Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 03.11.03 09:34
« Re: Diagnostika DOHC - studené rozjezdy
Kratas: Ten kostrici drat nebyl zvrchu videt. Videl jsem ho teprve, kdyz jsem vlezl pod vejfuk. Myslim, ze to nebylo origos, ale byl na jedne strane pripevnen k prirube bloku motoru a prevodovky a u lambdy stahnutym paskem (jako u nadrzky chladici kapaliny) okolo jejiho tela pod tim tepelnym stitem. Jestli jsem to vyresil ukaze az cas. Ted mi to jeste nezazlobilo, ale je dost teple pocasi. -
oleowr1 03.11.03 09:31
« Kombík 5-té dveře
S hrůzou jsem zjistil, že sklo v 5-tých dveřích drží v podstatě už jen silou vůle. Po sundání vnější těsnící gumy a vyškrábání zbytků zkorodovaného plechu drží sklo jen nahoře a trochu na bocích. Dole je ve vzduchu, mezi nejbližším plechem a sklem je místy až 0,5cm prostoru. Zbytek plechu jsem odrezil, natřel základovkou a vnější gumu vlepl silikonovým tmelem. Budu se muset ohlídnout někde po 5-tých dveřích... -
« Diagnostika DOHC - studené rozjezdy
to rbr, prochy a všichni ostatní, kteří mají problémy s cukáním při studených rozjezdech :-) : Tak jsem v pátek zajel za Robem (ještě jednou díky) a udělali jsem té mé mršce diagnostiku (dynamický test). Zkoušeli jsme to pro jistotu třikrát po sobě a výsledky byly celkem zajímavé. První a třetí pokus – kód 11 tj. všechny systémy OK, druhý pokus – chybový kód 38 tj. snímač HEGO – chudá směs. Pojem snímač HEGO nám nic moc neříkal, ale v SierraPetrol je v anglických kódech u čísla 38 psáno oxygen sensor: voltage constantly too low (lean mixture) , pokud to tedy dobře chápu, mělo by se jednat o konstantně příliš nízké napětí na lambda sondě, jehož následkem je chudá směs. Zajímavé je, že tento kód se objevil pouze v jednom ze tří pokusů. Podle mého názoru to ukazuje spíš na nějaký špatný kontakt než na špatnou funkci lambdy jako takové (Rob měl dojem, že mám nějak moc volný konektor lambdy). Asi bude třeba celé to vedení k lambdě projít. Tak snad se brzy najde čas a prostor.
prochy Kde přesně jsi prosím Tě měl na lambdě uchycený ten kostřící kabel? Při pohledu zvrchu u mě není nikde nic vidět. A vyřešilo Ti to ten problém opravdu definitivně? -
« Re: Budíky 1.8 TD
No vzhledem k tomu ze LEDka je +- monochromaticka, tak to bude docela tezky :o)))
BTW neresil jste nekdo, ze by profukovalo tesneni z vyfukovych svodu do 1. dilu vejfuku? Ja jen abych vedel, na co se mam pripravit, moje sirka ted trochu "chrchla"... -
« Re: Budíky 1.8 TD
A jak koukám je nedořešeno podsvícení červeného pole. Porstě je vše modré :o))). A jak fído udělal rozptyl u té diody? Je tam čočka? Já jsem jí prostě a jasně ubrousil :o))). Zajímalo by mě jestli dělají i diody s čistě 100% bílým světlem. Ty by se mi tam hodili víc. Jinak jsem to vložil do sekce hospoda. To michalides bylo by dobré kdyby se tyto příspěvky dali nejen mazat ale i upravovat. Musel jsem ho vytvořit znova. -
« Re: sání DOHC
Tak jsem to dnes vyzkoušel po demontáži restriktoru.Protože jsem zároveň nabíjel i baterii tak jsem navíc učil ŘJ.Dojmy:pokud to není pouze subjektivní dojem,tak je motor lepší ve výk.křivce(plošší).Do kopců se zdá že jde lépe,nemusím tolik prošlapovat plyn,maximálku jsem nezkoušel,protože mám obuto na zimu a v zadu mám protektory,navíc silnice plné "dušičkářů".Spotřebu můžu okomentovat až najedu nějaký ten KM. Když jsem se včera díval do velkého TP(německého) tak tam je ten restriktor zaznamenán a v protokolu z TUV je potvrzeno,že je osazen.Doufám,že naši byrokrati se této kontroly nebudou po vstupu do EU zůčastňovat! Asi nastane problém při bouračce,když pojišťovna zjistí že tam clona není,ale u mě je to docela jedno,protože mám DOHC 11/91 na papírech combi r.v.85 takže bych asi musel vysvětlovat trošku jiný zádrhel. -
