Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Volnoběh
matpat: zkus se tady trochu viditělněji pozeptat (dneska, zítra...), kdo by ti pomoh. V nejhorším bych pomohl i já, ale do Prahy jen dojíždím a hlavně zatím nemám jistotu, zda to tvoje má totožnou ŘJ. Snad se tu někdo ozve, kdo to ví líp. Máš nějakou dokumemntaci od auta, z níž by vyplynulo, co tam je za ŘJ? Měla by být EEC-IV. V tom případě bych ti mohl poslat mailem něco o té diagnostice. -
« Re: Volnoběh
No vidíš, tady je spousta pražáků, snad ti někdo pomůže. Nebo jsou na tu diagnostiku i nějaké postupy a rady (v AJ), kdyby ses do toho chtěl pustit sám. Jak to člověk prokoukne, tak to nic není. A je to otázka pár minut, náklady 0 Kč. Pokud teda nejde o skutečnou závadu, všechno ale nasvdčuje, že volnoběh jen není nastaven. taky jsem to nedávno řešil. A nejen já. -
oleowr1 13.11.03 16:21
« Re: 5-té dveře na kombíka
to rbr: lak okolo 2500,-. Není to nejlevnější, ale moje sirka si ještě zaslouží trochu péče. Nechci, aby vypadala jak nějaká slepenina. Na jaře sundám zadní nárazník a nechám ho svařit. Bude potřeba vyměnit i zadní čelo. Mezi nárazníkem a gumou 5. dveří jsem tmelil díru velkou jak pingpongový míček. Asi to pak nechám stříknout najednou se dveřma. -
« Re: Volnoběh
matpat: na finance se vykašli. Pokud toi má řídící jednotku EEC-IV (chlapi poraďte zda ji má i toto) tak to nemusí být složité. Koukni na příspěvek 8394, poslední odstavec pod DYNAMIC ENGINE RUNNING TEST. Tam Prochy stručně popsal diagnostiku, při níž je NUTNÉ nastavit volnoběh. Co takto nějaký známý, když si na to netroufneš? Odkud jsi? -
« Re: 5-té dveře na kombíka
Prochy - kabely v pátých dveřích jsem měl taky zničený. Vyřešil jsem to 2 x flefošňůrou (od varný konvice apod. Tu jsem dal do toho ohybu + rezerva, protáhnout do dveří i pod střechu, opět rezrvy na obou koncích a pak jsem drátu po drátu spájel a zalepil. Už dlouho drží a myslím, že při vlastnostech flexošnůry by ještě měl dlouho vydržet. -
"-- skrytý --" 13.11.03 15:51
« Re: 5-té dveře na kombíka
Začínají mi taky fest reznout. Pravej dolní roh. Už nemá cenu je zachraňovat. Ale asi to ještě rok/dva počká. Teď musím zprovoznit vyhřejvání zadního okna. Měřením jsem zjistil, že je přešvihlej drát v tý gumový harmonice. Ta je celá divná, leze ven po každém zavření dveří a skřípne se. Chci tam dát jednu ze zadních dveří, vypadá dost podobně. S..re mě, že tam nejsou žádný konektory. A kabeláž nemá skoro žádnou vůli. -
« Volnoběh
Pánové, vidím, že to tady pěkně žije. Snad mi dokážete poradit. Zaregistroval jsem následující problém s mojí Sierrou (sedan, 1.6 CVH, 1991). Za jízdy při vyřazení rychlosti jsou otáčky moc vysoko - pohybují se kolem 1500. Teprve když auto úplně zastaví, tak spadnou na normálních 800-900. Aby otáčky spadly, tak auto musí úplně stát, i při minimální rychlosti (třeba 0,5 km/h) se pořád drží vysoko. Jinak se motor chová normálně.Projevuje se to i po zahřátí motoru. Nevíte v čem by mohl být problém?