Ford Sierra

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    09.01.07  12:35

    « Mezichladic

    Caute bracha si poridil 1,8 TD. Je na ni pridelany mezichladic vzduchu a tak jestli to ma nejaky pozitivni vliv na pruznost motoru nebo jestli je to jenom zbytecnost. Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.07  21:43

    « Re: kostey

    jo,jo...už posílám jednoho "soukromníka" ;-) , díky
  • 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 04.01.07  19:13

    « Bez nadpisu

    [odkaz]
    tohle je ta fotka jak ke mne sprintujou srnky. Sice se fotka moc nepovedla, ale aspon je videt ze ke me fakt sprintovaly.
    a tady je ten Defender od Royal Air Force
    [odkaz]
    a par fotek z ostrova "Skye":
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    a par fotek ze silverstonu...
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    takze pokud bys o takovehle fotky mel zajem tak staci ric...
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 04.01.07  18:30

    « fotky a videa

    Josef Heblak: jestli chces tak mi posli soukromou zpravu s tvoji adresou a ja ti poslu postou DVD s nejakejma fotkama a videama. Video jak ke mne srnky bezej sice nemam, ale mam je aspon vyfoceny. Mohl bych ti poslat taky fotky z nejvetsiho fordackyho srazu, kde jsem byl v srpnu v anglii na okruhu Silverstone. A pak mam jeste hodne fotek z jinejch vyletu, protoze do Highland jezdim strasne rad vyslovene palit benzin pro radost.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.07  12:13

    « Re Kostey

    Re "kostey":
    Hezkej článeček a ty fotečky jsou taky pěkný. Nešlo by příště nějaké kraťoučké videjíčko, jak Tě proháněj ti anglicky "troubící" paroháči ??? Víš, nějaké ala digifoťáček, jen na pár vteřin, docela bych to rád viděl "v pohybu" ;-)
    Jo, ty hory, to je fakt bomba, přeji ti to a v dobrém slova smyslu "závidím".
    No, říkám si, že jednou, jednou si koupím (bude to samozřejmě srdeční záležitost, nikoliv rozumová, to dá rozum >:D ) nějaké kabrio, asi MX - 5, samo, že starší, za nějaký ten rozumný peníz a procestuju tu naši prťavou republiku a možná to pak smejknu na jih, Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko, pobřeží...moře.
    Teď jsem si vzpomněl, že jsem minulý rok v jedné malé putice na břehu Jadranu potkal Němce, důchodce a ačkoliv neumím vůbec německy, jak jsme v sobě měli každý nějakou tu rakiju a Karlovačko, přisedli jsme si a začali se bavit!!! Česko-Německo-Anglický rozhovor a my se dorozuměli a kecali jsme nějakou hodinu, a docela jsme se u toho i bavili >:D
    Zjistil jsem, že je bývalým poldou "na odpočinku" a bere rentu, v přepočtu na naše to bylo snad 60.000,-kč / měsíčně :-! (už si částku nepamatuji přesně, ale vím, že jsem nad tou sumou žasnul, ale asi nedělal řadovýho...)
    Dál říkal, že si plní svůj sen, koupil si pořádnou mašinu a projíždí Evropu, pár dní byl snad v Řecku, teď projíždí Chorvatsko, dále se chystá do Itálie pak snad domů a dál na západ...nespěchá, finance ho netrápí, je volnej...užívá si spokojeného důchodu...takovej akční šťastnej dědek, ještě mám od něj někde ve skříni košilovou nášivku německé Polizei, na památku...
    Jo, jestli pamatuješ, jak jsem asi na tomhle vláknu psal o známém, co chce jednu z prvních Sirrek, věrně mu sloužící, " vyměnit" za Octávii, tak dostal rozum ;-) a zůstal věrný značce, koupil jeté Galaxy, jak ho znám, tak určitě v dieslu, ještě jsem mu to neokoukl. Myslím, že bude spokojenej, prostorný, pohodlný auto, navíc když se ve Fordech hrabe celej život a umí si sám ledasco opravit....(ale na tu Octávii byl hodně nažhavenej...) :)
  • 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 02.01.07  17:44

