Ford Sierra

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  14:00

    « Re: Co může způsobovat škubání......

    prochy: to tady opět řeším já :-(

    Silentblok převodovky, o kterém mluvíš, to je takový jakoby čtverec s otvorem uprostřed?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  14:00

    « Re: merka oleje OHC

    Ja dodrzuju pravidlo, ze oleje mam trochu vic v aute nez presne urcena hladina (a zas nerikam ze tam mam more...). U DOHC to znamena, ze hladinu mam asi 5 mm pod MAX. U OHC jsem tam daky porad dolejval na 4 litry (misto 3,75). Nevim jak ty vase vacky, ale ty moje byli a jsou bez opotrebeni. U DOHC to sice zadne extra neni, ale jestli chcete, mrknete se na vacku, kterou ma v aute ted kostey, a uvidite jak ma vypadat OHC-ckova vacka. A az budete mit takovou vacku vy v OHC, tak mne muzete kritizovat ze vic oleje skodi a treba tam davat min. ENDE
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  13:58

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    prochy: máš pravdu, toto ukostření motoru přímo z baterie je z výrobu. Tako to tam mám. Ale zrovna tak tam Ford navrhl a montoval to "druhé" ukostření dole pod převodovkou...nedokáži říct proč, ale věřím, že to mělo svůj dobrý důvod. Až se k tomu dostanu, pokusím se to obnovit.
    Zem lambdy: zkusím ještě jedno měření: napětí 49 - zem při zapnutém motoru a odpojené lambdě...pokud to má být podle tebe a pkod uzmeněné přes výfuk, tak tam přece nemůžu mít 4V!
    All: zeptám se ještě jinak: po čem byste šli, když diagnostika hlásí kod 38 - trvale nízké napětí z lambdy a přitom víte, že lambda na šlápnutí na plyn reaguje zvýšením napětí mezi 29 a 49 v rozsahu 0,1 až 0,9 V, tedy tak jak to podle SierraPewtrol má být?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  13:50

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    rbr: Jestli bych to zvládl nebo nezvládl sám nevím, po pravdě řečeno netuším co to obnáší a co vše je k tomu potřeba, ale elektrika je pro mě celkem španělská vesnice. Ale teď mě tak napadá, že bych snad sehnal pár známých, kteří se v tomhle oboru vyznají líp než já a pokud bychom měli dostatek informací, snad by se něco dalo vytvořit. Pokud bys mi případně mohl poslat informace na kratas@fordsierra.cz, byl bych ti vděčný. Pokud bych nebyl úspěšný, musel bych si asi někdy udělat výlet do Prahy. Faktem je, že se tam asi budu pohybovat někdy mezi 19. - 22. listopadem, ale to nevím, jestli pojedu svým autem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.10.03  13:43

    « Re: Co může způsobovat škubání......

    Jestli tedy mluvite o skubani zpusobenem rozkmitanim celeho hnaciho soustroji (ne tedy vynechavani pri studenych rozjezdech, co tady resime s Rbr), kouknul bych se na silentblok prevodovky. Je pod radickou na konci prevodovky. Pokud na nej z prevodovky tece olej, moc dlouho nevydrzi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  13:40

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    rbr: Navrh - jestli se chystas neco psat a posilat, tak to rovnou sepis publikovatelne a posli to Michalidesovi at to da na web, myslim ze se do toho kazdy rad podiva.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.10.03  13:37

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    Rbr: Uz si vzpominam. Motor mam ukostrenj primo na -pol baterie. A na motoru je to chyceny pod sroub, u priruby prevodovky.
    Mozna jsem se nekde s tim cislem pinu sek. Jo 49 je -pol lambdy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  13:36

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    kratas: koukám, že máš docela smůlu v tom Brně. Já bych ti diagnostiku s radostí předved ale taky jsem od Prahy. Myslíš, že bys to nezvládl sám? Když ti pošlu postup, přehled kodů, nákres nejjednoššího zapojení...já to taky začal dělat sám jen z těchto informací a u nikoho jsme to předtím neviděl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  13:33

    « Re: Co může způsobovat škubání......

