Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Rozměry pneu
Podle toho co tam píšou bych na kombi diesel měl mít nahuštěno 1.8 a to je blbost z vlastní zkušenosti vím že pokud na předek nedám aspoň 2.1 a nazadek 2.0 tak mi to plave v zatáčkách na gumách 185/60 R14. Ale zase 3.3 při plně zatíženém autě se mi zdá jako extrém :o))) -
« sání DOHC
to all : mezi škrtící klapkou a ramenem vstřikování mám vložen díl, který zmenšuje průřez sání o takřka 40 %, prohlížel jsem na webu fotografie motorů u sierr a nikde jsem to nenašel, přiznejte se jestli to někdo z Vás má též a HLAVNĚ k čemu tam ta součástka je? Sierra byla z velké dodávky v r. 1993 (cca 100 ks) pro naši firmu. Dodána z Německa přímo na zakázku. -
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
prochy: Po zapojení (svařování na autě - počítač odpojen) počítače jsem neprovedl doporučený postup pro načtení dat. Motor měl velice nízký volnoběh (pravidelný), spotřeba byla vyšší. V současné době se vše zdá být OK. Diagnostika vyšla dobře. Dofám, že to vydrží. -
« Re: Hydroštely DOHC
Možná špatně, ale: Pokud vymezování vůle nefunguje, tak se mu nedostává oleje, nebo není dostatečný tlak. Osobně bych viděl přicpaný kanál, který hydroštely krmí olejem. Jak bylo již napsáno, další možností je KO čerpadlo, přicpané sítko sání oleje, případně totálně ucpaný filtr oleje. Ten má ale obtokový ventil, takže zde je závada málo pravděpodobná. Ale jak praví Murphyho zákony: Každé hermetické těsnění propouští.... -
« Sequenz
Tak tohle mi poslal na mail:
Čau, žiju, ale v práci je to peklo, takže na net moc nelezu (doma ho
nemam), koukají mi tu na obrazovku monitoru :))))))
Díky, taky se mi po vás steyská, vrátim se do diskuze jak jen to pujde
:)
Měj se!
se mi zdá,že dokonce v práci pracuje!Není práce sprosté slovo???
-
« Re: Hydroštely DOHC
Olejove cerpadlo v sierre je mechanicke zubove, musi se pouzivat dlouho spatny a spinavy olej aby se posralo. Spis bych se podival na ten sberny kosik se sitkou jestli neni zanesenej. Chce to sundat vanu a podivat se zespodu. Neni Ti lito te sierry ze se trapi? -
« Re: Silentblok motoru zadní
to Fi-5: 1000 korun za praci???? Ten silentblok vymenis za pul hodiny. Jestli sam nemas moznost dostat se pod auto, urcite mas znamyho ktery ma diru v garazi. Silentblok drzi na tramu 2 srouby, nejaky 13-ky, 21-ka sroub (jeden) drzi prevodovku a 4 15-ky (tusim) drzi tram ke spodku. Za pul hodiny to mas hotove. -
neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 30.10.03 14:35
« Re: sání na kapotě
Ono když pak koupíš za 1000,- papíry na Š100 tak se vyhneš těm ochotmým slečnám na Pankráci ve FMC a nikomu to nebude ani divný, protože v soustavě těch trubek, radlic, nástavců , sání, lyží, řidítek a leteckých motorů nikdo už hledat ani sirku nebude... -
« Re: sání na kapotě
To s tím VIN trubek se mi líbí, možná by té slečně z FMC stačila adresa toho baráku ze kterýho jsi ty trubky VINdal. Potom by to určitě bylo auto s nejlepší ochranou cestujících, co kdy ford měl. A myslím si, že na STK by ani jiný rozměr pláštů ani nezaregistrovali. Možná ty lyže... -
"-- skrytý --" 30.10.03 14:06
« Re: sání na kapotě
Kostey: Kdyz pridas lyze, sundas kola, treba se Ti to neslozi. Ale chce to RS kotouce, abys to dole ubrzdil. Ale kabrio v zime, to si moc nevychutnas. Mozna, kdyby si na STK jako povinnou vybavu prilozil beranici Sdelano v CCCP, tak nebudes potrebovat ani vyjadreni FMC. -
neregistrovaný: "MartinSierro(ford-sierra." [.XXX] 30.10.03 14:02
« Re: sání na kapotě
Mylsím, že kdyby volal na FMC, že tam má lešenářský trubky, tak by se slečna zeptala zda je to jako sedan nebo hatchback, že to jinak nemá v tabulce??? A pokud bys to směřoval jako combi, tak by řekla ,že jo, ale musíš ji nafaxovat VIN těch trubek.