Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Ford Capri MK3
Taky by se mi libilo, ale neni misto >:o[ Jinak je to dilema - koupit neco s vyvarenou kastli a doufat, ze to nekdo udelal dobre. A nebo si to udelat sam. Platit to v klempirne, to musi byt darda. Tyhle auta ve svym veku uz jsou bud shnily, nebo uz nejak renovovany.
Kdyby bylo kde stavet, tak takovy capri s karbecovym dohc, to by byla paradicka... -
« Re: Výměna termostatu
jirkaking: Znovu opakuji: Dírku jsem musel vyvrtat proto, že jsem do systému nemohl dostat dostatek kapaliny, a potřebovel jsem jet. Pokud je systém plný ( vešlo se předepsané množství kapaliny - vzduch netvoří bublinu, nebo termostat již aspoň jednou otevřel = teplý motor), je otvor vlastně k ničemu, a spíše na škodu. PS: Ten otvor samozřejmě funguje i opačně - při vypouštění kapaliny odteče bez problémů i z hlavy a bloku. Tam to ale není tak podstatné a nebezpečné, jako jízda se suchou hlavou. -
« Re: Výměna termostatu
jirkaking: Jde jenom o to, aby měl vzduch v hlavě motoru možnost "utéct" při nalévání chl. kapaliny do prázdného systému. Termostat mi tak těsnil, že mi v hlavě motoru zůstala vzduchová bublina, a nebylo tím pádem kam nalít zbytek kapaliny. Ani po nastartování se nic nezměnilo! Po odvrtání zmíněné dírky (fakt stačí 0,8 i menší) bylo vše OK. Pokud se při výměně termostatu, nebo výměně chl. kapaliny vejde do systému příslušné množství, není co řešit - termostatem vzduch prošel, hlava se zaplavila. Lépe nalévat pomalu - aspoň u mne. Dírku jsem vyvrtal v horní části, aby šla hladina co nejvýše. Originál měl dírku podstatně větší, těsněnou takovým kovovým "špuntíkem". Tlak čerpadla "špuntík" přitlačil na onu dírku, takže se za chodu motoru omezil nežádoucí průtok kapaliny. Jednoduché, funkční, ale předělat to nešlo. -
« Ford Capri MK3
Nejak se mi tak v poslednich dnech rozlezely Sirky a rikam si, ze je to na me prece jen trochu prilis novy a moderni auto, rad bych k te svoji pribral jeste nejakyho skutecnyho veterana, nez do toho veku ma Sirka dozraje :-) Cili se chci zeptat, jestli a/ o nejakem rozumnem Capritku nevite b/ jestli s nim nemate osobni zkusenosti, delaly se od 1.6 do 2.3 V6, uvitam jakekoliv odrazovani / nabadani ke koupi :-) -
« Zadní náprava-Daytona
Začínám kompletovat zadní nápravu.Včera jsem ve Fordu objednal nové díly cca za 11000,--zadní tlumiče (2070,-)a pružiny(cosworth 2500,-),futro volantové tyče-byla dost velká vůle a nádobku na vodu-motor(900,-).Daytona-jedeš o víkendu domů nebo bys měl čas,bodla by mě tvá pomoc.Pokud mi přijdou ty díly tak bych jí tam chtěl o víkendu hodit. -
« Re: koupim...
