Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Demontáž šíbru
sm: toto určitě ne. Centrování okno vůči střeše - k tomu podle dokumentace sliuží 2 x 3 šrouby po stranách okna, jimiž je okno upevněno k otvíracímu mechanismu. Ty otvoru pro šrouby v rámu okna jsou větší a máš tak možnost si toto doladit. A ksou dost špatně přístupnou, musí být okno otevřené nahoru. -
« Zimní pneu nebo kardan?
Ještě mám teď jeden problém. Před nedávnem jsem objevil na kardanu zatuhlý zadní křížek (u diferenciálu). Nechal jsem ho vyměnit v kardan servisu Kony ve Zlíně. Naštěstí mám ještě jeden kardan, který sice není v ideálním stavu, ale jezdit se s ním dá, takže jsem po dobu opravy nebyl odsouzen k chození pěšky :-) Spravený kardan už mám zpátky, dával jsem ho do auta ve stejnou dobu kdy jsem přezouval na zimní gumy. Od té výměny se mi ale objevil jeden problém - v rychlostech mezi cca 50 km/h až 80 km/h se mi ozývá nechutný hukot a jsou cítit i mírné vibrace. Tak přemýšlím, jestli se takhle můžou projevovat ty gumy (jsou to Barum Polaris, nemám s nimi žádné zkušenosti) nebo jestli je to kardanem. Že jsou zimní gumy hlučnější to vím, ale pokud ty Barumky opravdu dělají tohle, tak je to extrém. Měl jsem předtím Dunlopy a Klébery a nic co by se aspoň vzdáleně podobalo tomuto jsem s nimi nezažil. Spíš mám strach z toho, že mi blbě vyvážili kardan (a to jsem za vyvažování zaplatil nějakých osmnáct stovek), protože podobné chování auta jsem už zažil, když jsem měl roztrženou hardyspojku (ta je ale teď OK). Chci zkusit nazout zpátky letní pneu a vyzkoušet jestli se něco změní, ale teď na to prostě nemám čas, tak jsem se zatím jen chtěl zeptat, jestli někdo nemáte s Polariskami nějaké podobné zkušenosti. Rychlou vizuální kontrolou jsem na nich neobjevil žádnou vadu (boule apod.), kola jsem nechával před přezutím převážit. -
« Re: Studené rozjezdy stále nevyřešeny :-(
prochy - jo, koupil jsem si takovou plastovou spojku na kablíky, zrušil jsem původní spoj u konektoru ŘJ a sezvakl spojkou kablík před konektroem lambdy (na straně k lambdě) a propojil na šroub hlavy motoru - tam by měla být kostra solidní. A zatím beze změn, tedy ŘJ spolupracuje s lambdou.
Jinak jsem toho moc nestihl, na kablíky v 5, dveřích jsem nekoukl. Pak mě napadlo, já mám kombíka, nevím co ty, jestli v tom nebude odlišnost. -
« Re: Demontáž šíbru
s tímhle jezdcem jsem dělal pokusy, ale nic moc, podle mně slouží hlavně k centrování okna ve výřezu střechy, takže když jsem je posunul, tak okno buď "trčelo" více ze střechy anebo bylo "utopené", proto jsem to vrátil do původní polohy z obavy "zatékání" při dešti a vyššímu aerodynamickému hluku -
"-- skrytý --" 18.11.03 08:25
« Re: Studené rozjezdy stále nevyřešeny :-(
Kratas: Klidne se ozvi. Asi by to chtelo cele promerit a udelat diagnostiku. Ja jsem po tom ukostreni jeste ihned udelal reset jednotky, nastaveni volnobehu (uz vzpominanych 3 min volnobehu, 2 min 1200 rpm a 8 km rozlicne jizdy), a pote dynamicky test s naslednym nastavenim volnobeznych otacek. Je ale mozne, ze treba budes mit stejny problem jako Rbr, tzn. sondu bez propojeni sig. zeme na plášť lambdy. Tel:608833210 -
« Re: Studené rozjezdy stále nevyřešeny :-(
kratas - gumy v konektrou lambdy jsem si taky nevšimnul. Ty jsi ale s někým dělal test, že? A hlásí ti to 37 jestli pamatuju. Já si taky udělal kostru na plášť lambdy a bylo to k ničemu, zřejmě mi chybí spojení plášť - vodič. Asi by v tvém případě chtělo proměřit, zde tu kostru teď na vodiči z lambdy opravdu máš - ale raději někým zkušenějším, mohl by sis nadělat víc škody. Ty jsi někde z Moravy, tuším. -
« Re: Demontáž šíbru
sm - ty panty taky trochu slyším - nějak by se to snad mohlo dát seřídit, na těch patnech je takový jezdec, s ryskama....nenašel jsem to v dokumentaci popsané ale je fakt, že když ty jezdce posunuješ dopředu, okno jde více ztuha a zpevní se jeho uložení. -
« Studené rozjezdy stále nevyřešeny :-(
rbr, prochy: Ani nevíte jak vám závidím, že už jste ty rozjezdy vyřešili. Mně se v pátek konečně podařilo dát dohromady ukostření lambdy (na plášť lambdy jsem přichytil drát kovovým páskem a připojil ho na blok motoru - přesněji na jeden ze šroubů olejové vany), ale změna veškerá žádná. Nic se tím nezhoršilo ani nezlepšilo ani o trochu. Tak už nevím. Ještě mám podezření na konektor lambda sondy - jde jaksi podezřele zlehka rozpojit a vytáhnout. Prý by v něm mělo být nějaké gumové těsnění, které jsem ale u sebe nenašel. Že by byl pes zakopaný tady? Nejhorší je, že teď vůbec nemám čas si s tím hrát, musím momentálně řešit spoustu jiných věcí. Jen mě tak napadá - ve středu večer jedu do Prahy a budu tam do neděle. Pokud bych měl některý večer čas (jedu tam totiž pracovně a přes den budu hodně vytížen), nenašel by se někdo s většími zkušenostmi, kdo by na to se mnou ještě kouknul?Začínám už málem propadat zoufalství :-( -
« Re: Demontáž šíbru
Clona pryc ? Neni to skoda ? Je sice fakt, ze delala kraval ve vsech Sirkach ve kterych jsem kdy sedel, ale na druhou stranu je to zarny priklad toho, v cem jsou Sirky lepsi nez rada tehdejsich i dost soucasych aut - je to skvelej napad a doklada, jak moc si namahali hlavu, kdyz tu karu vymysleli. To dneska nejak postradam... -
« Re: Demontáž šíbru
fidoford no a na konec jsi to oddělal nebo ne? Já to chtěl celý vytáhnout, protože mi to hnusně rachotilo...
Ta žebrovaná clona rachotila nejvíc, tak jsem ji dal pryč. Vyškrábal jsem spoustu letité špíny, všechno pěkně promazal a teď to jezdí jak...
Rozdělával jsem to na dva pokusy...teď už vím jak na to, tak můžu poradit dalším. -
« Demontáž šíbru
Jinak, pánové, kdo byste měl potřebu demontovat/montovat šíbr a nemáte s tím zkušenost, dělal jsem to tento víkend. Takže jsem schopen případně poradit + na co si dát pozor. Zpočátku mi to vůbec nešlo, bylo to uvnitř přilepený (asi špínou) a já stále koukal, kde to pořád drží.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!