Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: to kostey
Vsem s 2.0 OHC: Mel jsem Forda na vymene remenu, kladky a gufer ventilu a pri te prilezitsti jsem videl v jakem stavu je vacka (zdvihatka jsem sice nevidel, ale snadno domyslim). A proto zjistete nekdo vzdalenost hladiny, spravneho mnozstvi oleje, od dorazu merky mnozstvi oleje v motoru. Protoze, vacka je neuveritelne vybehla, a jeste jsem nezjistil kolik mi tam presne nalili oleje, ale mam ted na merce cca 2 cm nad horni rysku! Pokud nalili spravne mnozstvi oleje, nemuzu se divit tomu jak vypada rozvodovy mechanismus. Tady nejde o moje auto, ale o vsechny 2.0 OHC motory! Nechapu, proc pruzinova merka, kdyz se casem vytahuje, nebyla zavcasu nahrazena merkou z pasoviny, jako ma treba Felicie... -
« Re: pneu
MS: to se silně pleteš! zkoušel jsem si takto nechat opravit chybu (165/65 R14) v mém TP před STK - našel bys to tady asi 2 týdny zpět.
Ani náhodou to tak nefunguje (nebo možná s obálkou...) Já zjišťoval na dopravce co k tomu potřebuji: jednoznačně jim musím přinést oficiální papír ze zastoupení Ford Motor Company, mám na ně kontakt, kdyby jsi chtěl. Jsou tam docela ochotní, ale poplatek za tento kousek papíru je 1 000 Kč (nebo 2? teď nevím, tisícovka určitě). Takže jsem to nechal jak to je vesele prošel STK :-)
Rozměry za chvíli posílám. -
kostey 29.10.03 09:39
« Re: ! ! ! SRAZ ! ! !
Oleowr1: Ale kdyť já to tak nemyslel, Do Blanska jsme to my Pražáci měli taky nějakejch 200 něco a vůbec mi to nevadilo. Ono má něco do sebe i to když jede kupa pražáků v Sierrách do Brna po dálnici a nebo pak naše "spanilá jízda" z Brna do Prahy po okreskách... Ta byla Fakt perfektní!!! -
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
prochy: k volnoběhu: otáčky 1200 po startu a potom spadnout na 850 (nebo 800-900) si myslím, že zde většina lidí považuje z ty správné. I mě to takto běhá(a běhalo). Samozřejmě se to může celé "jemně posunout" podle teploty...Myslím, že nastavení volnoběhu v servisním modu je fakt to pravé ořechové. I když to neřeší rozjezdy :-(
Diagnostika: kdy ty jsi vzal pokyn o otáčení volantu? Já to pro jistotu také dělávám ale Rob2 namítal po přečtení mého porovonání metod, že on to nikdy nedělá a diagnoskuje OK.
Ted se začtu do tvé diagnostiky... -
« Re: Termospojka
Muj aktualni problem s termospojkou jsem zatim vyresil, jak radil Daytona, radnym prolitim WD40 a rozhybanim (castecnym) za klidu motoru, zbytek za mne udelal tocici se motor. Pokud se vrtule, za volnobehu, obema rukama zbrzdi (na leve a prave strane chladice pri pohledu shora), da se nyni v pohode bezbolestne zastavit a zkusit vule loziska za chodu. Rozhodne jednodussi reseni nez predelavat na elektrovrtuli z DOHC, navic jsem slysel, ze tam vznikne problem s polohou tepelneho spinace - neovereno. -
neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 29.10.03 09:30
« Re: pneu
rbr: pošli prosím ...dík (martin.surovcak@brno.ys.cz)
No já mám jiný než v techničáku a na evidenčce se trošku šklebili, ale pak jako že teda OK... nicméně stačí zajít k autorizovanému prodejci, který vystaví potvrzení o tom, že kola s danými rozěmry mohou být alternativně použity a je to OK.... takže zas nic není nemožné.... :)) -
« Re: pneu
pkod a další oklo pneu: z povzdálí tu sleduji, jak zda lítají různé rozměry pneu...mám od Ford Charouz zkopírovaný přehled vozů a povolených tozměrů pneu...liší se to třeba pro kombík benzin vs. kombík nafta apod.
A tvrdím, nespoléhejte na to, co je v TP, já tam mám povoleno pouze 165/65 R14, což všichni uznáte je pi...
Kdo si myslí, že by mu to pomohlo, dejte vědět, pošlu mailem (je to v Excelu). Jsou tam fokusy, sierry podle roků mondea. To vše s předepsaným hustěním podle pneu. -
neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 29.10.03 09:20
« Re: ! ! ! SRAZ ! ! !
to: jirkaking -- super ..... samoška i já někam mohu dojet... mám z toho teď sporák, takže mě teoretických 400km nevyrve poslední halíř s peněženky... můžu taky někohonaložit a vzít sebou, kdyby se jelo někam jinam.... -
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
Kdyz mi to auto stoji 2-3 tydny bez startu, na studeny start otacky vyskoci na 1500, drzi se tam, pak po 10s klesnou na 1100, a po 3-4 minutach jsou na 850-900. Jestli jsem s ni ale den predtim jezdil, tak otacky vyskoci tak na 1100-1200 a pak postupne klesaji. Jestli zapnu webasto na studeny motor, za 15 minut mam teplotu motoru tesne nad M, a po startu otacky kolem 1000, ne-li pod.