Pkod-tak to není diferák od Michalidese.Na něj bys nedal Dohc poloosy jak jsem už psal,naseděla by ti délka.Ozvi se Michalidesovi,vyndáme to z té modré.Jinak před časem jsem se ptal na cenu nových poloos,příp jen těch kloubů a za komplet poloosu(1) na 4x4(cos)chtěli něco kolem 20-25 tis.Proto jsem asi měl jeden kloub-domeček-vařený.Taky jsem na to koukal jak vyvoraná vrána,nechci ani domýšlet,co by to udělalo kdyby se to hryzlo(už byl opět prasklý). -
« Re: pražákům těm je tu hej
pro info o mistech s hlidanym parovistem: Karlovo namesti snad 20,- za hodinu, u reky je to na Palachove namesti (podzemni garaze Rudolfina tusim ze asi 400,- za den na druhe strane vltavy nejlepe asi Carefour nebo jak se to pise - Andel - vjezd z ulice Kartouzska-Plzenska - nakupni stredisko cca 20,- za hodinu, odtud kamkoliv metrem nebo tramvaji, o vikendech je zde myslim parkovani zdarma -
« Re: pražákům těm je tu hej
Me je tu hej, kdykoliv jedu do centra, parkuju na svem parkovacim miste na dvore v kancelari = vsude co by kamenem dohodil a zbytek dosel pesky ale co se tyka sm: pokud jsi si jist, ze ti dali botu nepravem (cemuz moc neverim) tak si stezuj - v kazde ulici kde jsou parkovaci hodiny tak je cedule (dle vyhlasky) s info o parkovacich hodinach s dodatkovou ceduli od-do (vetsinou po-pa 8-20) pak jsou ulice ve kterych smeji parkovat pouze mistni (znacka P s dodatkem pouze s povolenim zona 1-3} a tam opravdu nemas co delat (modra cara na silnici) ale neber to tak tragicky kde mas jinde zaparkovat za 300,- na den ??? parkovaci hodiny vyjdou draz :o) -
« Re: Starty při zahřátém motoru
No však já jsem taky s touhle Sierrou maximálně spokojen.Vše je funční,bezproblémové.
Jenom to startování "za tepla" se zhošilo,dřív mi to tak nedělalo.
Z Tvých postřehů mi připadá,že by na vině mohl tedy být snad regulátor tlaku paliva?Ostatní věci co jsi jmenoval mám buďto nové nebo překontrolované.Jo,akorát nevím kde je volnoběžný ventil?Na tomto motoru se myslím volnoběh nedá regulovat?Nebo myslíš ventil spíš jako čidlo pro ŘJ?
Na diagnostiku(resp.vyčtení chybových kódů z EEC IV)jsem už taky pomýšlel,ale nevím,nevím jak dalece je schopen v této republice test zodpovědně někdo provést.Po zkušenostech kolegů mi připadá,že ani orig.zastoupení Ford(aspoň co je zde v Brně)nedodá údaje za které by ručil.
Program Microcat jsem koupil,motor 74kW/100PS EFI,L-Jetronic,řízený kat,NAT 91 však toto dílo nezmiňje.Jinak je zde co se Si týče vše,dokonce i P100 valník.
Dost základních věcí je ale stejných jako u 2,0i EFI 115PS.
Dá se v tom hledat i podle VIN čísla.Moje auto ale nalezeno nebylo...
-
« Re: pražákům těm je tu hej
celá vnitřní Praha1 když se podíváš na mapu Prahy 1 a její hranice je víceméně zóna - tzn buďto parkovací automat, nebo hlídané parkoviště - jinak to máš všude s cedulkami "P" pouze pro majitele zón 1-3 přičemž zóna 1 je Staré město - Staroměstské nám apod., zóna 2 obklopuje zónu 1 a zóna 3 obklopuje zónu 2 : čím blíže jsi ke středu tím dražší jsou poplatky za hodinové stání. Pokud na takovém místě zaparkuješ, riskuješ botu, nebo lísteček musíš pak pracovat ve firmě jako já (vedle Karlova mostu) a parkovat ve dvoře - tam žádnej cajt nesmí !!! -
« pražákům těm je tu hej
of topic : minulý pátek jsem byl služebně v praze, potřeboval jsem vyřídit několik formalit v dittrichově ul. a u sovových mlýnů, v dittrichové jsem zaparkoval jakž takž, ale u sovových mlýnů jsem parkoval na odbočce z úvozu vpravo směrem k nějakému velvyslanectví a dál šel pěšky, říkal jsem si vcelku volná místa bude to bez problémů, když jsem se po hodině vrátil - co nevidím, botička - naštěstí personál byl hned po ruce - tak se ptám co a jak? v odpověď mi řekli, že je tady nějaká zóna s označením b nebo c a že tu mohou parkovat pouze místní obyvatelé s povolením magistrátu, obracím se tedy na vás co bydlíte v praze o podrobné vysvětlení co to znamená, a kde nejlépe zaparkovat pokud se potřebuji dostat do výše uvedených ulic - děkuji
btw : stálo mě to 300,-
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!