Ford Sierra

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.03  13:46

    « Re: ND

    oleowr: Tak jsem koukal zase na turbo a není na něm ani kapka od oleje. Ani orosené :o))). Je krásně červené a čisté. Rozvody budu dělat teď v lednu to zase bude pálka 5* kladka + 2 rozvoďáky. Taky nemohli ten motor udělat jednodušší :o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 31.10.03  13:34

    « Re: ND

    To residents: Rozvoďák se dá pořídit za 1000,- takže jestli se přehlídla a je to 1300 tak je to zase moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 31.10.03  13:27

    « Re: ND

    To residents: Zkušenosti nemám rozvoďák za 300,- na TD je podezřele málo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.03  13:16

    « Re: sání DOHC

    SM: né, dobrý popis. takto jsem na to nikdy nekoukal. Já myslel, že to bude cosi uvnitř...Dík.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.03  13:14

    « Re: ND

    Jirkaking: Taky se mi zdálo, že se ta ženská přehlídla.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.03  13:09

    « Re: sání DOHC

    rbr : stačí když otevřeš haubnu a mrkneš, vypadá to jako "tlusté" kovové těsnění mezi škr. klapkou a ramenem vstřiků, s tím, že to má tloušťku cca 10 mm a je to vyrobeno ze stejného materiálu jako domek škr. klapky - asi to není nejpřesnější popis
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.03  13:07

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    Rbr: Regulace probiha porad, hodnota ulozena v pameti je pouze vychozi. Vystupni napeti na lambde je vuci slozeni smesi velice strme. Napeti sice kolisa od 0.1 do 0.8V, ale slozeni smesi kolisa jen v radu procent od stechiometrickeho.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.10.03  12:59

    « Diangostika pro Kratase

    Nezapomněl jsem na tebe, jen jsem včera koukal, že se domlouváš s Robem2, že to spolu uděláte v reálu. A taková zkušenost je nejlepší. Samozřejmě ti ty věci můžu poslat, jen to tedy sepíšu.
    Rozdělím to do tří části: způsob zapojení "žárovky" - to bych asi vážně nechal spíše na reál ukázce (Rob2?). Druhá věc: doporučený postup měření (jaký používám např já + prochy) - pošlu (umíš aspoň trochu AJ?). Rob2 se v postupu malinko liší(volant), sám nevím, kdo má pravdu. Asi to nebudu podstatné. Třetí část: vyhodnocení pomocí kodů: pošlu ti "Robovi"(s dovolením) kody - jsou česky ale zase dost zujednodušené. A proto k nim přidám odkaz na kody v AJ. Jsou podrobnější. Je to jen odkaz, ten si už vytiskneš (?).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.03  12:51

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    prochy: jo, taky jsem tenm materiál četl. Toto si z toho pamatuji. Ale pěkně jsi to shrnul,pro mnohé to je poučné. Přes všechny tyto informace jsem hledal vlastně tu prvotní příčinu onoho "rozkmitání" celého systému. Zdá se tedy, že jedinou příčinou jsou časová zpoždění, tak jak jsi je popsal. Pokud se ale nepletu, při ustáleném plynu by hodnota lambda, a tedy i výst.napětí z lambda sondy, se měly po několika sekundách stabilizovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.03  12:43

    « Re: sání DOHC

    Sm: doplnim Faudyho; prestoze na to nebudes muset tolik slapat, vzduchu do motoru pujde stejne mnozstvi a spotreba pri tomto vykonu (stejnem jako v predchozim pripade) bude stejna. Jina vec je, ze porad jeste budes mit rezervu, kam plyn seslapnout a pak z toho vyzdimes vic kW a to chce nejaky to palivo navic.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.03  12:39

