Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Hlásím kód 11
prochy Rád bych znal tvůj názor: pokud se toto propojení osvědčí (až po kontrole výstupu lambdy, výkon motoru, spotřeba motoru, řádný reset), uvažuji o 1/odpojení mnou dodělané kostry výfuk-plášť lambdy a 2/propojku 20-49 předělat z provizoria na kabelech u konektoru ŘJ přímo do ŘJ, propojení udělat naletovaným drátkem na pájecích místech těchto dvou pinů do tištěného spoje ŘJ. -
« Hlásím kód 11
prochy, kratas a ALL okolo lambdy: Dnes ráno po příjezdu do práce jsem na pár minut zůstal u auta a konečně spojil zem pro ŘJ se zemí pro lambdu. Spojení jsem udělal na vodičích asi 5 cm od konektrou ŘJ, zatím jen provizorní.
Předchozí stav: vyšší spotřeba, diagnostika hlásí kod 37 (=signál lambdy pod úrovní), na výstupu lambdy mi chbělo pravidelné "kolísání" signálu.
Stav po připojení: motor naskočil, volnoběh OK, provedenb test - diagnostika kod 11. Víc jsem zatím nestihl. -
« Re: AutoRecenze.cz
Dobrý, zpočátku jsem si myslel, že ten, co psal recenzi na sierru se musel po nákupu dost potrápit, vypadá to na takovou celkovou renovaci auta. Pak jsem si ale spočítal, co všechno jsem na svým autě udělal, nakoupil, vyměnil a vyšlo mi to asi nějak podobně, i když pořád o něco míň. Stále mi ale vychází kalkulace výdajů + nákupní cena auta vzhledem k jeho užitné hodnotě podstatně líp, než cokoli jiného v této třídě. -
« zimni pneu
pisu to sem, Michalides ted pracuje na webu...Takze shanim zimni pneu, celou sadu, nejlepe s rafkama 13-ky serie 175,185 na 70, 65, 60 nebo 14-ky maximalne 185/60!!! (mel jsem pekne 195/60 ale nevesli se mi do blatniku...) Docela specham, zima je na krku...dale k tem rafkam i srouby na kola (ja mam specialni k elektronum).
Za kazdou nabidku DIK! -
« Re: Jsou barometry na benzinkach spolehliva ?
Ja pred kazdou cestou kola kontroluju u ty same benzinky, vim ze je mam nahustit na 2.2 podle ty merky a porad to bylo fajn. Zatim se mi gumy sjizdeji rovnomerne. Ale chtel bych si koupit tlakomer a dnes si ho rovnou i koupim, okecali jste mne:)) Pockete: jsem rad ze jsou fajn!!! -
« Re: Jsou barometry na benzinkach spolehliva ?
To jste tedy ostudy......:o)
Já to vlastně dělám ještě trochu jinak: předpokládám, že ani můj ruční tlakoměr není 100% přesný, asi taky má nějakou výchylku, trvalou. Jenže už mám za poslední 3 roky "vyčíhlou" hodnotu na mé tlakoměru, kdy mi vždy v servisu při přezouvání pneu "pochválí" rovnoměrné sjetí gum. Ono se podhuštění nebo přehuštění po sezoně projeví. To vše tedy za předpokladu, že co tam při přezutí nahustím, to tam zůstane po celou sezonu(doufám, že jsem to t nezakřikl). -
« Antikorozni ochrana spodku
Jak uz titulek dava tusit, chci se zeptat na zpusoby antikorozni ochrany spodku automobilu.
Ja doposud vsechno opatroval Resistinem (spodek Resisitinem CAR a dutiny Resistinem ML), s tim, ze spodek jsem jen ocistil od blata, nesoudrznych nateru a nanosu a pretrel vse Resisitnem, rezata mista, natrena mista, proste vse pod Resitin. Prestoze by bylo pohodlne drzet se nauceneho zpusobu, mate nekdo pocit, ze existuje neco lepsiho a prijatelne pracneho? Diky. -
« Re: Jsou barometry na benzinkach spolehliva ?
Taky souhlasím, vozím svůj měřič, koupil jsem ho někde v Mototechně, taky neukazuje úplně Hi-Fi, jedna desetinka přebývá, ale mám ho přečtený podle kalibrovanýho měřidla, takže vím, jaký tlak v kole je. Víc než rozdíly v měřičích kol, mě ale točí zloději koncovek hadic kompresorů. Tak už ani na ty pumpy nespoléhám a pumpuju kola kompresorem sám v garáži. -
« Re: Jsou barometry na benzinkach spolehliva ?
pocket to víš, že to je přesně jak píšeš. To tě překvapuje. Já to měl podobný: před týden jsem přezul, nechal dát dopředu i dozadu 2,1. Po dvou dnech jsem to ze zvědavosti chtěl zkontrolovat u benzinky - jen pro legraci, abych věděl jak budou mimo(u té benzinky). A to víš, že jo. Takže si vozím svůj vlastní tlakoměr (koupil jsem ho kdysi snad za kilčo a docela ukazuje) a řídím se podle něj. -
« Re: Jsou barometry na benzinkach spolehliva ?
Cau Pockete, je to presne tak jak Ti rekli Ti chlapici. Onehdy se mi zdalo auto strasne tvrdy (po husteni u pumpy kde normalne nehustim), no az jako posledni me napadlo premerit tlaky jinde a vzadu jsem mel skoro 4, vepred neco ke trem, proste hodne, uz si ty cisla nepamatuju presne. Takze doporucuju vozit vlastni tlakomer s sebou. -
« Re: Duneni pri rozjezdech - pro daytonu
Motor se mi zda taky v pohode, nezere olej, benzin sosa podle tabulkovych hodnot a nezni jako vybehlej zentour :-) Nicmene co se ty pojistkovky tyka, musel by to byt nekdo s teplou garazi, protoze v tomhle pocasi nikoho na den hrabani se v elektrice venku neukecam. Coz vylucuje michalidese, fido ma se svym autem prace nad hlavu, tak nevim nevim. No uvidime jestli u nekoho uspeju, skoda, ze to neumim sam. -
« Jsou barometry na benzinkach spolehliva ?
Dlouho se tu kdysi vedla debata o tom, jak hustit gumy, posilali se emailem vselijake excely a cosi. Ja se s Vami podelim o jednu zkusenost. Nechal jsem si prezouvat zimni gumy (Daytona > jsou super> dik) a dva dny nasledne jsem jel k benzine a jen tak pro klid dusi jsem zkontroloval tlaky byli na vsech kolech 2.5, rikam toje nejak dost, tak jsem upustil na prednich 2.1 a zadni 1.9 a gumy se mi najednou zdali podhustene, rikam to je divny. Druhy den volam do servisu, kde mi to hustili a ty mi rekli ze NEKTERE BENZINKY NEMAJI NAKALIBROVANY BAROMETRY a ze to hustili na 2.2. TAk nevim co si o tom mam myslet. Sezenu si prirucni barometr a budu si to kontrolovat pres nej. Je ale fakt ze na tech 1.9 od benzinky byli dost podhusteny. tak to je takova zajimavost.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!