Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
sm: Pokec dát můžeme, ale pokud to zrovna nebude schůzka za účelem řešení konkrétního problému, nebo nebude mít někdo z nás cestu okolo toho druhého, bylo by možná lepší, kdyby se nás sjelo víc. Třeba vyjde "moravský sraz", který tady někdo navrhoval :-) -
neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 29.10.03 15:35
« Re: pneu
STK je jasný....když tam s tímhle dofrčím tak mě málem ani nedají velkej TP zpátky... ale, že by to mělo vliv na pojistnou událost?????? myslíš, že když do někoho eventuálně ťuknu, tak, mě budou prohlížet jestli tam místo R14 mám R15?? A následně se na mě pojišťovna vybodne???? ..že by až tak....??? -
"-- skrytý --" 29.10.03 15:28
« Re: merka oleje OHC
Teepee: Jestli mas najeto pouze 5km; tim lip. Nenajel si s malym mnozstvim oleje vic nez 5km (podotykam treba). Ale jestli se spolehnes na serioznost servisu ci merky a budes cekat na dalsi vymenu po 10tkm, to je fakt na tobe. Nejsem si jist, ze by v obyc. servisu jen tak od boku vedeli, kolik ma naplne 2.0 OHC.
-
« Re: merka oleje OHC
Hele, taky myslím, že po pěti kilácích znova vypouštět olej je blbost. Ale když jsi olej měnil, tak jsi ho tam snad dal tolik, kolik ho tam má být, jestli jsi to vyměnit nechával, tak asi u někoho, o kom víš, že to dělá dobře. Jestli jsi to dal vyměnit nějakým neznámýmu potentotovi, tak promiň, ale myslím si svoje, já si olej měním sám. Že je oleje dost poznáš i podle toho, že po přidání plynu vystříkuje olej na vačku, uvidíš to, když sundáš víčko nalévání oleje. Označ souč stav a toho se drž. -
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
prochy odkud se uzemnuje lambda by šlo změřit při jejím rozpojeném konektoru v motorovém prostoru, buď se její ukostřeně ztratí - pak je to výfuk, nebo kostru na 49 naměřím, pak b to bylo od ŘJ
Určitě ale nemáš pravdu s totožností 20 , 40 a 60. 40 a 60 jsou v RJ spojené, tzv. pracovní zem, 20 je zcela extra a je to tzv. elektornická zem. o na straně ŘJ. Druhá věc je, že někde ve voze jsou kabely 20, 40 a 60 propojeny. Ale to už je rozdíl. Podobně jako máš vést zem v kabelech do repro přímo z rádia a ne z vozu (i když jsou ve voze nakonec stejně propejný)
Podle vnitřního schématu ŘJ je tuším 20 oddělená uvnitř ŘJ od 40+60 kondíky. A je skutečností, že než jsem pin 20 opravil, tak krabice ŘJ "plavala kdesi mimo". -
neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 29.10.03 15:23
« Re: pneu
No, tak jsi měl pravdu.. zkoušel jsem to tady v Brně na Ford CARent, ale nemají na tyhle starší vozy přístup do databáze. Mluvil jsem s oddělením homolagací u FORDA v Praze a zatím to vypadá, že tam mohu mít akorát 195/60 R14 ...Co mě tak asi můžou polizajti když mě zastaví a začnou kontrolovat????? HE?????? Možná to nějak vokecám, stylem, že to mám čerstvě přezutý a jdu si to zítra nechat zapsat do techničáku. -
« Re: merka oleje OHC
Teepee: já bys se taky přiklonil k názorům o ověření si množství oleje individuálně...jednak tu není řeč o likvidaci toho vypuštěnýho oleje - chce to sehnat vhodnou nádobu a pak olej vrátit. A taky i myslím, že neporovnáváš případnou cenu olejové nálně nebo práci okolo meření s cenou opravy či výměny zadřeného motoru.
A je pravdou, že infomrace třeba ode mě, že moje měrka mi ukazuje špatně o dva cm(be r to jako příklad), tato informace ti k ničemu nebude, protože ty máš merku jinak deformovanou a u tebe to jsou možná 4 cm. Můj osoní názor je: na tvém místě, za tých podmínek, bych si obsah ověřil vypuštěním do vhodné, čisté nádoby atd, jak tu bylo řečeno. -
"-- skrytý --" 29.10.03 15:17
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
Rbr: Ano, napeti kolisalo kdykoliv byl ustaleny stav otacek. V me zprave z mereni je uvedeno, ze na dany jev nemely vliv otacky (meril jsem v rozmezi 850-2500). Ta RJ by mela byt ukostrena i pri preruseni pinu 20, si myslim. Tech uzemnovacich dratu je tam vic (snad 20, 40, 60?-nemam schema po ruce) a tyto jsou uvnitr RJ propojeny, viz vnitrni schema RJ. To odkud se uzemnuje lambda bude chtit nejak vtipne zmerit (jestli je to vazne uvnitr). -
« Re: merka oleje OHC
Rozhodne se nebranim zjisteni, kolik mam oleje v motoru, merku mnozstvi oleje pouzivat umim, ale abych provadel mnohahodinove experimenty s olejem ktery ma najeto 5 km (slovy pet kilometru), tak to je trochu proti memu presvedceni a logice. Necht se prihlasi Ti, kteri radi vypusti (novy) olej z motoru jen proto, aby zjistili kolik ho tam vlastne maji. -
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
prochy a pkod takže tobě tonapětí kolísalo při volnoběhu nebo ji měřil až při 2 tisících? Já už jednou měl v motoru vadnou lambdu a to se pak motor chová zcela jinak. Já mám stále dojem, že příčinou všeho je ta zem....už jsem to tu psal, kdysi(snad před rokem) jsem byl na diagnostice u Fordu, právě s tou nefukční lambdou a tam mi navíc našel záporné hodnoty napětí na lambdě (!) tak postupoval jedoduše a snad logicky: kablík do 49 spojil spojkou s kablíkem do 20. Jenže navíc si nevšiml, že kablík 20 nemá kontakt s konektorem ŘJ a tedy neukostřeje ŘJ. Takže tu lambdu tehdy uzemnil ale zase neměla zem ŘJ. A já, když na to přišel, opravil jsem pin 20 (to už víš) a odpojil spojku 20-49. A výborně to jezdilo. Snad líp a svižněji než předtím. A spotřeba taky dobrá. Ale poslední dva týdny nárůst asi o 1,5 litru. No a při diagnostice jsem zjistil ten kod 38....tak teď jsem to snad všechno pospal od začátku. Proto uvažuji opět(!) propojit 20 a 49...ale bojím se toho, nechci nic podě...t. -
"-- skrytý --" 29.10.03 14:48
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
Rbr: Ano do ustalenych otacek radim i volnobeh. Myslim, ze RJ porad balancuje mezi chudou a bohatou. Pri pridavani plynu proste prida na vstricich podle udaju z cidla otevreni skrtici klapky (TPS) a zatizeni motoru-podtlak (MAP) a pri dosazeni jakesi rovnovahy se snazi smes ochuzovat a podle udaju lambdy zjisti, ze to prehnal, tak zase postupne obohacuje. Snazi se regulovat na napeti 0.5V.