Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Postup po resetu ŘJ ¨podle dokumentace Fuel and exhaust
faudy ten mail ti přišel i s přílohou? Já to stále nevidím v odeslané poště...Mám tu nějaký hokej v PC
Tady jsem psal o resetu, trochu jsi to zjednodušil: motor musí být zahřátý, pak 3 min volnoběhu, (teď by měl mít tu teplotu) 2 min držet na 1200 ot - motzor se znovu učí hodnoty pro volnoběh (nezaměňovat s nastavením volnoběhu v servisním modu!) Pak to projet - prvních asi 8 km "rozličným" provozem.
-
« Postup po resetu ŘJ ¨podle dokumentace Fuel and exhaust sys
Faudy a všichni ostatní po resetu ŘJ
EEC IV module - warning
Following disconnection of the battery, the
information stored in the EEC IV module
memory will be erased. After reconnecting the
battery, the engine should be allowed to idle for
three minutes. Once the engine has reached
normal operating temperature, the idle speed
should be increased to 1200 rpm and
maintained for approximately 2 minutes, which
will allow the module to “re-learn” the optimum
idle values. It may be necessary to drive the
vehicle in order for the module to “re-learn” the
values under load. The module should complete
its learning process after approximately 5 miles
(8 kilometres) of varied driving.
Už aby běhal web, takovéto citátky bysme tam mohli strčit, vytažené ze zbytku dokumentace.
-
« Re: Volnoběh
MatPat mám pro tebe dobrou zprávu: cituji z dokumentace:
1.6 and 1.8 litre (R6A type) CVH models
The fuel injection system fitted to these
models is under the overall control of an EEC
IV engine management system which also
controls the ignition timing.
OK?
faudy - blbě se to hledá..
-
« Re: Tak znovu servisní mod, volnobvěh a posilovač řízení
faudy takto není dobré jezdit. Jeden problém v tomto případě bude to, o čem mluvíš, druhý problém je, že po resetu ŘJ(odpojení baterie) taky je předepsaný postup, co udělat s motorem a ŘJ! Co máš? 2.0 i DOHC? Kam ti to mám poslat?
A postup po resetu - ten jsme tady taky řešili, podrobně asi před měsícem. Zkusím to najít.... -
« Re: Tak znovu servisní mod, volnobvěh a posilovač řízení
Rad bych si to precet v aj, protoze jsem to stejne nepochopil... Varili mi neco na aute a odpojili baterku. Ted kdyz s tim jezdim, tak pada volnobeh az na 500ot a pak se vzmatori. Driv kdyz jsem baterku menil, tak se to po 10km spravilo, ted ne. Akorat nevim, co po pripojeni s tim autem vsechno delali... -
« Re: Hlásím kód 11
prochy & ALL okolo lambdy po ukostření lambdy na první pohled pozoruji nižší spotřebu, vče šlape normálně. Ale je to kousek znát na výkonu(logický, že jo), předtím jsem si zvykl, že ten benzin tam tekl a bylo to cítit :-(
Studené rozjezdy zatím neposoudím, dnes jsem škrábal a pak OK. -
« Re: Michalides&All okolo webu
TO ALL PLATÍCÍ Nic NEPLAŤTE - PŘÍSPĚVEK BYL A JE STÁLE MYŠLEN ZA 365 DNÍ A NE ZA KALENDÁŘNÍ ROK - VEDU EVIDENCI O TOM KDY KDO PLATIL A BUDE AUTOMATICKY MAILEM UPOZORNĚN MĚSÍC DOPŘEDU ŽE MU DOCHÁZÍ ČLENSTVÍ !!!! TO BY BYLO NEFÉR VŮČI TĚM KDO ZAPLATILI TŘEBA AŽ V LISTOPADU ....... -
« Re: Tak znovu servisní mod, volnobvěh a posilovač řízení
Ještě malý doplněk - některé jiné zdroje uvádí navíc sešlápnout brzdový pedál. Minimálně to nic nezkazí, jestli to má nějaký pozitivní přínos, nevím. Nevidím žádný rozdíl, tím netvrdím, že na tom něco nemůže být (posilovač brzd?). Já toto nedělávám. -
« Tak znovu servisní mod, volnobvěh a posilovač řízení
Servisní mod nastane v rámci dynamického testu, a to po kodu 60 (= 6 x bliknutí). U 2.0 DOHC trvá 10 min, u 6 válc.motorů trvá 2 min. Během této doby si ŘJ uloží hodnoty volnoběhu, tedy právě teď vzít tenký plochý šroubovák a seřídit volnoběh na předepsaných 875 šroubkem pod škrtící klapkou. Pak sednout za volant, otočit na jeden doraz, na druhý, pak rovně. Servisní kod skončí kodem 70(= 7 x blikne). Po ukončení servisního modua testu je třeba postupovat přesně podle dokumentace - 3 min.volnoběh, aby se vše v ŘJ uložilo(popř.vymazaly dřívější chyby). Toto je napsáno v materiálu SierraPetrol, spolehlivě to funguje. Potvrdit si toto můžete i v příspěvcích od Prochy, který tyto věci dělal ve stejné době, nezávisle na sobě. O posilovači - příspěvek č. 8397 - 2.odst., jeho heslovitý postup při testu a při servisním modu -příspěvek č.3894-poslední dostavec. I já si za těmito tvrzeními 100% stojím.
Kdo si to chce přečíst v originále SierraPetrol - AJ, ať se ozve. -
« Re: Michalides&All okolo webu
No to je taky řešení a osobně si myslím že je to dobře. Aspoň když se mi fotky nebudou líbit a nafotím lepší můžu si je změnit. A ty budeš mít nohy nahoře :o))). I když, až to budeš mít hotové tak si ty nohy nahoře zasloužíš. A mimochodem 14.12 ti odemne přijde další stovečka na web. Na další rok. -
« Re: Michalides&All okolo webu
sekce naše auta je minulost - bude to v členské sekci - krom toho formuláře co si na něj pamatujete bude upload obrázků takže každý registrovaný uživatel si ke svému účtu naplká co chce a dá si tam fotky jaké chce - sekce Naše auta vyžadovala aby to někdo shromažďoval - snažím se abyste se snažili vy a já měl nohy nahoře :o)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!