zařízení, které má problém. Ale v AJ kodech je k tomuz vždy i napsáno třeba: příliš vysoká voltáž, nízká... signál mimo očekávaný rozsah atd.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.10.03  09:18

    « Re: Elektrika

    ProchyNo to nemám, měnil jsem před měsícem vodní pumpu a řemen byl OK. Pískala ale celá pumpa, bylo v háji ložisko, tak jsem to další kvičkání asi ani nevnímal. Co může popislovat v altíku při zatížení? Ložiska to asi nebudou, to by popiskovalo pořád...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.10.03  09:13

    « Re: to polednik Start motoru 1reset

    poledník: já používám pouze manuál v AJ co se tady tůzně pohybuje na motorcafe. Kdybys chtěl tento, poradím, kde se dá stáhnout.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.10.03  08:18

    « Re: Elektrika

    Juchuchu: Nemas povolenej nebo zpuchrelej remen?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.10.03  08:13

    « Re: Konečně jsem se dostal k autu a k EEC-IV

    Rbr: Ano, reset jsem delal tou trubickovou pojistkou 1A, mam ji tesne u RJ na svazku. Jde na pin 1. Na lambdu je normalni autopojistka 15A take na svazku, ale kousek dal od RJ.
    Jinak pres vikend jsem se k nicemu nedostal. Akorat jsem zjistil, ze problem vyresen nebyl. Znova to vynechava, ale je to o fous lepsi. Vsiml jsem si jednae zajimave veci. Po nastartovani studeneho motoru jde volnobeh pouze na 1100-1200 ot (asi jako u tepleho motoru) a po asi 10s sekundach spadne na 900. Jestli nebude pes zakopan tam. Kdyz jsem se tady minuly tyden optimisticky rozplyval, ze je to OK, volnobeh sel nejdriv az do 2000 nez to spadlo. A pak to jelo. Vcera rano me odvazela mlada a ta ma ve zvyku pri rozjizdeni davat dost plynu (klidne to toci na 2500-3000) nez zjisti kde ji zabere spojka. Tech par sekund tomu stacilo a pak se to rozjelo bez cukani.
    Ty napeti kolem lambdy jsem uz taky meril, hnedy draty byly +- na nule a cerno-cerveny (vyhrivani) byl na 13.7V. Jeste Ti to ale zmerim na poradne i na ty RJ.
    Jinak jsem taky vyndal volnobezny ventil dal jsem tam jiny, funkcni. Ten jsem zkousel pri pokojove teplote +20st C, pri +3st (lednice) a -22st C (mrazak). Behal hladce. Puvodni nezavisle na teplote obcas zadrh pri zavirani nekde v pulce, ale bylo to sotva znatelne. Oteviral hladce. Ovsem v tomto problem taky nebyl.
    Jinak asi si taky udelam poradnou diagnostiku.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 27.10.03  08:05

    « Re: SRAZ

    Dělat "oficiální" a "neoficiální" srazy nemá příliš smysl. Neznám žádného Majitele Sierry, který by si mohl dovolit několikrát ročně cestovat po republice na sraz. Stojí to čas a peníze. Jsem zastáncem jednoho, max. dvou srazů, které budou připraveny, dostatečně včas určeno místo a datum, aby měl každý dost času uspořit udělat si čas a uspořit pár korun na cestu.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 27.10.03  08:00

    « Re: Sierra versus Octavia

    Octavii 1,6 74kW SLX jsme měli v práci. Pár set km jsem s ní ujel. Pro řidiče svezení ujde, sedí to celkem dobře, spotřeba taky dobrá. Ale 1. Vzadu je to pro děti bez sedaček, pokud je dítě v sedačce musí sedět cestující vepředu nalepen na přístrojové desce , aby ho nekopalo do hlavy. 2. má to přední náhon.......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.10.03  07:12

    « Elektrika

    Teda chlapi, člověk se tu chvilku neukáže a musí číst jako o život.
    Řeším teď takovou záhadu, při zapnutí světel, větráku topení a třeba ještě stěračů mi se mi z motoru ozývá tenké kvikání, předpokládám, že od alternátoru. Je to v pořádku nebo je to chyba? Když světla vypnu, motor si je šuští a kvikání zmizí.
    KRTA:Sraz bude, vydrž, asi ale až v létě, až bude hezky teplo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.10.03  18:51

    « Re: SRAZ

    No jsem tu nový. Co jsi tím myslel, že se mám rozkoukat??? Co takhle udělat nějakej neoficiální sraz??
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.10.03  13:56