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    Rbr: Nedavno zde byl zminen odkaz na nejakou praci zabyvajici se modernimi ridicimi systemy zazehovych motoru. Kdybys ten soubor chtel, mam ho nekde ulozenej. Tam je to moc pekne vysvetleny.
    V kostce jde o to, ze mezi tvorbou smesi a jejim zmerenim vznika zpozdeni. To je dano rychlosti zmeny davkovani na vstricich RJ, dobou pracovniho cyklu valce, rychlosti proudeni vyfukovych plynu a vzdalenosti lambda sondy od valce a take rychlosti odezvy lambdy. Ta je pro ruzne teploty ruzna. Pri teplote 350st C je to v radu sekund a pri 600st C v radu desitek ms. Dale je napeti na lambde strme zavisle na slozeni smesi. Pro stechiometrickou smes je napeti lambdy 0.45-0.5V. Princip regulace tkvi v tomto: pokud RJ vyhodnoti smes jako chudou (0.1V), pridava na vstricich davku paliva (rychlost pridavani urcuje integracni konstanta zavisla na otackach a zrejme i na dalsich udajich jako poloha skrtici klapky,...), pokud lambda sonda zacne hlasit, bohatou smes, stejnym mechanismem ubira davku na vstricich. Vychozi hodnota, z ktere regulace vychazi, je ulozena v pevne pameti ROM. Kdyz RJ zjisti, ze pro urcite podminky motoru byva stredni hodnota davky paliva, okolo ktere se reguluje, jina nez v ROM ulozi se do RAM (zapisovatelna-po resetu jsou data smazana, v prubehu provozu stale upravovana) a regulace vychazi z teto hodnoty. V tom tkvi adaptivni chovani RJ.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.03  12:29

    « Re: sání DOHC

    sm: to si to tedy o víkendu prohlídnu, už jen ze zvyku. Mělo by to být vidět už přes škrtící klapku, když je plně otevřená?
    Otázkou je, jestli to tam mám nebo ne. Auto je ze Švýcarska, vy se tu bavíte o Německu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.03  12:01

    « Re: sání DOHC

    Mohla by klesnout, neni treba pak tolik slapat...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.03  11:32

    « Re: ND

    Nemělo tam být místo 300 ----- 1300 kč. Ceny jsou to sice zajímavé ale ne nijak odlišné od našich v Teplicích :o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.03  11:16

    « Re: sání DOHC

    faudy, prochy : a co spotřeba, změní se?
    rbr: postačí, když odšroubuješ škrtící klapku od vstřik. ramene, součástka je na těch samých šroubech
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.10.03  10:45

    « ND

    Oleowr a jiní ze SM: nemáte zkušenosti s firmou [odkaz] z Ostravy. Náhodou jsem to našel na webu a volal tam. Mají dost dobré ceny ND. Např. rozvoďák za 300.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.03  10:27

    « Re: sání DOHC

    Pri nizkejch otackach to fakt asi moc znat nebude (tam to tahne prakticky stejne pri polovicnim i plnem plynu), ale u vyssich by znat byt melo, tam je znat pul a plny plyn (a u 5500 rpm to bude delat ty 3kW).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.10.03  10:27

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    prochy jasně! chystám se projít všechny ukostření - lambduz, pod tou převodovkou a zkouknout další. To víš, že to bude první krok. Nerad bych experimentoval tak, abych podělal něco vedle.
    Ještě mě napadlo, i když o lambdě již bylo řečeno mnoho - proč vlastně lambda střídá napětí mezi 0,1 a 0,8V? Myslím, co je tou první příčinou? Je to pouze následek, toho, že ŘJ "sama" střídavě posílá (změnou délky vstřiku) chudší a bohatší směs, což se projeví ve složení výf.plynů a toto zpětně lambda "jen potvrzuje"? Nechce se mi věřit tomu, že čidlo (jakékoliv), které bude měřit chemické složení plynu (ať už koncentraci 02, popřípadě jakoukoliv jinou veličinu), bude na svém výstup dávat takový "zvlněný signál". Ten výstup by snad měl přímo, popř.nepřímo úměrný vstupu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.03  10:23

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    Rob2: Ano, jak irka Rbr, je lepsi to nastavit v ramci dynamickeho testu a volnobeh potrapit posilovacem rizeni. Predtim se mi taky tak nejak sam upravil, ale s tim posilovacem to nebylo ono.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.03  10:18

    « Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani

    Rbr: To, co jsem tam kdysi koupil ja melo snad bilomodry obal a stribrne vicko. Ale tech spreju v sekci auto-moto tam moc neni, to prece musis najit!
    Kdoviproc dignostika tvrdi kod 38. Jestli tam kontakt chvilku je a chvilku ne, muze si to RJ vykladat po svem. Kdovi jak EEC-IV tuto chybu vyhodnocuje? Ten kod bych zacal resit po poradnem prikostreni te lambdy.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…