Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Hydroštely DOHC
Ahoj. Mám takový problém. Dříve mi ventily ťukaly jen několik sekund po nastartování a teď už ťukají pořád, tedy i za jízdy. Občas to přestane, ale za chvíli to zase začne. Ťuká v tom jak ve stoletém Favoritu. Mně to zas až tak moc nevadí, ale chtěl bych se zeptat jak moc závažná závada to je a po kolika kilometrech mohu očekávat, že to doťuká definitivně.... Případně jestli máte zkušenosti s opravou, kolik taková oprava stojí. Díky za odpověď. -
« Re: Silentblok motoru zadní
to rbr: mas pravdu, ja jsem tenkrat kupoval hardyspojku, silentblok prevodovky a simerink prevodovky spolu, platil jsem 3200, a to 2300 za hardynu, 700 za silentblok a 200 za tesneni. Takze pravda, ja jsem si to spletl, silentblok stoji kolem 700!! -
« Rozměry pneu
Takže právě jsem odeslal mail. Snad jsem na nikoho nezapoměl a snad to dojde, jsou to celkem 3 obrázky + můj komentář. Chvíli to asi bude cestovat, mě to šlo zu mailu na mail asi 30 minut.
prochy: Zapojení 20 pinu - pin 62 a 63 na konektrou ŘJ samožřejmě neexistuje, taky jsem se to snažil rozluštit. -
neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 30.10.03 11:04
« Re: Ford Motor Company
Tak jsem opět volal na Pankrác a nechal jsem se ujistit, že volám na to správné a jediné místo v ČR ohledně ověřování homologovaných rozměrů pro Sierru. Pak jsem paní ujistil , že já mám ve velkém TP jiný rozměr než mě ona diktovala včera a nakone jsme se dohodli, že jí nafaxuju velkej TP i s tím co vlastně chci a že to ověří přímo na zastoupení FORDA. Naštětstí mám VTP tady, takže jí to nafaxuju a uvidíme...... bože to je hokej bordel a nekázeň !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
« Re: Ford Motor Company
MartinSierro: a to ses vážně dovolal na FMC? Že by záleželo spíš na tom, kdo z nich právě zvedne telefon? Mám u sebe jejich písemnou odcpověď, v níž uvádějí přesně to co tady prezentuji. A s tím že na sierru 89, 2.0 patří pouze jeden rozměr, v tom s tebou souhlasím,to je mesmysl. Si snad z tebe dělají legraci...
Za chvíli rozesílám "pokračování" včerejší tabulky -
"-- skrytý --" 30.10.03 10:37
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
Rbr: U me to zlobilo i po 5 hodinach vcera. Ta doba zavisi na okolni teplote venku. Kdyz bude -20st C, tak mi to vychladne do 2 hodin. Nekdy se i stane, ze to nezazlobi.
Tim odpojenim lambdy jsem myslel zmerit napeti na pinu 49, pri odpojene lambde pro vypnute/zapnute zapalovani a nastartovany motor. To me fakt zajima.
All: Nechtelo by se nekomu zmerit na DOHC bez problemu s vynechavanim za studena ukostreni lambdy a vyfuku? Tzn. prozvonit to mezi kastli a tepelnym stitem lambdy prip. parohy. Pripadne i zmerit napeti toho tepelneho stitu pro vypnute/zapnute zapalovani a nastartovany motor. Myslim, ze by nam to mohlo pomoci zase dalsi vec vyloucit. -
neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 30.10.03 10:27
« Re: Ford Motor Company
Po telefonickém kontaktu s Pankrácem mohu upřesnit, že jim stačí pouze r.v. a obsah motoru. A z toho co mi řekli vyplívá, že na Sierru r.v.89 , 2.0 mohu dát pouze a jedině : 195/60 R14 85H a NIC jiného !!!!!!!!!!!!!!!!!! Mám o tom silné pochybnosti... -
neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 30.10.03 10:24
« Re: pneu
RBR:počet rozměrů mi sdělili na Pankráci (tedy FORD).. jinak pro skoro každou zemi můžou a taky i platí jiné povolené rozměry (sdělili mi to rovněž u Charouze). A k tomu co mi tvrdí prodejce: je mi jasný, že jeho názor není směrodatný a až rozstřelím nějaký auto za 2 melcky, tak budu ve sračkách já. Nicméně mi může naznačit jaká je většinou praxe. Navíc mám dobrýho kamoše co dělá i Mičánka a více méně mi potvrdil totéž co mi řekli u Charouze. Nicméně už jen pro klid duše se budu snažit udělat maximum abych to do TP dostal. -
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
Fidoford: jo, díky za radu, to bych taky mohl zkusit. Rovnou na jedno celé tankování, abych vysledoval i vliv na spotřebu. (ta spotřeba mi vyskočila výrazně, náhle a bez zjevné příčiny). Lambda: nesmíš zaměňovat princip ohmmetru a vooltmetru. Digi měřáky mají obecnbě velký vstupní odpor, ale když měříš ohmy - odpor, naopak do měřené součástku posíláš slabý proud - a to je ten problém! Alespoň podle technika Fordu, když mi snad před rokem přišel na zničenou lambdu. -
« Silentblok motoru zadní
Tuším pro daytonu: tuším že ty jsi tady včera uváděl cenu silnetbloku předovky - v přední části, čtverec s otvorem uprostřed. U fordu jej oficálně nazývají silentblok motoru zadní (ale je to ten k převodovce, kupoval jsem ho a nechal ho namontovat v říjnu 2002. Tak tedy jeho cena u Ford Charouz v té době - 630 Kč bez DPH. -
« Ford Motor Company
Vyhrabal jsem doma info o FMC. Cena vystavení certifikátu je 1 500 Kč. Certifikát vystavují na základě předání VIN vozu. Takový certifikát je vyžadován jako oficiální podklad dopravním odborem pro případné změny či opravy ve velkém TP.
