Ford Sierra

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.03  09:43

    « Re: pneu

    MartinSierro: jerště k tvým včerejším mailům: a kde jsi vyčetl nebo kdo ti řekl, že pro tvůj vůz není také povoleno 5 rozměrů pneu? V té tabulce - včerejší je také psáno zhruba 4 nebo 5 rozměrů pro daný vůz. Dnes pošlu zbytek, tvoje fax.číslo mám. A ještě jedna věc: technik z Ford Charouz je především prodejcem. Jestli ti tvrdí(když to přeženu), že je jedno co máš za rozměr a záleží jen vzorku a stejné konstrukci na všech kolech (ve vyhlášce je snad povinnost stejné konstrukce pneu jen na nápravách - nepletu se?), tak to je jedna věc. Ale když se dostaneš do maléru a pojišťovák ti řekne, že jsi nemohl zabrzdit jen pro to, že máš obutý pneu, které podle FMC na toto auto nepatří, tak budeš smůlu ty.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.03  09:35

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    prochy: já k ničemu zatím nedospěl, přes týden to nezvládám a tak jen tady hledám a kombinuji.....dík za tvé informace s ukostřením. Teď mám jistotu, že tady se lišíme, nevím proč, ale mám na 49 na rozdíl od tebe 4V proti kostře ŘJ.
    O víkendu zase budu hledat, i když já teď spíš řeším spotřebu, 4V na lambdě a kod 38. Ale nedivil bych se, kdyby to vše mělo společného jmenovatrele i se studenými rozjezdy.

    Když jsem koukal do vnitřního zapojení, myslím, že nejen 29, ale i sama 49 jde do toho zákaznickýho IO. V podstatě jsem z toho zapojení nevyčetl, že by měla být 49 v ŘJ ukostřena. Přesto tvrdím, že já ji takto ukostřenou ze servisu Ford nějaký čas měl.
    Co myslíš pod pojmem odpojit lambdu a změřit?
    Píšeš o závislosti studených startů na teplotě. Když to intentívně zlobilo u mě, měl jsem dojem, že nejde ve skutečnosti o teplotu ale o dobu stání. I když tyto pojmy si jsou nakonec velmi blízké. Protože, mě to spolehlivě po stání přes den nebo přes noc. Když to stálo třeba "JEN" 6 nebo 8 hodin - nikdy to nezazlobilo! A to je dostatečná doba pro důkladné vychladnutí. Ale víc si to neumím vysvětlit. Odtud také pramenily mé úvahy (+ ještě další lidi tady takto uvažovali) o tom, že problém je v dodávání benzinu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.10.03  08:59

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    Do... to melo byt pro Rob2. Sorry, ze jsem Ti zkomolil jmeno.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.10.03  08:58

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    Rob: Jaky problem s volnobehem mas na mysli? Zkus udelat ten "Dynamic Engine Running Test". A zatocit volantem :-). Od ty doby me to ani v plnym rejdu volnobeh nesnizuje. Driv se snizil na 700 rpm, nekdy jen 600 rpm. Musim potvrdit, ze snad beze zbytku plati, co je napsano v dokumentu Sierra Petrol (na starym webu).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.10.03  08:48

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    Fido: Chces rict, ze na vanoce vyjedes?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.10.03  08:35

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    Fido: Myslis to cidlo vysroubovat a vycistit? Kdyz je indukcni, tak mu zasrani snad nevadi, ne? Mozna teda nejakej svod zvenku, ale to by se projevovalo s vetsi nepravidelnosti. Takto ja vim velmi presne, kdy se mi to stane. Nastartuju studeny auto a po par sekundach uz vim, ze je to za mnou a muzu ujet tisice km (nez to zase vychladne na teplotu kolem 0). Tak jo; zvenku kontakt vycistit od oleje nebude problem.
    Rbr: Vcera jsem nemel moc casu, ale jen tak zbezne jsem zmeril ukostreni ty lambdy. Nejdrive jsem to zkousel prozvonit. Parohy a vsechny srouby jsou tak zkorodovane, ze kontakt nemusi byt 100%. Nekdy to zvonilo, nekdy ne i pres to, ze jsem do toho "ryl", co mi sily stacily. Ovsem na krytu lambdy vubec nic. Pak jsem zapnul zapalovani (vcera jsem psal, ze kdyz neni v behu motor, mam tam napeti, treba 1.38V), a na krytu se objevilo kyzene napeti 1.38V. Z toho usuzuji, ze signalova zem lambdy (pin 49 RJ) je napevno spojena s jejim krytem. Kdyz nastartuju, signalova zem lambdy je okamzite na 0V (tak, jak jsem se zminil vcera), nevim, jestli je to v dusledku vybraci ukostreno na vyfuk, ci je toto ukostreni vnuceno z RJ. Pin 29 RJ jde uvnitr RJ do jakehosi zakazkoveho hybridniho integrovaneho obvodu, takze nikdo nevi co se tam deje. Bude potreba jeste odpojit lambdu a zmerit. K cemu si dospel ty?

