Ford Sierra

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.11.03  08:48

    « Re: Duneni pri rozjezdech - pro daytonu

    Tak co se tyce elektriky, Fidovy a Michalidesovy zkusenosti jsou o dost vetsi nez ty moje, muzes se na nich spolehat. Chtelo by to na Tvem aute predevsim dokopat tu elektriku, jak rikal Fido. Motoru si myslim nic nebude, spis Ti obcas vynecha zapalovani, vstrikovani nebo buhvico. Otazka je kde a kdo by Ti mohl udelat tu elektriku...
  • « 00 Reagovat !

    foto dcgsd

    dcgsd 11.11.03  08:24

    « Re: Lambda

    no muj nazor na vec z elektrikarskeho pohledu je takova, ze kostra by mela byt vedena z plaste lambdy (vodive spojeny s kostrou pro RJ) primo na blok motoru. Napada me ze je na teto strane blouku motoru u DOHC takova spona na hadici (trubku), ktera vede do sani a je tam sroub, kterej je asi nejbliz. Volil bych asi ten. Pokud je ukostreni navic ale kopiruje elektricky vyfukove potrubi tak nemuze byt problem. Rozhodne vsak neni korektni kostreni na baterii ale spravne na centralni kostrici bod - blok motoru. Nedoporucuju ale pod stejnou svorku jako je baterie ci altik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.11.03  07:58

    « Re: Lambda

    prochy, rbr: Přemýšlím o tom, že taky zkusím natáhmout kostru přímo na tělo lambdy (zítra na to snad konečně budu mít chvíli čas). Ale potřeboval bych radu od odborníků, jako elektronik - ignorant si nejsem některými věcmi vůbec jistý :-( Původně jsem chtěl zkusit jen provizorně uchytit drát na tělo lambdy a na mínus baterky. Pokud by se ukázalo, že je tím problém vyřešen, vytvořilo by se nějaké rozumnější a trvalejší ukostření. Potom co jsem se tady dočetl, že by ukostření mělo být co nejblíž lambdy mám ale pochyby, jestli je ten můj nápad dobrý. Navíc by mě zajímalo, jestli se něco může stát, pokud ten můj problém způsobuje něco jiného, lambda má kostru OK a já vytvořím nové ukostření.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.03  20:23

    « Re: Duneni pri rozjezdech - pro daytonu

    No neni to mnoho, neni... jen me vylekala fidova formulace ze to nejde vymenit :-) A diky za obe odpovedi, adresoval jsem to sice daytonovi, ale jsem samzorejme rad i za fidovy / michalidesovy bohate zkusenosti :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.03  14:48

    « Re: Kupování mondea

    daytona: už jel na něj, tak uvidím zítra. Prý to kupuje přes Ford, a má to doležený fordácký servis po celou dobu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.03  14:46

    « Re: Lambda

    prochy no minimálně trochu ještě žít musí (a možná je fakt OK), protože přesně reaguje na přidání plynu. Proto tak zvažuji, co udělat a co ne.
    Díky za rady,jdu taky něco dělat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.03  14:44

    « Re: Kupování mondea

    Prvogeneracni mondeo bylo prvnim vetsim Fordem s ciste prednim nahonem. Pro udrzeni stability karoserie ma sirsi a vyztuzene prahy a sirsi ramy oken. Stejne je to nic moc, se sierrou posledni generace se nedaj srovnat jizdni vlastnosti, snad jenom na snehu. Ma ovsem o dost lepsi brzdy a konecne dobrou predni napravu. Pri vysokych rychlostech je ovsem nestabilni. Vyresili to az u druhe generace, kdyz tam dali uplne novou zadni napravu. Co se tyce motoru, jsou dobre benziny 1.8 16V a 2.0 16V, hlavne dvoulitr, 1.8 pry zere stejne a tolik to nejede. TD-cko je pry fakt na *, slabe na ten velkej kocar, netahne, dost zere, casem z ni tece vsude mozne olej. To vsechno jsem cetl v nejakem casaku, uz nevim kde, ale muzu vyhledat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.03  14:43