« Re: sání DOHC
Teď jsem přišel z garáže kde jsem demontoval škrticí clonu ze sání(jedná se o original odlitek i s katalog.číslem). Uplně jsem zapoměl že mám v TP uvedeno 85 Kw a chtěl jsem se podívat čím to mají němčouři seškrcený.Naštěstí existuje MotorCafé,tak jsem měl o starost míň.Zítra to projedu a jsem zvědav co na to Sirrka.Jenom pro zajímavost: měl jsem motocykl 750ccm 4-válec do V ,74 Kw,seškrcený na 25 KW(skopčáci) právě clonami ve všech čtyřech karburátorech z půměru 32 na pr.18 mm.Po demontáži se spotřeba nezvýšila. -
« Re: Diagnostika DOHC a problem chcipani
Rbr-s tou odpojenou lambdou se auto bude chovat normalne.Pokud by byla vadna tak by mela klesnout spotreba.Jde o to,ze pokud je odpojena,tak si ridici jednotka bere prumernou hodnotu.Pokud je lambda KO,tak dava spatne napeti pro ridici jednotku a ta nasledne napr moc bohatou smes-vyssi spotreba. -
« Spotřeba a starty u DOHC
Před nedávnem jsem si zakouil 2.0l DOHC 88kw, r.v. 10/92, automat. Vím, že mohu očekávat u automatické převodoky vyšší průměrnou spotřebu, avšak naměřených 13,8l se mi zdá poněkud příliš, i když nejčastěji jezdím po městě. Podle údajů výrobce se je spotřeba 9,5/6,1/7,6 (město/90km/120km/h). Bohužel to však platilo asi jen pro nový vůz. V opačném případě by to byl velmi optimistický údaj. Další můj problém spočívá v tom, že při startu studeného motoru dochází k nepříjemnému cukání. Nejhorší je to u spátečky. Někdy se vůz vůbec nechce pohnout a pak prudce škubne. Kromě výměny olejů, filtrů a ostatních náplní jsem vyměňoval i svíčky. Mohly by to způsobovat špatné kabely? -
« Tapecirung 5-tych dveri u kombiku
O vikendu jsem se konecne prinutil a nahradil hloupy system nacvakavacich cepu normalnimi srouby - s padanim ci odstavanim tapecirungu je konec. Pokud by se nekdo chtel nechat inspirovat, davam seznam ingeredienci a postup (treba vam to usetri mereni):
10 x sroub 6 x 16 M6
10 x nizka matka M6 obyc.
10 x matka M6 pojistna
20 x zinkova podlozka rozmer 20
1. Na tapecirungu je dobre fixou oznacit body kde byly stredy cepu, pote je treba plisky vzdy na jedne strane odehnout sroubovakem a odlomit, jinak je vytrhate i kusy preklizky. Ve vysledku tam tedy zustava nacvakla jedna strana uchytu.
2. Nasleduje vrtani der do oznacenych mist, vrele doporucuji alespon 8 mm. Ten material je dost nepoddajny, hodne stesti :)
3. Z patych dveri je treba vyndat reproduktory (jsou-li). Tapecirung je uchycen celkem na deseti otvorech, nektere jsou opravdu o zlomeni prstu, nicmene sroub jde dostat do vsech. Postup je zrejmy - otvorem prostrcime srou tak, aby trcel z dveri ven, z druhe strany prijde vzdy jedna podlozka a na ni nizka matka. Diky te podlozce to jde hodne utahnout i kdyz sroub za hlavu drzite jen rukou.
4. Je-li takto pripraveno vsech deset sroubu, nasleduje porod nejvetsi, a to nasazeni tapecirungu. Pokud mate otvory 8 - 9 mm, pujde to lepe.
5. Finale - nasazeny tapecirung drzi celkem dobre i sam, ale stejne, na kazdy sroub patri jeste dvacitka podlozka a pojistna matka (kvuli drncani). Pri dodrzeni vyse psaneho seznamu sroubu / matek / podlozek to vyjde tak, ze ze sroubu nekouka nikde vic nez 0.5 mm (takze to i docela pekne vypada).