    S tim zemnenim krabice RJ si mel pravdu. Je tam pripojena jenom 20 a nejaky 62,63-u cehoz je nejaky necitelny napis (ze by ??? MTG HOLE?).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.03  08:24

    « Re: Výměna vody v chladiči

    Já když vypouštím vodu, tak mi teda taky všechna nevyteče hned, musím na pár okamžiků nahodit motor a počkat, pak vyleze i ten zbytek. Chvíli to taky trvá, než to proteče dírkou v termostatu. U větších oprav vypouštím přímo u termostatu. Komplet do mrtě nebo spíš do sucha ale nevypustíš, vždycky malilinko zbyde, ale při výměně kapaliny je to detail.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.03  08:17

    « Re: pneu

    K pneu mám taky otázku, zatím se tu řeší rozměry plášťů, ale co ráfky? Mám v TP 5,5J H 13, je problém, když mám sice správný rozměr plástě, ale ráfek 6J H13?
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  23:27

    « AutoRecenze.cz

    Zkuste se mrknout zde, je toho tam celkem dost, postrehy majitelu vsech moznych aut. www.AutoRecenze.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  22:42

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    Prochy-fakt nevím,musel bych to vidět.prošli jste snad všechno.cossího jsem už skoro dozapojil do původního stavu mimi předních mlhovek,teplotního ghia čidla,stěraču světel,prostě sprostě předek chybí.ABS jsem v neděli vyndal konečně z rendla(už ho okusovali krysy),umyl.Je tam rozdíl v konektoru,u cosího je prodloužený a vyvedený o kousek dál,takže se mi asi bude hodit ta tvá kabeláž co jsem ucvakal.jestli funguje?To se dozvíš tak nejřív na vánoce(nechci si ho dát pod stromeček ale nestíhám)Snad pro RBR-s tou vyšší spotřebou-zkusil bych odpojit lambda sondu jakou to bude mít spotřebu.Pokud je tak citlivá na ohmetr(digitální má vstupní odpor řádově desítky kiloohmů tak ten by tomu neměl ublížit když neublíčí C-mos součástkám a IC)tak jestli není v pánu tou špatnou zemí,proto bych jí zkusil odpojit.Zároven by mohl být rozdíl s tím chcípajícím motorem po ránu(za studena).All-co jste nezkoušely je prohlídnout čidlo snímající poloho klikové hřídele.Je to za olej.filtrem a bude asi dost zahnojený.Vysvětloval bych to jako krátkodobý špatný kontakt vlivem otřesu příp svod za studena a krátkodobému posunutí předstihu či čehosi mimo toleranci a zakolísání motoru.Možná to je blbost ale to je poslední čidlo o kterám nepadla ani řádka.Neříkám že je vadný,ale alespon vyčistit by se mohlo-z venku.Je to indukční čidlo s odporem cca 1-3 kiloohmů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  22:20

    « Re: to polednik Start motoru OK

    To Poledník-ten potenciometr s drátama je ten starší typ a s tím novějším nejsou záměné-musel by se ucvaknout konektor a naletovat novější což by taky neměl být problém.Nemohu sloužit,tento ani jiný díl na DOHC(8V) nemám,už jsem se všeho zbavil.Ted mám díly akorát na DOHC(16V)které budu potřebovat.Kontakt bych ti mohl dát na pana Trdlikáta z Líbeznic(kousek za Prahou).Klidně se na mě odvolej a dohodni se jestli ti ho pošle.608887912 9-18 po-pá.Na moravě je další maník (Nové veselí)a na toho ti dá spojení Rob.Já budu mít možná staré číslo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  19:12

    « Diagnostika

    kraťas: Pokud budeš mít v pátek cestu na Vysočinu, tak Ti diagnostiku udělám. Tel. číslo na mě máš. V sobotu a neděli budu cca 20 km od Brna, takže by to případně šlo i tak, že bychom se někde sešli.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  19:07

    « Re: merka oleje OHC

    Prochy: 8477 - Tak, tak.
    Teepee: 8491 - Až přijdeš na nějaké lepší a přesnější řešení, tak ho sem napiš.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  19:04

    « Výměna vody v chladiči

    Kostey: Mě po odpojení hadice dole u chladiče a otevřené vyrovnávací nádržce vyteče vše. Mělo by to tak být i u Tebe. Termostat není hermeticky těsný, takže vyteče i voda z motoru. Resp.: Měla by.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  19:00

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    prochy: Co se týká otáček, tak jsem na tom stejně, jako Ty. PS: Problém po odpojení počítače (nízký volnoběh) se mi vrátil do normálu. Skoro.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 29.10.03  16:59

    « Re: pneu

    Jakej máš r.v. a obsah motoru??? na tyhle dva parametry se mě ptali na FORDU..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  16:56

    « Re: pneu

    Jestli mne budou * s rozmerem pneu tak jim strcim pod nos original nemecky TP kde je uvedeno asi 4-5 ruznych rozmeru. Mam tam 185/70 R13, 195/60 R14, 195/50 R15, 205/50 R15, dokonce tam mam napsano, ze pouzivam elektrony Autec, ze mam cerne blinkry na blatniku, sportovni volant, sportovni podvozek Koni, vzadu kridlo Zender, to vse takhle v technickem prukazu, zapecetene, homologizovane. Dokonce do 4/2004 na ni plati nemecka Dekra (neco jako STK tady, ale asi prisnejsi).
  • 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 29.10.03  16:38

    « GARÁŽ

    Psal jsem to už i do Inzerce, ale nevim jestli tam všichni koukáte, tak se zeptám tady...: Schánim garáž, kde bych se mohl občas trochu přes zimu pohrabat v autě. Nejde mi o to, abych ji tam měl v zimě garážovanou, ale opravdu se jen se trochu pohrabat... 1-4hodiny týdně...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 29.10.03  16:20

    « Re: pneu

    No v malém techničáku, pokud máš liťáky musí být uvedeno "alternativně litá kola", takže tohle můžou prudit i dopraváci...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.03  16:14

    « Re: pneu

    MartinSierro: všechno jsem to jen slyšel od známých...ale docela bych tomu věřil, že to tak funguje.
    Osobní zkušenost mám jen s tím papírem od zastoupení FMC pro dopravku, než se rozhoupají.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…