Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Kdyz uz se bavime o sibru ...
By mě zajímalo co to pocket měl za šíbr. Vyděl jsem a mám šíbr s jednou polohou tušim točení do leva se šíbr zvedá a točením do prava zasouvá nebo naopak. Ve všech sierrách co jsem seděl to tak bylo. Podotýkám že se jedná o ruční ne elektrický. -
« Re: Starty při zahřátém motoru
Rozhodne si nemyslim, ze by se jednalo o jakysi "mezityp" Sam vlastnim tento (N4B) model a k jeho porizeni mi byl inspiraci stejny, bezproblemove slouzici v sirsi rodine. Osobne mi pripada, ze je po DOHC druhy nejoblibenejsi a nejrozsirejnejsi.
Zkusenosti na vyreseni zmineho problemu, po pouhych cca 7dmi mesicich provozu se mnou, mnoho nemam, prvotne lze doporucit pokus o odecteni provoznich (chybovych) kodu z ridici jednotky a druhorade provereni a napravu stavu vsech ovlivnujicich faktoru, kterych je neprijemne mnoho (vzduchovy a palivovy filtr, tesnost vyfuku v okoli lamdy, stav volnobezneho ventilu, regulacniho ventilu tlaku paliva, stav zapalovaci soustavy=zapalovaci kabely+vicko rozdelovace+svicky, celkovy stav=opotrebenost motoru, a.j.)
Osobne mi pripada, ze je na vine spise bohata smes ve valcich, k jejimuz ochuzeni na zapalitelnou miru dojde prave otevrenim skrtici klapky plnym plynem.
Byl zminen katalog dilu Ford Microcat, je nekde volne dostupny?
Kazdopadne me potesilo, ze nekdo zde na Motorcafe taky ma pod kapotou to same co ja. -
« Re: Výměna termostatu
rob2 and all: Opravdu je lepší mít v termostatu dirku ? Já tam teď mám neoriginál a dirka ani výkus tam žádný není a o můj motorek se bojím. Přeci jen 1.8TD moc nepotřebuje. Stačí malinká blbost a už se to veze. A bude to pak topit stejně . Popiš přesněji postup? Bojim Bojim :o))) -
dcgsd 19.11.03 07:56
« Re: koupim...
fido: no ten diferak je sice nahore trosicku jinak prisroubovanej ale poloosy jsou tam puvodni 2x4 DOHC. Nepripada mi, ze jsou vyosene. Vule se zda na odou stejna. Potrebuju jinou protoze mam na jedne strane vyrezle drazkovani hridele i kloubu (presto ze vsude tam byla vazelina a manzetka byla ok) a po ceste z chaty (19:00 pondeli) s plne nalozenym autem se hridel zacala protacet. Nastesti jsem ujel jen asi 3km. Soused me odtahl z5 a provizorne jsem to opravil. Ve 20:30 jsem uz jel znovu domu. Nechci to ale nachavat takhle moc dlouho. Mimo jine to zazalo bouchanim o kterem jsem si myslel ze ho zpusobuje vule v diferencialu (hucel a proto jsem ho menil). Vzdy pri prudcim podrazeni ci rozjezdu se ozvala rana. nejdrive jsem podezrival silenblok prevodovky (vule kardanu nebyla rukou prilis znatelna). Rozhodne jsem na urezlou hridel koukal jak vyvorana mys. -
« Re: Výměna termostatu
kerry: Neoriginální termostaty nemívají otvor pro odvzdušnění hlavy při nalévání nové chl. kapaliny. Někdy bývá na dosedací plošce malý „zákus“, který tento otvor supluje. Pokud není, doporučuji malý (stačí 0,8 mm) otvor vyvrtat, a pochopitelně termostat umístit tímto otvorem nahoru (platí i pro „zákus“). Jinak se může stát, že Ti zůstane pár litrů kapaliny „navíc“, a hlava bude suchá. Pochopitelně, že kapalina za nějakou chvíli nateče, kam má, ale i ta chvíle hlavě rozhodně na životě nepřidá (pochopitelně za chodu). Jinak výměna je (aspoň u DOHC) naprosto triviální záležitost bez záludností. -
« Starty při zahřátém motoru
Trošku mě zlobí starty při zahřátém motoru-musím dávat plný plyn,startér déle točí než motor naskočí...Jako by něco bránilo vstříknutí benzínu do válců.Nevíte někdo v závislosti na čem vyhodnocuje EEC IV režim startu za tepla?
Na co bych se měl zaměřit,nějaký snímač,jak vypadá?Jinak se jedná o 2,0i OHC N4B 100PS/74kW.
Máte prosím někdo zkušenosti s F Si s výše uvedeným motorem?
Přesto,že se ve své době snad jednalo o velké vylepšení původních karburátorových Si,se toto provedení ani nevyskytuje v oficiálním elektronickém katalogu dílů Ford-Microcat.Jsou tam jen roky 82-86 a 89-93,inkriminované období (87-89) masově produkovaných dvoulitrů se vstřikováním L-Jetronic a řízeným katalyzátorem chybí.
Jedná se snad o jakýsi "mezityp"?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!