Ale naposled jsem to zkousel kdyz jeste nebyli mrazy v noci...
-
neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 29.10.03 08:56
« Re: ! ! ! SRAZ ! ! !
Sraz je dobrovolný, je to o chuti :-) .... klidně se to může změnit jen v lokální sraz + ti co chtějí... samozřejmě se dá dojet i nějak jinam, ale "mluvil" už s dvěma nebo třema lidmi co jsou z Brna, že by měli chuť si dát někde scuka... -
"-- skrytý --" 29.10.03 08:40
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
Zapomnel jsem napsat, ze ani po predpisovem nastaveni zakladnich volnobeznych otacek v service set modu se problem chcipani nezmenil. Je to o chlup lepsi a to tim zpusobem, ze nekdy v poho a nekdy to tam je citit. Ale ztrati se to nez oskrabu jinovatku.
Jinak ten service set mod pomohl opravdu perfektni stabilizaci volnobehu; i pri otoceni volantu do krajni polohy (posilovac) se volobeh nehne.
Dale se mi stale zda, ze pri nastartovani studeneho motoru, jde volnobeh stale prilis nizko: prvnich 10s 1200, pak to spadne na 900. Jak to maji ostatni? -
"-- skrytý --" 29.10.03 08:28
« Re: Gumy na zimu - 185 / 70 / 14
ET je odsazeni vertikalni osy rafku vuci montazni plose napr. kotouce brzd. Kladne ET znamena, ze vic vyleza z blatniku. Hezky vysvetleno napr. na www.e-pneu.cz.
5J, 6J atd. znamena sirka rafku v palcich. Na plechacich to byva vyrazeno na okraji asi takto: Ford 4x108 6.5J 41 (neni to asi uplne presne, to bych se musel jit podivat, mohlo by tam byt i cislo 63.5-to je prumer stredove diry) -
"-- skrytý --" 29.10.03 08:13
« Diagnostika DOHC a problem chcipani
Rbr&others: Konecne jsem nasel cas udelat poradne diagnostiku. Pri te prilezitosti jsem zmeril i lambdu-zda se funkcni. Zde jsou chronologicky vysledky. Trochu se budu snazit to graficky prehledne upravit, jestli to nevyjde nekamenujte me.
Diagnostika 27.10.2003-Prochy
Teplota 4st C, motor studený a vypnutý.
*proud vyhřívání lambda sondy: 2.5A (0s), 1.3A (15s)
*lambda sonda-signál: 29 to GND: 0.98V & 49 to GND: 1.36V
pozn.: Po několika zapnutích zapalování obě napětí postupně klesala, rozdíl přibližně stejný.
-----------
*ENGINE OFF TEST:
KAM
#1: 11, 11, 20, 11, 11, 10
#2: 24, 24, 20, 24, 24, 10 -simulovaná chyba - Air Temperature Sensor
#3: 24, 24, 20, 24, 24, 10 -simulovaná chyba - Air Temperature Sensor
#4: 11, 11, 20, 24, 24, 10 -simulovaná chyba v KAM - Air Temperature Sensor
#5: 11, 11, 20, 11, 11, 10
-----------
*CONTINUOUS ENGINE RUNNING TEST:
#6: 11, 11, 11, 11, 11, 11,........
-----------
-motor studený, v běhu
*lambda sonda-signál: 29 to GND: 0.08-0.85V (cyklicky se v řádu desetin sekundy mění) & 49 to GND: 0-0.01V
-motor stále v běhu-zahřívá se (hodnota prakticky stejná pro 850-2500 rpm)
*lambda sonda-signál: 29 to GND: 0.07-0.76V (cyklicky se v řádu desetin sekundy mění) & 49 to GND: ~0V
pozn.: Při sešlápnutí plynu hodnota krátkodobě až 0.9xV, při ubrání až 0V.
-----------
-dosažení normální provozní teploty
*DYNAMIC ENGINE RUNNING TEST:
#7: 50, zvýšení volnoběhu, 10, krátké sešlápnutí plynu (min. 4000 rpm), 60 -> service set mode (po dobu 10min) - nastavení základního volnoběhu 875 rpm, modely s posilovačem řízení-volant z jedné krajní polohy do druhé a zpět do přímého směru, 70, 70, 70, ... - konec service set modu, rozpojit diagnostický konektor (STI a GND), nechat ve volnoběhu 3min, chcípnutí.
Ufffffffff