Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Rozměry pneu
Podle toho co tam píšou bych na kombi diesel měl mít nahuštěno 1.8 a to je blbost z vlastní zkušenosti vím že pokud na předek nedám aspoň 2.1 a nazadek 2.0 tak mi to plave v zatáčkách na gumách 185/60 R14. Ale zase 3.3 při plně zatíženém autě se mi zdá jako extrém :o))) -
« sání DOHC
to all : mezi škrtící klapkou a ramenem vstřikování mám vložen díl, který zmenšuje průřez sání o takřka 40 %, prohlížel jsem na webu fotografie motorů u sierr a nikde jsem to nenašel, přiznejte se jestli to někdo z Vás má též a HLAVNĚ k čemu tam ta součástka je? Sierra byla z velké dodávky v r. 1993 (cca 100 ks) pro naši firmu. Dodána z Německa přímo na zakázku. -
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
prochy: Po zapojení (svařování na autě - počítač odpojen) počítače jsem neprovedl doporučený postup pro načtení dat. Motor měl velice nízký volnoběh (pravidelný), spotřeba byla vyšší. V současné době se vše zdá být OK. Diagnostika vyšla dobře. Dofám, že to vydrží. -
« Re: Hydroštely DOHC
Možná špatně, ale: Pokud vymezování vůle nefunguje, tak se mu nedostává oleje, nebo není dostatečný tlak. Osobně bych viděl přicpaný kanál, který hydroštely krmí olejem. Jak bylo již napsáno, další možností je KO čerpadlo, přicpané sítko sání oleje, případně totálně ucpaný filtr oleje. Ten má ale obtokový ventil, takže zde je závada málo pravděpodobná. Ale jak praví Murphyho zákony: Každé hermetické těsnění propouští.... -
« Sequenz
Tak tohle mi poslal na mail:
Čau, žiju, ale v práci je to peklo, takže na net moc nelezu (doma ho
nemam), koukají mi tu na obrazovku monitoru :))))))
Díky, taky se mi po vás steyská, vrátim se do diskuze jak jen to pujde
:)
Měj se!
se mi zdá,že dokonce v práci pracuje!Není práce sprosté slovo???
-
« Re: Hydroštely DOHC