    « Sierra versus Octavia

    Tak se teď vozím Octavíí (jako spolujezdec), a nestačím se divit. O tom, že si tam při 100km/h připadám jako v Sierra při 130km/h, jsem už psal. Ale ten rachot uvnitř! Klepe zadní plato a tři(!) mechanismy ve dveřích. Potichu jsou snad jen dveře řidiče. A to jezdíme po pěkné silnici. O místě na zadních sedadlech snad nebudu ani psát. A ten super výhled dozadu....Jenom ten motor je solidní - 1.6 (snad Audi) Na ten objem to docela jede. No, má teprve 84 tis. km. Až bude mít, co má moje Sierra ..... Ale hlavně, že se vozím. Lepší, než jít pěšky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.10.03  13:41

    « Postup

    rbr: Ty postupy a kódy, co jsi mi poslal (dík!), jsou zajímavé. Pouze si nejsem jist, zda jsou dostatečně validní. Nikdy jsem nemusel točit volantem a šlapat na brzdový pedál, abych z počítače dostal informace. Chybu, kterou jsem dělal, jsem zde již popsal. Při jejím vyvarování se test funguje dobře. Jak u Tebe?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.10.03  13:26

    « Re: SRAZ

    KRTA: Nevím, zda jsi zde nový (neregistroval jsem Tě), ale pokud ano, tak se nejdříve trochu rozkoukej. Bude to lepší. Pokud jsem Tě někde přehlédnul, tak je to moje chyba.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.10.03  11:17

    « SRAZ

    !!! CO TAKHLE UDĚLAT NĚJAKEJ SRAZ, NEŽ BUDE ZIMA A MY SE BUDEM KLOUZAT S TĚMA ZADNÍMA NÁHONAMA ??? !!!
    Pište na: heinig@centrum.cz a domluvíme se kdy a kde. CO VY NA TO ???
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.10.03  11:15

    « LPG v Sirce

    Nevite nekdo nahodou za kolik by se dal dat do Sierrky 2.0i, katalyzator, motor EFI???
    Je to celkem zrout a krmit ho kazdej den je docela dost drahy :-) Jsem student, tak si to dokazete asi predstavit! prosim piste na heinig@centrum.cz Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.10.03  22:43

    « Re: to polednik Start motoru 1reset

    rbr dík.mám manuál v němčině,je taky v češtině?
    pokud ano můžes mi jej mějlovat ? moje adresa: pilat.stefan@tiscali.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.10.03  22:13

    « Re: to polednik Start motoru 1rest

    Re.dík.hned jsem šel provést reset ŘJ.odpojil jsem mínuspool od baterky,ale světla u podlahy vozu svítila,je to normální?Počkal jsem 3 min. start se nezdařil ani na po 3tím pokusu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.10.03  21:34

    « Re: to polednik

    Naposledy co motor naskočil,co byl ještě studený,nebo teplý nezjistil jsem nijaké rozdíly,jen co do teploty,ne tlaku.Hadice jde promáčknout až na stšny.Měnil jsem chladící kapalinu,olej a filtr,jetady možný problém?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.10.03  21:31

    « Re: to polednik Start motoru

    Poledník: dobíjel jsi baterku? Takže jsi přerušil napájení řídící jednotky - počitače. Udělej řádný reset a znovu naučení ŘJ. Už jsme to tu řešili, tak jen stručně. Znovu odpoj minus pol baterky a počkej pro jistotu nějakou minutu. Potom připojit batertku, zapnout zapalování, počkej raději pár sekund, pak má být volnoběh (start - půjde?) 3 minuty, potom podržet na 1 200 ot, pak 8 km rozličné jízdy. Otázkou je, jestli se to v tomto stavu podaří. Ale zkus to. Možná bych pro jistotu zkontroloval pojistky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.10.03  21:23

    « Re: to polednik Start motoru

    Dík daytona,svíčky čerý,ale né celý.Na hranách jazýčku čistě opálené.Určičitě jdu do tlaků,ale po posledí jízdš nechce naskočit motor.Všechny svíčky hází jiskru,kabely rozdělovač OK.Po startu kontrola svíček,suché,není cítit benzín.čerpadlo určitě dodává,/kontrola přívodu do kolejnice /REILU/ke vstřikovacím jednotkám benzín určitě jde. Co zablokovalo vstřiky do válců? Bylo zapotřebí dobít baterku,je tady nějaký háček?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…