    Teepee: docela bych věřil těm "tvým" silentblokům :-) Dnes ráno, když jsem schválně čumělo na ředičku, jak se zachvěje, tak jsem jednoznačně viděl, že směr chvění odpovídá "zpětné reakci motoru" (z fyziky zákon akce a reakce :-)) při pridávání plynu - tedy, jako by ukazovala, jak se motor otáčí v silentblocích, když zabere. To by ještě šlo, problém se spojkou by mě nepotěšil, když je nová.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.10.03  13:32

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    Fido: Jeste co si o problemu vynechavani tesne po startu studeneho motoru DOHC myslis ty?
    Jinak jak pokracujes s cossiem? Co to ABS, funguje?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  13:29

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    prochy - jasně, byl jksi rychlejší, můj poslední příspěvek tedy ber s rezervou
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  13:28

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    prochy počkej, pin 29 je + pol lambdy. A 49 je - pol nebo zem.
    Co jsi při měření bral jako GND? Ukostření výfuku přeměřím, i když taky jsem přesvědčený, že bude OK. Snažím se vysvětlit si proč mám +4V na pinu 49, když ty (a zřejmě i ostatní) tam mají prakticky O V.
    S tím uzmeněním motoru a převodovky si tak jistý nejsem, jako ty. Ono by to mohlo souviset i s těmi rozjezdy!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.10.03  13:24

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    Rbr: Abych Ti odpovedel jeste na ten prispevek 8416.
    1.) Ano napeti na lambde jsem meril pri zapnutem zapalovani (tedy poloha c.2.). Jako zem jsem pouzival krabici RJ. Ovsem pri zpnutem zapalovani by nemely nikde tect zadne vysoke proudy ani pulsni proudy, takze jednotlive zemni body by se mely elektricky shodovat.
    2.) Ano to napeti na pinu 49 pri zapnutem zapalovani mi taky nejak nesedi, kdyz by to melo byt ukostrene. Ja bych to napevno ale se zemi nespojoval. Doma na to jeste kouknu a zitra dam vedet.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  13:23

    « Re: Co může způsobovat škubání......

    To bohuzel nevim, preventivne menit je pri cenach dilu trochu neco jineho nez u LADY. Teoreticky, jak to vypozorovat pri jizde? Zkusit demontovat kapotu? Nebo pres cely motorovy prostor napric pretahnout pasku (izolepu), prilipnout ji k jednomu a druhemu blatniku (phersonu) a k nejakému mistu na motoru a vulí pasky zjistit maximalni vykyv agregatu?
    At zkuseni Fordiste-mechanici reknou, jestli na to vubec Fordi trpi, ja to neresil ani u te LADY, jen jsem to slysel, navic tam jsou silentbloky jak na dlani a kdyz jsou sesedle (vytahane - protoze jsou namahany i na smyk) tak je to na nich krasne videt.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 29.10.03  13:16

    « třepání

    když tady vidím, jak erudovaně řešíte problémy, tak se zeptám na jedinej problém, kterej mě trošku trápí:
    Když jedu jen tak na volnoběh na plyn (cca 1000 ot.) tak se auto mírně třepe a to i když zvýším otáčky tak na necelejch 1500, není to nic hroznýho, ale nepůsobí to dobře a na beneli to je OK. netušíte v čem to může být???
    Doufám, že se opět neptám na věc, kterou jste už řešili před měsícem v 50-ti přízpěvcích :))
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  13:14

    « Zadní ramena

    Jinak jsem teď vyměnil zadní ramena a vypodložil péra (sjížděly se mi vnitřky zadních kol). K čemu to bude ještě nevím, ale vizuálně je patrný výrazný rozdíl - kola už (zdá se) nejsou do áčka, zadek šel znatelně nahoru i okraj blatníku je od kola hodně dál.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.10.03  13:13

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    Rbr: Ano. Lambda sonda, tedy pin 29 by mel podle schematu byt ukostren pres vyfuk. Myslim ale, ze se jedna pouze o jakesi stineni a ne o "pracovni" kostru. Nicmene bych zmeril jestli mas vyfuk ukostren. A pak uvnitr lambda sondy by mel byt jeji kryt vodive spojen s pinem c.49.
    Prevodovku pod radickou extra ukostrenou nemam. Taky mam to lanko prerusene. Ale blok ukostreny mam, tak by to nemelo vadit (blok je to asi 20-ti srouby spojen s prevodovkou).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  13:10

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    Sakra, pár dní jsem mimo a ztrácím orientaci, nějak to tu rychle přibývá. Pánové, fakt tu není nikdo z Brna a okolí případně Vysočiny, kdo by byl schopný se mnou udělat nějakou diagnostiku motoru, o které se tady poslední dobou tolik diskutuje? To jsem fakt odsouzený k tomu, živit servisy? Jestli s touhle problematikou máte někdo zkušenosti a byli byste ochotni věnovat mi trochu času, dejte mi vědět sem nebo na mail (kratas@fordsierra.cz), rád dojedu, i pozvu na pivo :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto dcgsd

    dcgsd 29.10.03  13:03

    « Re: pneu

    daytona: viz inzerce na fordsierra
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  13:00

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    prochy: až se k tomu dostaneš, koukni prosím tě ještě na příspěvek č.8416
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…