Ford Sierra

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.03  14:45

    « Re: Hlásím kód 11

    prochy no jo. Zase jsi mě ukecal. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.11.03  13:39

    « Re: Hlásím kód 11

    Jo kvuli tomu cinu. Konektor je umisten nad vyfukem, pod kapotou v lete je v tomto miste asi pekne parno. A draty vedouci od lambdy jsou dobrymi vodici tepla, ty jeste neco od horke lambdy privedou, tak aby se Ti to nerozteklo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.03  13:13

    « Re: Hlásím kód 11

    prochy myslel jsem to tak. Protože při výměně to nuceně rozpojím alepsoň na jednom konci a budu koukat, na čem to ta stará lambda ještě visí - aha, na starém ukostřenění. Pryč s ním (a pak třeba zjistím, že nová lambda taky potřebuje dodělat kostru :o((()

    jak to myslíš s pájením? Já se domnívám, že na lambě se nic nesmí pájet - ale myslí se tím lambdy jako taková, a to ne kvůli poškození lambdy, ale jednoduše, že cínový spoj by se při provozní teplotě lambdy roztekl. A ty myslíš, že bych pájením (a trafopájkou) jí mohl ublížit? To by tedy bylo zakončení mých problémů :o(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.11.03  13:03

    « Re: Hlásím kód 11

    To by bylo nejlepsi. Ja bych navrhoval primo v konektoru lambdy, aby kdyz ji odpojis (a vyhodis), musel si zrusit i to propojeni (propojil bych to s blokem motoru). Nevim, jestli si to tak myslel. Ale pozor na pajeni! Ja bych to zalisoval.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.03  12:56

    « Re: Hlásím kód 11

    prochy to je pravda s tou výměnou lambdy a zrušením propojky....takže z toho pohledu se mi zdá nerozumnější, aby moje současné náhradní ukostření vedlo bud z ŘJ nebo motoru(to je asi lepší) a bylo připojeno na minus kablík lambdy až za jejím konektorem (hned za konektorem stačí?) u ABS. Tedy, při výměně lambdy tuto propojku naruším už jen odpojením konektoru lambdy, a nemůžu tak na ni zapomenout ani kdybych chtěl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.11.03  12:46

    « Re: Hlásím kód 11

    Ja bych to tak cerne nevidel. Leda, ze by si to nekdo nestastne uzemnil primo na baterku ci pod zemni privod baterky ci altiku. Ale souhlasim, ze pri vymene lambdy (kazda jednou odejde) za jinou bude nutno toto propojeni zrusit
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.03  12:43

    « Re: Hlásím kód 11

    pkod vodic z -polu lambdy na blok motoru - to jo, to bych taky považoval za ideální. Jen mám na to trochu horší podmínky(čas ani prostor) pro připojování se na - pol lambdy a navíc mám asi půlroční zkušenost, kdy to takto díky zásahu ve Fordu šlapalo. Ještě jednou - to byl původně nápad technika u Fordu propojit 20 a 49, když při diagnostice naměřil, záporné hodnoty na výstupu z nové, funkční lambda sondy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.03  12:38

    « Re: Hlásím kód 11

    prochy přesně tak. Není to návodem pro ostatní (Kratasi bacha!) , že by toto měli naslepo zkusit. Myslím, že to bylo specifické řešení v mém specifickém případě. A podrobností mého případu je tady víc než dost. Vlastně jsewm udělal ukostření pro lambdu z ŘJ, za předpokladu, že jsem měl JISTOTU, že neexistuje (nebo není funkční) standartní ukostření, a to přes výfuk k bloku motoru.
    Současně chci znovu připomenout jisté zničení lamdby při měření ohmmetrem jejího + signálu. Kdo by chtěl takto ověřit propojení pláště lambdy do příslušného vodiče vystupujícího z lambdy (vodič končí na pinu 49 ŘJ), musí mít opět 100% jistotum, že měří správný vodič.
    Kratas na tebe jsem zvědav, jak to skončí u tebe. Stále máš kod 38? Nebo jsi někam pokročil?
  • « 00 Reagovat !

    foto dcgsd

    dcgsd 13.11.03  12:32

    « Re: Hlásím kód 11

    ja myslel ze me lambda jen spatny kontakt a treba i trvale ale i pri nahodnem (natoz pri vymene lambdy) muze byt problem a v horsim pripade i poskozeni (hlavne lambdy - hlavne vlivem proudu starteru ci alternatoru). Proto si myslim ze je lepsi natahnout vodic z -polu lambdy na blok motoru (pripadne i na vyfuk). Nemelo by to byt nic sloziteho a je to jistejsi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.03  12:31

