Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 30.10.03 08:35
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
Fido: Myslis to cidlo vysroubovat a vycistit? Kdyz je indukcni, tak mu zasrani snad nevadi, ne? Mozna teda nejakej svod zvenku, ale to by se projevovalo s vetsi nepravidelnosti. Takto ja vim velmi presne, kdy se mi to stane. Nastartuju studeny auto a po par sekundach uz vim, ze je to za mnou a muzu ujet tisice km (nez to zase vychladne na teplotu kolem 0). Tak jo; zvenku kontakt vycistit od oleje nebude problem.
Rbr: Vcera jsem nemel moc casu, ale jen tak zbezne jsem zmeril ukostreni ty lambdy. Nejdrive jsem to zkousel prozvonit. Parohy a vsechny srouby jsou tak zkorodovane, ze kontakt nemusi byt 100%. Nekdy to zvonilo, nekdy ne i pres to, ze jsem do toho "ryl", co mi sily stacily. Ovsem na krytu lambdy vubec nic. Pak jsem zapnul zapalovani (vcera jsem psal, ze kdyz neni v behu motor, mam tam napeti, treba 1.38V), a na krytu se objevilo kyzene napeti 1.38V. Z toho usuzuji, ze signalova zem lambdy (pin 49 RJ) je napevno spojena s jejim krytem. Kdyz nastartuju, signalova zem lambdy je okamzite na 0V (tak, jak jsem se zminil vcera), nevim, jestli je to v dusledku vybraci ukostreno na vyfuk, ci je toto ukostreni vnuceno z RJ. Pin 29 RJ jde uvnitr RJ do jakehosi zakazkoveho hybridniho integrovaneho obvodu, takze nikdo nevi co se tam deje. Bude potreba jeste odpojit lambdu a zmerit. K cemu si dospel ty?
S tim zemnenim krabice RJ si mel pravdu. Je tam pripojena jenom 20 a nejaky 62,63-u cehoz je nejaky necitelny napis (ze by ??? MTG HOLE?). -
« Re: Výměna vody v chladiči
Já když vypouštím vodu, tak mi teda taky všechna nevyteče hned, musím na pár okamžiků nahodit motor a počkat, pak vyleze i ten zbytek. Chvíli to taky trvá, než to proteče dírkou v termostatu. U větších oprav vypouštím přímo u termostatu. Komplet do mrtě nebo spíš do sucha ale nevypustíš, vždycky malilinko zbyde, ale při výměně kapaliny je to detail. -
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
Prochy-fakt nevím,musel bych to vidět.prošli jste snad všechno.cossího jsem už skoro dozapojil do původního stavu mimi předních mlhovek,teplotního ghia čidla,stěraču světel,prostě sprostě předek chybí.ABS jsem v neděli vyndal konečně z rendla(už ho okusovali krysy),umyl.Je tam rozdíl v konektoru,u cosího je prodloužený a vyvedený o kousek dál,takže se mi asi bude hodit ta tvá kabeláž co jsem ucvakal.jestli funguje?To se dozvíš tak nejřív na vánoce(nechci si ho dát pod stromeček ale nestíhám)Snad pro RBR-s tou vyšší spotřebou-zkusil bych odpojit lambda sondu jakou to bude mít spotřebu.Pokud je tak citlivá na ohmetr(digitální má vstupní odpor řádově desítky kiloohmů tak ten by tomu neměl ublížit když neublíčí C-mos součástkám a IC)tak jestli není v pánu tou špatnou zemí,proto bych jí zkusil odpojit.Zároven by mohl být rozdíl s tím chcípajícím motorem po ránu(za studena).All-co jste nezkoušely je prohlídnout čidlo snímající poloho klikové hřídele.Je to za olej.filtrem a bude asi dost zahnojený.Vysvětloval bych to jako krátkodobý špatný kontakt vlivem otřesu příp svod za studena a krátkodobému posunutí předstihu či čehosi mimo toleranci a zakolísání motoru.Možná to je blbost ale to je poslední čidlo o kterám nepadla ani řádka.Neříkám že je vadný,ale alespon vyčistit by se mohlo-z venku.Je to indukční čidlo s odporem cca 1-3 kiloohmů. -
« Re: to polednik Start motoru OK
To Poledník-ten potenciometr s drátama je ten starší typ a s tím novějším nejsou záměné-musel by se ucvaknout konektor a naletovat novější což by taky neměl být problém.Nemohu sloužit,tento ani jiný díl na DOHC(8V) nemám,už jsem se všeho zbavil.Ted mám díly akorát na DOHC(16V)které budu potřebovat.Kontakt bych ti mohl dát na pana Trdlikáta z Líbeznic(kousek za Prahou).Klidně se na mě odvolej a dohodni se jestli ti ho pošle.608887912 9-18 po-pá.Na moravě je další maník (Nové veselí)a na toho ti dá spojení Rob.Já budu mít možná staré číslo.
-
« Re: pneu
Jestli mne budou * s rozmerem pneu tak jim strcim pod nos original nemecky TP kde je uvedeno asi 4-5 ruznych rozmeru. Mam tam 185/70 R13, 195/60 R14, 195/50 R15, 205/50 R15, dokonce tam mam napsano, ze pouzivam elektrony Autec, ze mam cerne blinkry na blatniku, sportovni volant, sportovni podvozek Koni, vzadu kridlo Zender, to vse takhle v technickem prukazu, zapecetene, homologizovane. Dokonce do 4/2004 na ni plati nemecka Dekra (neco jako STK tady, ale asi prisnejsi). -
kostey 29.10.03 16:38
« GARÁŽ
Psal jsem to už i do Inzerce, ale nevim jestli tam všichni koukáte, tak se zeptám tady...: Schánim garáž, kde bych se mohl občas trochu přes zimu pohrabat v autě. Nejde mi o to, abych ji tam měl v zimě garážovanou, ale opravdu se jen se trochu pohrabat... 1-4hodiny týdně... -
« Re: pneu
MartinSierro:toho jsem se taky bál, ale v takovém vážném případě to prý řeší soudní znalec a ten si ověřím, co na tom voze má být opravdu, bez ohledu na údaj TP. Já to mám trochu jinak: na autě pneu jaké má být, ale v TP zapsán nesmysl. Je to podle mě lepší varianta než obráceně. -
neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 29.10.03 15:47
« Re: pneu
rbr: no pokud jde o takovouhle blbost, tak se to dá přezout a nechta na to mrknout pojišťováka... horší by bylo, kdyby došlo k něčemu vážnějšímu, myslím k havárii z té samozřejmě člověk nemůže odjet a nechat přezout... -
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
prochy: vždyť to povídám: podle PlanC - je vidět venku propojené 40,60 a 16. Je to nazávno jako pracovní zem. 20 Vede extra, názývají ji elektronická zem. Ve vnitřním zapojení vidím: 40,60 a 16 jsou znovu spojeny, 20 vede extra a od těch "osatních" zemí ji oddělují 2 kodníky, tuším 2 x 1 mikro...špatně e to čte. A pak je propojena ještě do nějakých dvou bodů: A vše je pak v ŘJ vedeno z této země. Naopak, zem 40,60 a 16 těmi kodníky končí, nikam už dál nevede.