Spojení na FMC: telefon 261001439, fax 261001139, poštovní adresa: Na Pankráci 30, Praha 4 140 00.
Už by to chtělo zprovoznit web a takovéto informace uchovávat pro snadné pozdější vyhledání. Tímto zdravím michalidese :-) -
« Re: merka oleje OHC
Dekuji vsem za vycerpavajici radu, ze si s tim mam proste poradit sam (8477, 8482, 8485) a zkusenost, radeji se neptat a nebo presneji, pak nediskutovat o nekterych spornych, ci nepresnych odpovedich (8424, 8430, 8440, 8443, 8444, 8469).
Asi jen ten kdo si precte celou diskuzi o problemu od prispevku 8410 pochopi co jsem puvodne chtel. -
« Re: pneu
MartinSierro: jerště k tvým včerejším mailům: a kde jsi vyčetl nebo kdo ti řekl, že pro tvůj vůz není také povoleno 5 rozměrů pneu? V té tabulce - včerejší je také psáno zhruba 4 nebo 5 rozměrů pro daný vůz. Dnes pošlu zbytek, tvoje fax.číslo mám. A ještě jedna věc: technik z Ford Charouz je především prodejcem. Jestli ti tvrdí(když to přeženu), že je jedno co máš za rozměr a záleží jen vzorku a stejné konstrukci na všech kolech (ve vyhlášce je snad povinnost stejné konstrukce pneu jen na nápravách - nepletu se?), tak to je jedna věc. Ale když se dostaneš do maléru a pojišťovák ti řekne, že jsi nemohl zabrzdit jen pro to, že máš obutý pneu, které podle FMC na toto auto nepatří, tak budeš smůlu ty. -
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
prochy: já k ničemu zatím nedospěl, přes týden to nezvládám a tak jen tady hledám a kombinuji.....dík za tvé informace s ukostřením. Teď mám jistotu, že tady se lišíme, nevím proč, ale mám na 49 na rozdíl od tebe 4V proti kostře ŘJ.
O víkendu zase budu hledat, i když já teď spíš řeším spotřebu, 4V na lambdě a kod 38. Ale nedivil bych se, kdyby to vše mělo společného jmenovatrele i se studenými rozjezdy.
Když jsem koukal do vnitřního zapojení, myslím, že nejen 29, ale i sama 49 jde do toho zákaznickýho IO. V podstatě jsem z toho zapojení nevyčetl, že by měla být 49 v ŘJ ukostřena. Přesto tvrdím, že já ji takto ukostřenou ze servisu Ford nějaký čas měl.
Co myslíš pod pojmem odpojit lambdu a změřit?
Píšeš o závislosti studených startů na teplotě. Když to intentívně zlobilo u mě, měl jsem dojem, že nejde ve skutečnosti o teplotu ale o dobu stání. I když tyto pojmy si jsou nakonec velmi blízké. Protože, mě to spolehlivě po stání přes den nebo přes noc. Když to stálo třeba "JEN" 6 nebo 8 hodin - nikdy to nezazlobilo! A to je dostatečná doba pro důkladné vychladnutí. Ale víc si to neumím vysvětlit. Odtud také pramenily mé úvahy (+ ještě další lidi tady takto uvažovali) o tom, že problém je v dodávání benzinu. -
"-- skrytý --" 30.10.03 08:58
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
Rob: Jaky problem s volnobehem mas na mysli? Zkus udelat ten "Dynamic Engine Running Test". A zatocit volantem :-). Od ty doby me to ani v plnym rejdu volnobeh nesnizuje. Driv se snizil na 700 rpm, nekdy jen 600 rpm. Musim potvrdit, ze snad beze zbytku plati, co je napsano v dokumentu Sierra Petrol (na starym webu).