Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Volnoběh
MatPat mám pro tebe dobrou zprávu: cituji z dokumentace:
1.6 and 1.8 litre (R6A type) CVH models
The fuel injection system fitted to these
models is under the overall control of an EEC
IV engine management system which also
controls the ignition timing.
OK?
faudy - blbě se to hledá..
-
« Re: Tak znovu servisní mod, volnobvěh a posilovač řízení
faudy takto není dobré jezdit. Jeden problém v tomto případě bude to, o čem mluvíš, druhý problém je, že po resetu ŘJ(odpojení baterie) taky je předepsaný postup, co udělat s motorem a ŘJ! Co máš? 2.0 i DOHC? Kam ti to mám poslat?
A postup po resetu - ten jsme tady taky řešili, podrobně asi před měsícem. Zkusím to najít.... -
« Re: Tak znovu servisní mod, volnobvěh a posilovač řízení
Rad bych si to precet v aj, protoze jsem to stejne nepochopil... Varili mi neco na aute a odpojili baterku. Ted kdyz s tim jezdim, tak pada volnobeh az na 500ot a pak se vzmatori. Driv kdyz jsem baterku menil, tak se to po 10km spravilo, ted ne. Akorat nevim, co po pripojeni s tim autem vsechno delali... -
« Re: Hlásím kód 11
prochy & ALL okolo lambdy po ukostření lambdy na první pohled pozoruji nižší spotřebu, vče šlape normálně. Ale je to kousek znát na výkonu(logický, že jo), předtím jsem si zvykl, že ten benzin tam tekl a bylo to cítit :-(
Studené rozjezdy zatím neposoudím, dnes jsem škrábal a pak OK. -
« Re: Michalides&All okolo webu
TO ALL PLATÍCÍ Nic NEPLAŤTE - PŘÍSPĚVEK BYL A JE STÁLE MYŠLEN ZA 365 DNÍ A NE ZA KALENDÁŘNÍ ROK - VEDU EVIDENCI O TOM KDY KDO PLATIL A BUDE AUTOMATICKY MAILEM UPOZORNĚN MĚSÍC DOPŘEDU ŽE MU DOCHÁZÍ ČLENSTVÍ !!!! TO BY BYLO NEFÉR VŮČI TĚM KDO ZAPLATILI TŘEBA AŽ V LISTOPADU ....... -
« Re: Tak znovu servisní mod, volnobvěh a posilovač řízení
Ještě malý doplněk - některé jiné zdroje uvádí navíc sešlápnout brzdový pedál. Minimálně to nic nezkazí, jestli to má nějaký pozitivní přínos, nevím. Nevidím žádný rozdíl, tím netvrdím, že na tom něco nemůže být (posilovač brzd?). Já toto nedělávám. -
« Tak znovu servisní mod, volnobvěh a posilovač řízení
Servisní mod nastane v rámci dynamického testu, a to po kodu 60 (= 6 x bliknutí). U 2.0 DOHC trvá 10 min, u 6 válc.motorů trvá 2 min. Během této doby si ŘJ uloží hodnoty volnoběhu, tedy právě teď vzít tenký plochý šroubovák a seřídit volnoběh na předepsaných 875 šroubkem pod škrtící klapkou. Pak sednout za volant, otočit na jeden doraz, na druhý, pak rovně. Servisní kod skončí kodem 70(= 7 x blikne). Po ukončení servisního modua testu je třeba postupovat přesně podle dokumentace - 3 min.volnoběh, aby se vše v ŘJ uložilo(popř.vymazaly dřívější chyby). Toto je napsáno v materiálu SierraPetrol, spolehlivě to funguje. Potvrdit si toto můžete i v příspěvcích od Prochy, který tyto věci dělal ve stejné době, nezávisle na sobě. O posilovači - příspěvek č. 8397 - 2.odst., jeho heslovitý postup při testu a při servisním modu -příspěvek č.3894-poslední dostavec. I já si za těmito tvrzeními 100% stojím.
Kdo si to chce přečíst v originále SierraPetrol - AJ, ať se ozve. -
« Re: Michalides&All okolo webu
No to je taky řešení a osobně si myslím že je to dobře. Aspoň když se mi fotky nebudou líbit a nafotím lepší můžu si je změnit. A ty budeš mít nohy nahoře :o))). I když, až to budeš mít hotové tak si ty nohy nahoře zasloužíš. A mimochodem 14.12 ti odemne přijde další stovečka na web. Na další rok. -
« Re: Michalides&All okolo webu
sekce naše auta je minulost - bude to v členské sekci - krom toho formuláře co si na něj pamatujete bude upload obrázků takže každý registrovaný uživatel si ke svému účtu naplká co chce a dá si tam fotky jaké chce - sekce Naše auta vyžadovala aby to někdo shromažďoval - snažím se abyste se snažili vy a já měl nohy nahoře :o) -
« Re: 5-té dveře na kombíka
Tak koukám že všechny kombi mají stejnou vadu v kabelizaci. Mě například taky nešlo vyhřívání okna a dokonce i anténa. S tou flexi šnůrou to není špatný nápad. Hned v létě se do toho pustím. Vypadá to že moje 5-té dveře jsou zatím ok. Akorát jsem si všiml trochu rezu pod gumou u zadního okna. Kde že to ještě rezne? Ať vím kde to zkouknout. -
kostey 14.11.03 01:16
« Re: Jsou barometry na benzinkach spolehliva ?
Jo jen mě napadla taková příhoda, ale kamarád se "vytahoval" jak jeho BMW 320 jezdí 240Km/h a když jsme byli na benzince, tak jsem mu zkontroloval tlaky a to bylo najednou překvapení, když měl na pravim zadnim 1 bar a na levim přednim 1,4 baru na ostatnich dvou měl kolem 2,2 barů. A to tam ještě měl zimáky a bylo léto... (Ty lidi jsou někdy fakt magoři...)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
EEC IV module - warning
Following disconnection of the battery, the
information stored in the EEC IV module
memory will be erased. After reconnecting the
battery, the engine should be allowed to idle for
three minutes. Once the engine has reached
normal operating temperature, the idle speed
should be increased to 1200 rpm and
maintained for approximately 2 minutes, which
will allow the module to “re-learn” the optimum
idle values. It may be necessary to drive the
vehicle in order for the module to “re-learn” the
values under load. The module should complete
its learning process after approximately 5 miles
(8 kilometres) of varied driving.
Už aby běhal web, takovéto citátky bysme tam mohli strčit, vytažené ze zbytku dokumentace.