Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
prochy: v mailu mi pkod dal zajímavý tip. Navazuje to na to "ukostření" pinu 49: podle něj to ukostření je realizováno přes výfuk. A tedy je to i otázka ukostření pod řadičkou - má tam být takové lanko, ukostří to převodovku a motor(i když již poněkolikáté). A já mám toto ukostření přerušeno, v servisu mi tvrdili, že to nevadí....ale když si to dám dohromady, třeba i s těmi studenými rozjezdy... -
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
pkod: ještě otázečka k tomu mailu: jestli nemám povolený výfuk od bloku motoru? myslíš čistě na netěsnost nebo snad i tady máš namysli ukostření? Je fakt, že u Fordu v servisu mi technik řekl, že mi tam trochu podfukuje. A když jsem pak byl v Líbeznici, p. radek tvrdil, že mi to klidně přetěsní ale že pole něj to drží 100%. Tak jsem to nechal. Jaký by toto mohlo mít vliv? -
"-- skrytý --" 29.10.03 12:44
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
Rbr: Tak volnobezne otacky po startu mam teda asi OK; diky vsem. Ja z nekdejsi reakce Daytony myslel, ze to ma byt 1500. Jinak o tom otaceni volantu pri tom Service Set Modu pisou v Sierra Petrol. A je pravda, ze driv mi otacky pri max rejdu s posilovacem trochu klesaly. Ted je to furt stabilni. Na chybove kody to ale nema prazadny vliv. Jde jen o spravne nauceni se nastaveni volnobehu, myslim. -
« Re: Co může způsobovat škubání......
J77: no rány to u mě zrovna nejsou, je to jakoby se kola jednou protočily, třeba na ledě. Nebo, při citlivějším rozjezdu, takové rozkmitání řadičky a hnaných kol a pak celého auta.. ten samostav, ten je u pedálu, takové cosi z plastu, v čem je upevněné vlastní lanko? Onehdy je to "zahlédl" ale nezkoumal. -
« Re: merka oleje OHC
Daytono, opru se o prispevek c. 5734.
Ja sam zastavam nazor ze rysky min a max maji nejake opodstatneni a olej by mel byt vzdy jen mezi nimi, nejlepe uprostred, proto tolik volam po zmereni vzdalenosti hladiny od dorazu merky, nevim ted, jestli nemam v aute oleje moc. (Haynes uvadi 3,75 litru, tj. 4 litry bych jeste presel), ale absolvovat kvuli tomu prakticky vymenu oleje si necham az jako posledni moznost (na prasne ulici se moc dobre dela cokoli) a spis bych k tomu prikrocil, kdyz mi servis nauctuje vic nez ty 4 litry... (pracují v dilne, uctuji v kramu) -
« Re: merka oleje OHC
daytona: S takovymi radami by Te pan Radek z Libeznice hnal :-) Kdyz jsem se s nim o tomhle bavil, tak se naopak dusoval, ze kdyz uz ma byt olej jinak nez OK, pak je rozhodne lepsi mit ho min, nez vic. Olej navic udajne zpusobuje, ze motor spatne tlakuje a kdesi cosi, zvlaste pri jizde z kopce je to pry o vyrazeni simerinku (nebo tak nejak to rikal). -
« Re: Co může způsobovat škubání......
Presne tohle mi to dela po vymene (komplet) spojky taky. Daytona psal, ze to asi bude spatne fungujici samostav spojky. Zatim nemam cas a penize to resit, ale ty rany jsou (nekdy) hrozny (je to tim horsi, s cim mensim plynem se rozjizdim...). -
« Re: merka oleje OHC
to Teepee: samozrejme jsem nemyslel 10 litru:) Ale o litr vic jeste nevadi, mit tam ale o litr min, to je uz horsi. Souhlasis??
A s tim merenim...Proc si ten olej proste nevypustis do kanystru, uvidis hned kolik tam mas, nalejes zpatky, a pripadne doplnis chybejici mnozstvi. Pak se kouknes na merku a mas jasno...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!