    « Re: Hlásím kód 11

    pkod proč by ses do toho nepletl, pamatuji i tvé názory k problému. Nicméně si myslím, že jsem neměl jinou možnost. Pokud si znovu přečteš příspěvky 8822, -24,-31,-35 a -49, v souhrnu pochopíš, o co v mém případě šlo. Počínaje prvotním zásahem technika Fordu při diagnostice. Nicméně, pro jistotu asi vážně odpojím kablík, kterým jsem o víkendu propojil výfuk-plášť lambdy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.11.03  12:25

    « Re: Hlásím kód 11

    Pkod: Doufam, ze jsme timto nikoho nenabadali k propojeni pinu 49 se zemi. To by skutecne v pripade obnoveni kontaktu lambdy na vyfuk vzniklo dvoji ukostreni a na problemy by bylo zadelano. Rbr ma ale lambdu, ktera nema vubec propojeni sig. zeme na jeji plášť, je to asi jiny typ. V jeho pripade se to propojit musi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.11.03  12:15

    « Re: Hlásím kód 11

    Rbr: Ja myslim, ze to bude v pohode. RJ konecne dostava, co chtela... Lambda snad bude OK. Jeste ji ale zmer, jestli na ni kolisa to napeti. Pamatuj, ze je to vcelku rychle a ne kazdy multimetr to zmeri.
  • « 00 Reagovat !

    foto dcgsd

    dcgsd 13.11.03  12:11

    « Re: Hlásím kód 11

    prominte ze se do toho pletu ale podle meho neni spravne propojovat zeme u RJ. Hrozi totiz nebezpeci vzniku smycky a tim i moznych problemu v pripade obnoveni kontaktu LS na kostru. podrobneji v 8850.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.03  11:51

    « Re: Hlásím kód 11

    prochy v tom máš samozřejmě pravdu, zkusím vymyslet něco jiného, na těch kabelech už to je šíleně zbastlený...
    Jsem zvědavý co to udělá s rozjezdy a se spotřebou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.11.03  11:39

    « Re: Hlásím kód 11

    Rbr:
    1.) To propojeni v Tvem pripade stejne neni funkcni, tak ho tam muzes i nechat.
    2.) Osobne bych tu propojku nechal na kabelu a do RJ nelezl. Jde myslim jen o to, aby clovek co bude mit auto treba po tobe, po vymene lambdy zase rok nelaboroval s tou zemi (mohl by mit naopak zase 2). Me by osobne nenapadlo, ze propojeni nekdo udelal v RJ. Na kabelu to kazdej vidi. Ale to je vec nazoru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.03  11:25

    « Re: zimni pneu

    Jezis,ja jsem ale blbec,nenapisu zakladni vec,sorry. Je to 185/60/14. Jinak alexandrn@seznam.cz nejlip,na mobilu moc nejsem. Praha
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.11.03  11:23

    « WEB

    michalidesi, ten zelený podklad je provizorní nebo nová tvář? Já bych hlasoval pro tu zelenou.....já vím, že máš teď jiné starosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.03  11:02

    « Re: zimni pneu

    to futura: jaky maj rozmer?? jsou spolu s rafkama?? Kdyztak napis na sebe kontakt. Dik!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.03  09:53

    « Re: Hlásím kód 11

    prochy Rád bych znal tvůj názor: pokud se toto propojení osvědčí (až po kontrole výstupu lambdy, výkon motoru, spotřeba motoru, řádný reset), uvažuji o 1/odpojení mnou dodělané kostry výfuk-plášť lambdy a 2/propojku 20-49 předělat z provizoria na kabelech u konektoru ŘJ přímo do ŘJ, propojení udělat naletovaným drátkem na pájecích místech těchto dvou pinů do tištěného spoje ŘJ.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.03  09:48

    « Hlásím kód 11

    prochy, kratas a ALL okolo lambdy: Dnes ráno po příjezdu do práce jsem na pár minut zůstal u auta a konečně spojil zem pro ŘJ se zemí pro lambdu. Spojení jsem udělal na vodičích asi 5 cm od konektrou ŘJ, zatím jen provizorní.
    Předchozí stav: vyšší spotřeba, diagnostika hlásí kod 37 (=signál lambdy pod úrovní), na výstupu lambdy mi chbělo pravidelné "kolísání" signálu.
    Stav po připojení: motor naskočil, volnoběh OK, provedenb test - diagnostika kod 11. Víc jsem zatím nestihl.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…