Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 29.10.03 13:43
« Re: Co může způsobovat škubání......
Jestli tedy mluvite o skubani zpusobenem rozkmitanim celeho hnaciho soustroji (ne tedy vynechavani pri studenych rozjezdech, co tady resime s Rbr), kouknul bych se na silentblok prevodovky. Je pod radickou na konci prevodovky. Pokud na nej z prevodovky tece olej, moc dlouho nevydrzi. -
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
kratas: koukám, že máš docela smůlu v tom Brně. Já bych ti diagnostiku s radostí předved ale taky jsem od Prahy. Myslíš, že bys to nezvládl sám? Když ti pošlu postup, přehled kodů, nákres nejjednoššího zapojení...já to taky začal dělat sám jen z těchto informací a u nikoho jsme to předtím neviděl. -
« Re: Co může způsobovat škubání......
Teepee: docela bych věřil těm "tvým" silentblokům :-) Dnes ráno, když jsem schválně čumělo na ředičku, jak se zachvěje, tak jsem jednoznačně viděl, že směr chvění odpovídá "zpětné reakci motoru" (z fyziky zákon akce a reakce :-)) při pridávání plynu - tedy, jako by ukazovala, jak se motor otáčí v silentblocích, když zabere. To by ještě šlo, problém se spojkou by mě nepotěšil, když je nová. -
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
prochy počkej, pin 29 je + pol lambdy. A 49 je - pol nebo zem.
Co jsi při měření bral jako GND? Ukostření výfuku přeměřím, i když taky jsem přesvědčený, že bude OK. Snažím se vysvětlit si proč mám +4V na pinu 49, když ty (a zřejmě i ostatní) tam mají prakticky O V.
S tím uzmeněním motoru a převodovky si tak jistý nejsem, jako ty. Ono by to mohlo souviset i s těmi rozjezdy! -
"-- skrytý --" 29.10.03 13:24
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
Rbr: Abych Ti odpovedel jeste na ten prispevek 8416.
1.) Ano napeti na lambde jsem meril pri zapnutem zapalovani (tedy poloha c.2.). Jako zem jsem pouzival krabici RJ. Ovsem pri zpnutem zapalovani by nemely nikde tect zadne vysoke proudy ani pulsni proudy, takze jednotlive zemni body by se mely elektricky shodovat.
2.) Ano to napeti na pinu 49 pri zapnutem zapalovani mi taky nejak nesedi, kdyz by to melo byt ukostrene. Ja bych to napevno ale se zemi nespojoval. Doma na to jeste kouknu a zitra dam vedet. -
« Re: Co může způsobovat škubání......
To bohuzel nevim, preventivne menit je pri cenach dilu trochu neco jineho nez u LADY. Teoreticky, jak to vypozorovat pri jizde? Zkusit demontovat kapotu? Nebo pres cely motorovy prostor napric pretahnout pasku (izolepu), prilipnout ji k jednomu a druhemu blatniku (phersonu) a k nejakému mistu na motoru a vulí pasky zjistit maximalni vykyv agregatu?
At zkuseni Fordiste-mechanici reknou, jestli na to vubec Fordi trpi, ja to neresil ani u te LADY, jen jsem to slysel, navic tam jsou silentbloky jak na dlani a kdyz jsou sesedle (vytahane - protoze jsou namahany i na smyk) tak je to na nich krasne videt. -
neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 29.10.03 13:16
« třepání
když tady vidím, jak erudovaně řešíte problémy, tak se zeptám na jedinej problém, kterej mě trošku trápí:
Když jedu jen tak na volnoběh na plyn (cca 1000 ot.) tak se auto mírně třepe a to i když zvýším otáčky tak na necelejch 1500, není to nic hroznýho, ale nepůsobí to dobře a na beneli to je OK. netušíte v čem to může být???
Doufám, že se opět neptám na věc, kterou jste už řešili před měsícem v 50-ti přízpěvcích :)) -
« Zadní ramena
Jinak jsem teď vyměnil zadní ramena a vypodložil péra (sjížděly se mi vnitřky zadních kol). K čemu to bude ještě nevím, ale vizuálně je patrný výrazný rozdíl - kola už (zdá se) nejsou do áčka, zadek šel znatelně nahoru i okraj blatníku je od kola hodně dál. -
"-- skrytý --" 29.10.03 13:13
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
Rbr: Ano. Lambda sonda, tedy pin 29 by mel podle schematu byt ukostren pres vyfuk. Myslim ale, ze se jedna pouze o jakesi stineni a ne o "pracovni" kostru. Nicmene bych zmeril jestli mas vyfuk ukostren. A pak uvnitr lambda sondy by mel byt jeji kryt vodive spojen s pinem c.49.
Prevodovku pod radickou extra ukostrenou nemam. Taky mam to lanko prerusene. Ale blok ukostreny mam, tak by to nemelo vadit (blok je to asi 20-ti srouby spojen s prevodovkou). -
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
Sakra, pár dní jsem mimo a ztrácím orientaci, nějak to tu rychle přibývá. Pánové, fakt tu není nikdo z Brna a okolí případně Vysočiny, kdo by byl schopný se mnou udělat nějakou diagnostiku motoru, o které se tady poslední dobou tolik diskutuje? To jsem fakt odsouzený k tomu, živit servisy? Jestli s touhle problematikou máte někdo zkušenosti a byli byste ochotni věnovat mi trochu času, dejte mi vědět sem nebo na mail (kratas@fordsierra.cz), rád dojedu, i pozvu na pivo :-) -
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
prochy: v mailu mi pkod dal zajímavý tip. Navazuje to na to "ukostření" pinu 49: podle něj to ukostření je realizováno přes výfuk. A tedy je to i otázka ukostření pod řadičkou - má tam být takové lanko, ukostří to převodovku a motor(i když již poněkolikáté). A já mám toto ukostření přerušeno, v servisu mi tvrdili, že to nevadí....ale když si to dám dohromady, třeba i s těmi studenými rozjezdy... -
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
pkod: ještě otázečka k tomu mailu: jestli nemám povolený výfuk od bloku motoru? myslíš čistě na netěsnost nebo snad i tady máš namysli ukostření? Je fakt, že u Fordu v servisu mi technik řekl, že mi tam trochu podfukuje. A když jsem pak byl v Líbeznici, p. radek tvrdil, že mi to klidně přetěsní ale že pole něj to drží 100%. Tak jsem to nechal. Jaký by toto mohlo mít vliv?