Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 27.10.03 19:14
« Re: Sierra versus Octavia
No pro mě i jo .... samozřejmě nejsem zas kdovíjakej šílenec.. to spíš PC simulátory na volantu se zpětnou vazbou to je solidní mazec... ale jsem se svou sirkou jóóó spokojenej a i s LPG šlape velice vkusně a ikdyž jsem teď prej "smraďoch" .)) .... tak povezeníčko je pěkný.. jediný co bych uvítal je okamžitá spotřeba a průměrná, ale zas nejsem si úplně jist zda bych to chtěl protože kamoš palub. kompl má a má vždycky šílenou depresi, když vyjíždí ráno má dojezd zhruba 450km.. pak jezdí po Brně..ujede asi 50km a má najednou dojezd 320km... prostě IBIZA 1,2 vypadá úsporně, ale jen když jede sám a drží konstantě 60km/h a jede na pětku :)) ..takže jsem vlastně úplně spokojenej -
« Re: Sierra versus Octavia
1.8 bez Turba a 1.8 T jsou v podstate stejne motory, akurat se pridal k jednomu turbo...To uz neni tak jak u Cosworthu, ze se lisi vlastne od ostatnich dvoulitru tim ze je to uplne jiny motor. Ja si * nedelam, ale svoji sierru bych si za oktavku nevymenil. Ani za novou a ani kdybych nemusel nic priplatit. Premyslel jsem o tom 10 minut. -
« Re: Sierra versus Octavia
si děláš p*del ne? přeci nechceš vyměnit sirku (mám na mysli z posledních měsíců výroby) za nějakou pochybnou octavii, s přihlédnutím k tomu, že sierráckýmu 2,0i DOHC se možná vyrovná pouze poslední motor škoda 1,9 TDI 96 kW, ve dvoulitrové octavii jsem jel a na to, že je v podstatě o deset let mladší než sirka a desetkrát dražší - tak nic moc -
« Re: Sierra versus Octavia
To já bych taky za novou nedal, tak 3 roky starou. Díval jsem se po bazarech a drží se dost v ceně. Takový ročník 2000 TDi 66 kW neklesá pod 250 tis. a najeto většinou min. 100 tkm. To kamarád udělal dobrý kup, když koupil 1,6 74 kW r.v. 99 v plné výbavě kromě klimy po důchodcovi s najetými 46 tkm za 240 tis. Spíš je pořádný rozdíl v poklesu ceny u Škodovek obecně oproti ostatním. -
« Re: Gumy na zimu - 185 / 70 / 14
neber to tak, že kolo je vyšší o 5 mm, ale na průměru (který tě zajímá) je vyšší pouze o 2 mm a to podle mne nehraje žádnou roli, pokud použiješ 185/65, tak bude pneu na průměru nižší o 7 mm, já osobně jezdím v zimě i v létě na rozměru 185/65/14, samozřejmě letní zimní vzorek, pokud kola drhnou, tak to určitě bude v závislosti na nákladu vozidla, když se podívám na svou sirku, tak tipuju, že bych tam vecpal i 20-30 mm na průměru více při plném nákladu -
« Re: Gumy na zimu - 185 / 70 / 14
Mohl, na vnitrni strane zadnich kol, v horni casti, nejspis o podbeh, nejsem si jisty. Ale bylo to na Eskortovych elektronech, treba to bylo tim. Jinak co se predepsanych pneu tyka, na kombi je opravdu psanych 195 / 65 / 14. Nekdo uz tu driv psal, ze ma psano 185 / 65 / 14 a mel 1.8TD, na coz je to opravdu predepsany... -
"-- skrytý --" 27.10.03 12:19
« Re: Konečně jsem se dostal k autu a k EEC-IV
Rbr: Myslym, ze vstupy RJ pro lambdu (+29, -49) by z principu mely byt diferencialni a nemelo by se to opirat o zadnou zem. Jina vec je, ze uvnitr lambdy by snad jeji - (na RJ 49) melo byt propojeno s jejim kovovym plastem, pak tedy s vyfukem a tak by to melo byt uzemneno. Alespon tak mi to ze schemat vyplyva. Doma to omerim. -
« Gumy na zimu - 185 / 70 / 14
Ahoj vsem, tak mi diky Michalidesovi po vikendu sviti dalkace, hodiny i potkavacky na kazde zapnuti (predtim potkavaci svetla svitla nekdy vsechna, nekdy jen zadni), hura :-) Chci se ale zeptat, mate nekdo zkusenosti s obutim Sirky na zimaky 185 / 70 / 14 ? Kolo je asi o 0.5 cm vyssi nez predepsanych 195 / 65 / 14 (kombi), nevim, jestli se to tam vejde, nekdo rika, ze jo, ale mel jsem to na predchozi Sirce a zadek mi drhnul. Taky se chci zeptat, jaky nejvetsi kola tam kdo mate, nerad bych koupil novy gumy a pak zjistil, ze je tam nenacpu. -
« Re: to polednik
to polednik: podle mne jestli odpojis baterku, tak ti nema co svitit...Takze: jestli Ti svicky davaj jiskru a vsechny si poradne vycistil a odzkousel, a jestli Ti funguje palivove cerpadlo a benzin skutecne jde dopredu, neco uz muzeme vyloucit. Muzeme vyloucit palivovou soustavu a zapalovani. Zaklady uspesneho spalovani jsou: 1. do valcu se dostane vhodna smes. 2: je tam komprese. 3: svicka da jiskru. -
« Re: Konečně jsem se dostal k autu a k EEC-IV
prochy: 1.reset - Hm já ty pojistky mám "nalepené trochu jinak", ta správná byla hoooodně schovaná.
Šroubkem to nebude, já dosela utáhl, nastavil vonoběh podle SierraPetrol po kodu 60 a šlape to suprově. Perfektní volnoběh po startu i na křižovatkách, a rozjezdy po celý víkend - žádný problém. A to jsem se to dnes ráno snažil vyprovokovat. Fakt to mám dobrý, takže v něčem se už lišíme. Můžeme tak porovnávat, jako třeba u měn s tou zemí lambdy.
Tu diagnostiku ti fakt doporučuji - dynamický test, včetně nastavení volnoběhu v rámci otho testu.
Prosím tě, s tou lambdou, kdyby ses k tomu dostal, mám na mysli měření lambdy coby čidla, ne topení (pouze na topení se ti objeví jmenovité napětí 12V). Ale na čidle samotném má být od 0.1 do 0.8 V, podle chudé a bohaté směsi (tedy v závisloti na přidání plynu). Pozor na Ohmmetr! Toto měření je popsáno v SierraPetrol na str 160, hned vlevo nahoře. Měří se to mezi pinem 29 (+) a 49(- pro lambdu). Ten rozdíl já tam naměřím, potud OK, jenže já mám na 49 rozdíl +4V proti zemi jako takové! A to mi je podezřelé. A test mi dává kod 38 = napětí z lambdy trvale příliš nízké. A tak si tot dávám do souvislostí....a pro ŘJ toto nízké napětí znamená, že je chudá směs. Co udělá ŘJ? Obohatí. A spotřeba pak roste jako mě už dva týdny.
Takže abych nemusel na důkladnější "prohlídku" do fordu, moc by mi pomohla informace, jestli i u jiných vozů je zem lembdy o 4V "nad" skutečnou zemí, nebo je to u mě závada. Kdyby sis nebyl jist s postupem měření, pošlu podrobný popis třeba mailem.
Kdyby se tu našel kdokoliv další, kdo má zkušenost s měřením hodnot vstupoujích do ŘJ a chtěl by do toho jít, pomohlo by mi to.