    « Re: Lambda

    prochy jo, zkusím to takto.
    ALLMá když tak někdo doma nevyužitou EEC_IV za rozumný peníz? :-(

    Lambdu nabízí oddie, tak ještě mít v záloze tu ŘJ. No snad to dopadne líp, ale stejně by mě zajímalo, jak se tak můžou pohybovat ceny těchto dvou věcí. Myslím použité.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.11.03  14:43

    « Re: Lambda

    Rbr: Nezoufej, lambda jeste zije!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.03  14:39

    « Re: Lambda

    daytona: no informaci o teplotě motoru lambda sice nedává, tady jde o bohatost směsi. Ale jinak tomu rozumím, mám zhruba stejný problém. Jen teď řešíme, jestli lambda ještě žije a bude stačit ji uzemnit. Takže uvidím, v nejhorším by mě to taky čekalo. Docela mu závidím, že za tu tisícovku kápl na doibrou lambdu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.03  14:32

    « Re: Lambda

    ja nevim jestli Vam pomuzu, ale kamos mel ted problemy s lambdou. Sice nema sierru, ale Jaguara XJ6 4.0 liter. Posledni dobou mu to auto zacalo zrat vic. Predtim to bylo tak prumerne mezi 14-17 litru, ted se pod 17 nedostal, rikal, ze spis to bylo kolem 20-22 litru (na 100 km:)))). Ale sel s nim na STK a emise, STK v poho, ale vyhodili ho na emisich, ze ma dost spatne. Prislo se na to, ze mel spatnou lambdu, ta davala RJ porad stejny udaj, ze je motor studeny (vic se mne neptejte, ja v tech voltech nejsem doma). Ale po vymene (menil ho za pouzity, koupil z vraku za 1000 korun) lambdy zas znovu v pohode, emise ok.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.11.03  14:24

    « Re: Lambda

    Rbr: Tak jo. Pokud bys mel naladu, ukostri to u lambdy. Pokud budes merit ohmetrem lambdu a budes si 100% jisty, ze plášť neni vodive spojeny s pinem 49, a kdyz nebudes mit naladu pro 1.variantu, prizemni 49 u RJ. Nemelo by se tim nic pokazit. Hlavne to nesmi byt uzemneno na 2 bodech (na vyfuku i u RJ!), pak by vznikla zemni smycka nachylna na ruseni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.03  13:40

    « Re: Lambda

    prochy ale jo, ten správný kablík najdu, Budu postupovat od 49 ŘJ (s odpojenou lambdou) a pak blíže k ní, až ke konektoru a pak je to jasné. To jsem myslel spíš řečnicky, že bych ji pak zahodil. Stejně mám stále pocit že bude špatná, no uvidím.
    Prosím tě, zkus mi ještě říct svůj názor na to místo, kde to ukostřit. Dá se to říct nějak přesněji(viz 8831), jak moc je špatné ukostření u konektoru ŘJ? Myslíš, že to takto nemám dělat V ŽÁDNÝM PŘÍPADĚ, nebo snad jo a mám brát tvá slova jen jako MĚLO BY BÝT hned u lambdy....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.11.03  13:27

    « Re: Lambda

    Rbr: To tucny-to ja ne, ja muzikant :-).
    Jo zkus zmerit odpor vodic (sig. zem)-plášť. A neboj, snad se na ten spravny drat trefis, kdyz tak mas 25% sanci na neuspech :-). Klidne muzes zacit od nejvyssiho rozsahu na multimetru (mensi merici proud-mensi sance na odprasknuti), pak rozsah postupne sniz. Hodne stesti.

