Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Starty při zahřátém motoru
No však já jsem taky s touhle Sierrou maximálně spokojen.Vše je funční,bezproblémové.
Jenom to startování "za tepla" se zhošilo,dřív mi to tak nedělalo.
Z Tvých postřehů mi připadá,že by na vině mohl tedy být snad regulátor tlaku paliva?Ostatní věci co jsi jmenoval mám buďto nové nebo překontrolované.Jo,akorát nevím kde je volnoběžný ventil?Na tomto motoru se myslím volnoběh nedá regulovat?Nebo myslíš ventil spíš jako čidlo pro ŘJ?
Na diagnostiku(resp.vyčtení chybových kódů z EEC IV)jsem už taky pomýšlel,ale nevím,nevím jak dalece je schopen v této republice test zodpovědně někdo provést.Po zkušenostech kolegů mi připadá,že ani orig.zastoupení Ford(aspoň co je zde v Brně)nedodá údaje za které by ručil.
Program Microcat jsem koupil,motor 74kW/100PS EFI,L-Jetronic,řízený kat,NAT 91 však toto dílo nezmiňje.Jinak je zde co se Si týče vše,dokonce i P100 valník.
Dost základních věcí je ale stejných jako u 2,0i EFI 115PS.
Dá se v tom hledat i podle VIN čísla.Moje auto ale nalezeno nebylo...
-
« Re: pražákům těm je tu hej
celá vnitřní Praha1 když se podíváš na mapu Prahy 1 a její hranice je víceméně zóna - tzn buďto parkovací automat, nebo hlídané parkoviště - jinak to máš všude s cedulkami "P" pouze pro majitele zón 1-3 přičemž zóna 1 je Staré město - Staroměstské nám apod., zóna 2 obklopuje zónu 1 a zóna 3 obklopuje zónu 2 : čím blíže jsi ke středu tím dražší jsou poplatky za hodinové stání. Pokud na takovém místě zaparkuješ, riskuješ botu, nebo lísteček musíš pak pracovat ve firmě jako já (vedle Karlova mostu) a parkovat ve dvoře - tam žádnej cajt nesmí !!! -
« pražákům těm je tu hej
of topic : minulý pátek jsem byl služebně v praze, potřeboval jsem vyřídit několik formalit v dittrichově ul. a u sovových mlýnů, v dittrichové jsem zaparkoval jakž takž, ale u sovových mlýnů jsem parkoval na odbočce z úvozu vpravo směrem k nějakému velvyslanectví a dál šel pěšky, říkal jsem si vcelku volná místa bude to bez problémů, když jsem se po hodině vrátil - co nevidím, botička - naštěstí personál byl hned po ruce - tak se ptám co a jak? v odpověď mi řekli, že je tady nějaká zóna s označením b nebo c a že tu mohou parkovat pouze místní obyvatelé s povolením magistrátu, obracím se tedy na vás co bydlíte v praze o podrobné vysvětlení co to znamená, a kde nejlépe zaparkovat pokud se potřebuji dostat do výše uvedených ulic - děkuji
btw : stálo mě to 300,- -
« Re: Kdyz uz se bavime o sibru ...
By mě zajímalo co to pocket měl za šíbr. Vyděl jsem a mám šíbr s jednou polohou tušim točení do leva se šíbr zvedá a točením do prava zasouvá nebo naopak. Ve všech sierrách co jsem seděl to tak bylo. Podotýkám že se jedná o ruční ne elektrický. -
« Re: Starty při zahřátém motoru
Rozhodne si nemyslim, ze by se jednalo o jakysi "mezityp" Sam vlastnim tento (N4B) model a k jeho porizeni mi byl inspiraci stejny, bezproblemove slouzici v sirsi rodine. Osobne mi pripada, ze je po DOHC druhy nejoblibenejsi a nejrozsirejnejsi.
Zkusenosti na vyreseni zmineho problemu, po pouhych cca 7dmi mesicich provozu se mnou, mnoho nemam, prvotne lze doporucit pokus o odecteni provoznich (chybovych) kodu z ridici jednotky a druhorade provereni a napravu stavu vsech ovlivnujicich faktoru, kterych je neprijemne mnoho (vzduchovy a palivovy filtr, tesnost vyfuku v okoli lamdy, stav volnobezneho ventilu, regulacniho ventilu tlaku paliva, stav zapalovaci soustavy=zapalovaci kabely+vicko rozdelovace+svicky, celkovy stav=opotrebenost motoru, a.j.)
Osobne mi pripada, ze je na vine spise bohata smes ve valcich, k jejimuz ochuzeni na zapalitelnou miru dojde prave otevrenim skrtici klapky plnym plynem.
Byl zminen katalog dilu Ford Microcat, je nekde volne dostupny?
Kazdopadne me potesilo, ze nekdo zde na Motorcafe taky ma pod kapotou to same co ja. -
« Re: Výměna termostatu
rob2 and all: Opravdu je lepší mít v termostatu dirku ? Já tam teď mám neoriginál a dirka ani výkus tam žádný není a o můj motorek se bojím. Přeci jen 1.8TD moc nepotřebuje. Stačí malinká blbost a už se to veze. A bude to pak topit stejně . Popiš přesněji postup? Bojim Bojim :o))) -
dcgsd 19.11.03 07:56
« Re: koupim...
fido: no ten diferak je sice nahore trosicku jinak prisroubovanej ale poloosy jsou tam puvodni 2x4 DOHC. Nepripada mi, ze jsou vyosene. Vule se zda na odou stejna. Potrebuju jinou protoze mam na jedne strane vyrezle drazkovani hridele i kloubu (presto ze vsude tam byla vazelina a manzetka byla ok) a po ceste z chaty (19:00 pondeli) s plne nalozenym autem se hridel zacala protacet. Nastesti jsem ujel jen asi 3km. Soused me odtahl z5 a provizorne jsem to opravil. Ve 20:30 jsem uz jel znovu domu. Nechci to ale nachavat takhle moc dlouho. Mimo jine to zazalo bouchanim o kterem jsem si myslel ze ho zpusobuje vule v diferencialu (hucel a proto jsem ho menil). Vzdy pri prudcim podrazeni ci rozjezdu se ozvala rana. nejdrive jsem podezrival silenblok prevodovky (vule kardanu nebyla rukou prilis znatelna). Rozhodne jsem na urezlou hridel koukal jak vyvorana mys. -
« Re: Výměna termostatu
kerry: Neoriginální termostaty nemívají otvor pro odvzdušnění hlavy při nalévání nové chl. kapaliny. Někdy bývá na dosedací plošce malý „zákus“, který tento otvor supluje. Pokud není, doporučuji malý (stačí 0,8 mm) otvor vyvrtat, a pochopitelně termostat umístit tímto otvorem nahoru (platí i pro „zákus“). Jinak se může stát, že Ti zůstane pár litrů kapaliny „navíc“, a hlava bude suchá. Pochopitelně, že kapalina za nějakou chvíli nateče, kam má, ale i ta chvíle hlavě rozhodně na životě nepřidá (pochopitelně za chodu). Jinak výměna je (aspoň u DOHC) naprosto triviální záležitost bez záludností.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!