Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Spotřeba a starty u DOHC
Před nedávnem jsem si zakouil 2.0l DOHC 88kw, r.v. 10/92, automat. Vím, že mohu očekávat u automatické převodoky vyšší průměrnou spotřebu, avšak naměřených 13,8l se mi zdá poněkud příliš, i když nejčastěji jezdím po městě. Podle údajů výrobce se je spotřeba 9,5/6,1/7,6 (město/90km/120km/h). Bohužel to však platilo asi jen pro nový vůz. V opačném případě by to byl velmi optimistický údaj. Další můj problém spočívá v tom, že při startu studeného motoru dochází k nepříjemnému cukání. Nejhorší je to u spátečky. Někdy se vůz vůbec nechce pohnout a pak prudce škubne. Kromě výměny olejů, filtrů a ostatních náplní jsem vyměňoval i svíčky. Mohly by to způsobovat špatné kabely? -
« Tapecirung 5-tych dveri u kombiku
O vikendu jsem se konecne prinutil a nahradil hloupy system nacvakavacich cepu normalnimi srouby - s padanim ci odstavanim tapecirungu je konec. Pokud by se nekdo chtel nechat inspirovat, davam seznam ingeredienci a postup (treba vam to usetri mereni):
10 x sroub 6 x 16 M6
10 x nizka matka M6 obyc.
10 x matka M6 pojistna
20 x zinkova podlozka rozmer 20
1. Na tapecirungu je dobre fixou oznacit body kde byly stredy cepu, pote je treba plisky vzdy na jedne strane odehnout sroubovakem a odlomit, jinak je vytrhate i kusy preklizky. Ve vysledku tam tedy zustava nacvakla jedna strana uchytu.
2. Nasleduje vrtani der do oznacenych mist, vrele doporucuji alespon 8 mm. Ten material je dost nepoddajny, hodne stesti :)
3. Z patych dveri je treba vyndat reproduktory (jsou-li). Tapecirung je uchycen celkem na deseti otvorech, nektere jsou opravdu o zlomeni prstu, nicmene sroub jde dostat do vsech. Postup je zrejmy - otvorem prostrcime srou tak, aby trcel z dveri ven, z druhe strany prijde vzdy jedna podlozka a na ni nizka matka. Diky te podlozce to jde hodne utahnout i kdyz sroub za hlavu drzite jen rukou.
4. Je-li takto pripraveno vsech deset sroubu, nasleduje porod nejvetsi, a to nasazeni tapecirungu. Pokud mate otvory 8 - 9 mm, pujde to lepe.
5. Finale - nasazeny tapecirung drzi celkem dobre i sam, ale stejne, na kazdy sroub patri jeste dvacitka podlozka a pojistna matka (kvuli drncani). Pri dodrzeni vyse psaneho seznamu sroubu / matek / podlozek to vyjde tak, ze ze sroubu nekouka nikde vic nez 0.5 mm (takze to i docela pekne vypada). -
« Omluva za web
Sorry všem příznivcům ale v práci děláme jakousi fúzi s jinou společností, takže se musím věnovat nově vznikajícím aplikacím ve firmě, konfiguracím VPN atdatd. Dokud jsme měli centrálu v Chicagu tak to byla sranda - angličtina je přeci jen příjemnější jazyk pro vzdálenou konfiguraci aplikací než nějaká přiblblá Paříž kde maj anglicko/francouzský dialogový okna kterejm až tak moc nerozumím a tak se dělá vše teorií pokus-omyl. Ráno vstávám v 7h, a teď jsem ještě v práci tak si můžete představit jakou náladu mám na tvorbu webu. No půjdu do sebe a zkusím s tím trochu pohnout o víkendu ale bez záruky. Mějte se fajn a pokud mi něco budete chtít, volte raději e-mail protože na motorcafe opravdu není čas.
Michalides -
« Re: nová sierra
juchuchu: 69tis. Kč za Sierru v základu se Ti zdá přiměřené? No to mě ani náhodou, a to, jestli mi někdo tvrdí, že má najeto x kilometrů, ještě nic nevypovídá (vůbec!!!!) o stavu "pod pokličkou". Pokud bude s autem jezdit člověk - antitalent, zničí motor, spojku, převodovku, atd. třeba za 50 tis. km. A bohužel i méně. Vem DOHC párkrát studené řádně "u držky", a povíme si. Nemá to rád žádný motor (detaily rozebírat nebudu), ale některé jsou k uvedenému chování značně netolerantní. Netvrdím(!), že uvedená Sierra je špatná, protože jsem ji neviděl, ale 69 tis. Kč ????? -
« Re: nová sierra
72 tisic...moc neverim, knizku lze sehnat...Kazdopadne dobre zachazeni u sirky znamena, ze nepoznas jestli ma najeto 172 nebo 72. Moji jsem kupoval s 212 tisic, motor bez opotrebeni. Michalides ma ted na 4x4 jeste vic, neco kolem 300, ale DOHC jsem jeste nevidel tak rychle startovat jako to jeho. Neklepe, jezdi krasne. Prej tyhle motory vydrzi 500 tisic... -
« Re: TURBO 1.8 TD
Potřeboval jsem nějakou fotku, kde je vidět připojení turba. Já jsem totiž koupil sierru TD, ale s vymontovaným turbem a se záslepkama a předělaným sáním, takže když jsem sehnal turbo včetně armatur, tak jsem si nebyl 100% jistej, jestli mám všechno a jestli to vůbec dám do hromady. Ale jak píšeš, je to jednoduchý.Já už jsem našel ve svém okolí jednoho človíčka, co mě nechal kouknout pod kapotu. Ale když jsem se doma kouknul na to svoje turbo, tak jak je ta hadička přímo na ulitě sání, tak tam mám v půlce "T" a teď nevím kam to zapojit. Nevíte někdo? -
« Re: sání DOHC
Taky by mne zajimalo jak pohrat jeste se sanim, jestli by slo nejak zvysit prurez, nebo nevim...mam tudiz doma Fiduv byvaly potkany motor, a koukali jsme, ze by slo vyvrtat to na prumer 9,0 cm. Znamenalo by to zvyseni objemu motoru z 1998 na 2188, cili 2.2i DOHC:) uvidime co to udela. Ma nekdo napad jak predelat sani??
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!