    Ja jsem zatim skubani nezaznamenal. Takze rikam 100%. Tu dignostiku s tim nastavenim volnobehu jsem delal chronologicky jeste pred tim prikostrenim. Jinak rozdil mezi Tvym a mym chovanim je mozna v tom, ze Ty nemas furt kostru zadnou a Tvoje RJ podle me musi jet v nouzovem rezimu, ale ja mel kostru pred nastartovanim spatnou, po zahrati uz dobrou a RJ z toho asi mela galimatyas-chcipani.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.03  13:03

    « Re: Lambda

    prochy : a co vlastně ty a studené rozjezdy? Ještě stále dobrý? A předtím jsi vlastně udělal přizemnění lambdy + diagnostika a nastavní volonoběhu, jestli si dobře pamatuji.
    Pak by mi to ale nesedělo se mnou. Já uzemnění lambdy evidentně nemám v pořádku a NECUKÁM(teda téměř).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.03  12:57

    « Re: Lambda

    prochy : Raději jsem dříve zkoušel jen napětí vůči +. To abych omylem neodrovnal lambdu, ale jinak s tebou naprostou souhlasím, je to k ničemu. Plast není plast ale plášť? tak to už vypadá líp :-)

    Takže co bych měl udělat: ověřit si kablík z lambdy, kterým má vést sig.zem a změřím je ohmmetrem proti plášti lambdy(pokud se spletu, můžu ji rovnou zahodit). Pokud tam kostra nebude, udělám ji. Ale kde? Přímo blízko u lambdy, to předtsvuje demontáž, nemám jámu...nic moc. Co takhle poblíž konektoru za ABSkem? A nebo, ještě se budu chvíli držet "svého" spojení na konektoru k ŘJ - když to tam bylo spojené od toho techniky a šlapalo to (a měl jsem i solidní spotřebu)? Ty mluvíš v této souvislosti o rušení - co by mohlo způsobit? Já řeším, že tam dnes nemám nic, není to rušení proti tomu prkotina? Prosím tě, a ještě jedna otázka: myslíš, že doděláním této kostry (ať už kdekoliv na vedení od lambdy) neriskuji poškození ŘJ?(za předpokladu, že sám nic nezku...neopatrností)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.03  12:46

    « Re: Lambda

    Tak abychom nepsali pořád tučně
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.11.03  12:42

    « Re: Lambda

    Rbr:Abych to vzal postupne:

    1.) Chtel jsem rict, ze muzou existovat desitky motoru, ktere maji lambdy uplne stejne (existuje urcite mnostvi druhu zavitu (2-3?) a to je celej rozdil mezi nimi). U Bosche si muzes najit lambdu presne pro svuj motor, ale ta se od jinych bude lisit treba jenom konektorem, zpusobem ukostreni sig. zeme, a nebo treba nicim.

    2.) Ja merim taky obyc. dig. multimetrem. Ale meril bych spis proti zemi, nez k +12V! Dig. multimetry maji v napetovem rozsahu velmi velky vstupni odpor (treba 20 Mohm) a staci nepatrny svod mokreho izolantu na zem a ukaze Ti to tech 12V.

    3.) Ty hacky, carky delaj divy: na plášti-na tepelném štítu

    4.) Ze stejnosmerneho hlediska je jedno, kde je to ukostreny, ale z hlediska ruseni uz ne. Jestli to tak udelali u Fordu, snad vedeli proc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.11.03  12:35

    « Re: Lambda

    Už tam leží dva roky, tak to snad ještě týden vydrží. Jistotu, že je funkční, nemám, nicméně, bylo to vyndáno z auta, které se srazilo s jiným autem - takže by docela i funkční být mohla, když to předtím jezdilo :-) Konektor si nepamatuju, ale myslím že 4 piny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.03  12:29

    « Re: Lambda

    oddie noooo. Počkal bys mi týden, jak dopadnu? A máš nějakou jistotu, že je funkční? Předpokládám, že by to mohlo jít zaměnit. Jaký to má konektor? 4 piny?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…