    « Bez nadpisu

    kopiruju sem jeden muj prispevek z klubovych stranek...
    Tak vstal jsem na novy rok ve 3 rano, zbalil jsem si zbytek veci a ve 4 hodiny jsem vyrazil do hor. Mel jsem naplanovano ujet za 2 dny kolem 1500km a projet cele skotsko.
    Jen co jsem vyrazil tak jsem mel takovy divny pocit ze se vubec nebude dit nic zajimavyho... Opak byl pravdou. 50km na sever radila nejaka vichrice. Zjistil jsem to tak, ze jsem se nestihal vyhybat vetvim spadlejch ze stromu, ktery staly vedle silnice. Obcas byl pres pul silnice spadlej strom... Tak jsem tak na klidek jel takovej slalom. Takhle brzo rano jsem vyrazel, abych byl uz za svitani v horach. Vyrazil jsem ale trochu moc brzo tak jsem na okraji hor zastavil a jeste 2 hodiny se prospal v aute, protoze byla uplna tma. Kdyz jsem se probudil tak uz bylo svetlo a mohl jsem pokracovat v ceste a kochat se skotskou prirodou a perfektnima silnicema. No tak jsem jel a jel a jel, kazou chvili jsem zastavoval a jako spravny turista jsem fotil kazdej kopec nebo horu, ktera mi prisla zajimava... Prvni cil cesty bylo udoli "Glen Coe". Hory ve skotsku nejsou nejak moc vysoky, ale zvedaji ze skoro nulove nadmorske vysky, takze kopec co ma 1000metru vypada jak nejaka tritisicovka nekde v alpach...
    No tak jsem dojel do udoli Glen Coe... predstavte si uzouckou silnicku vedouci kolem horske reky a vsude okolo se tyčí hory se zasnezenyma vrcholkama... Tak jsem tak jel porad se rozhlizel a najednou jsem potkal 2 obrovsky jeleny. Jel jsem dal a potkal jsem stado tak 15ti srnek. Nechteli uhnout ze silnice a tak jsem zkousel na ne blikat troubit ale ani to snima nehlo. Tak jsem tak sedel v aute a premejslel co mam delat aby uhly. Zkusil jsem sem se znova pomalu rozjet, rychle se na ne rozjet a do toho troubit, ale jen na me blbe koukaly. a proste necheli uhnout. skusil jsem vylezt z auta, ale to se nelibilo jelenovi co stal opodal. Rozebeh se ke me a tak jsem radsi zas skocil do auta. Zapalil jsem si cigaro a najednou vsechny srnky odesly. Tak jsem jel dal. Cely sem to projel, byli tam super vodopady... dojel jsem na konec udoli, tam jsem se otocil (bylo to tam slepy) a jel jsem nazpet. Projel jsem zas kolem srnek, tentokrat me uz nechali normalne projet. zastavil jsem o 200 metru dal, vylezl jsem z auta a najednou jsem videl jak ke mne sprintujou ty srnky. Tak jsem se zas zavrel do auta. Zjistil jsem ze se jich bojim. Ty zdejsi srkny se mi zdaj vetsi nez ty cesky a hlavne vypadaj nepratelsky... :)
    No pribehly ke mne a tak me napadlo ze mozna chtej dat najist. Hodil jsem jim kus sendviče ale ani se ho nedotkly. Tak jsem jel pryc. Po cestedo do mestecka Fort William jsem to vzal oklikou a objel jsem cele jezero Loch Leven. Tam jsem malem srazil lišku. Na pohledech to jezero vypada uzasne, ale v realu nic moc... nekde na pul ceste mezi tim jezerem a Fort Williamem jsem potkal auto "Royal air force mountain rescue service" Premejslel jsem jestli jako tohle auto zachranuje piloty stihacek co se katapultuji v horach... ??? Odtamtud jsem se vydal do udoli Glen Nevis. Okolo me byly nejvyssi skotske hory. Napr Ben Nevis (1343m) tam to bylo pekny, ale na zemy byly spadane kroupy a tak to docela klouzalo. Prejizdel jsem tam polorozpadle drevene mosty, u ketrych byly cedule max 2t ale fakt sem v ne moc velkou duveru nemel. silnice se tam kroutili, ze jsem mel obcas problemy se nekam vejit, nebo vytocit zatacku. bal jsem se taky o podvozek, jednou jsem si docela hnusne skrtkul vejfukem... no ka konci jsem se otocil a jel jsem nazpet. v jedne zatacce jsem potkal BMW X5. Ridic zjistil ze asi neprojede, protoze tam byl spadlej strom a bylo to na nej moc uzky a tak couval asi 300metru k mistu urcenemu na vyhybani, aby se otocil.
    Pak jsem jel do udoli Glen Shiel. V lete to tam bylo super, protoze tam jsou hory pokryty vyslovene golfovym travnikem a vypada to fakt super. Ted nic moc. Odtamtud jsem vyrazil na ostrov "Skye", ale protoze byly vsude zavreny bezinky a ja zacinal bejt nervozni kvuli benzinu, tak jsem to otocil a jel do Inverness. Po ceste zacelo hodne prset a padaly docela velky kroupy. v Jede zatacce jsem potkal auto zapichle v prikope. zastavil jsem a bezel jsem se podivat jestli je nekdo v aute. Po ceste jak jsem k tomu autu bezel sem si uvedomil, ze ani neznam ty zakladni telefonni cisla jako ambulance, policie a podobne :-) No v Aute uz nikdo nebyl a tak jsem si ho vyfotil a jel pryc.
    Prijel jsem do Inverness, natankoval najedl se, porad prselo a vuditelnost tak 50m a tak jsem si rekl, kaslu na to, jedu domu. Jen co jsem opustil Inverness tak zacaly zas padat kroupy a pak se trhla snehova valnice. Nikdo tu nevozi zimaky (ani ja) a tak byla * pozorovat lidi jak v tom neumej jezdit. Zastavil jsem na jednom parkovisti a pekne jsem se vyblbnul. znate to... :-) Pak tam zastavilo nejaky auto a ja uz nemel moc prostoru pro snezne hratky. Tak mi nezbylo nic jinyho nez stat na miste se zabrzdenejma prednima kolama a protacel jsem zadni :-) Skotaci z toho byly hotovy... :-) No bylo mi Nikolky (moje sierra) lito a tak jsem ji dal netrapil a jel jsem domu. Domu jsem prijel v 9 vecer. takze cesta mi trvala 17 hodin, najel jsem skoro 850km a prumerna spotreba 7,9. ta prumerna spotreba nic moc, ale kdyz se nad tim zamyslim jak castokrat jsem nekde zastavoval, a ze hodne km jsem najezdil na nizky rych. stupne tak jsem docela spokojenej.
    jo a vim ze pisu trochu off topic, a doufam ze to nekomu moc nevadi... :-)
    trocha povidani k fotkam:
    1. fotka: prijezdova silnice do hor
    2. zacatek udoli Glen Coe
    3. cesta zpet z Glen Coe
    4. jezero Loch Leven
    5. klasicky nabourana predokolka... po cumaku ven
    6. takovyhle silnice jsou skoro vsude
    7. jezero Loch Cluanie
    8. kousek od ostrova "Skye"
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 24.12.06  14:44

    « Re: PF 2007

    Jo jo, Kosťa a jeho sirka Nikolka taky prejem vesele vanoce a stastny novy rok 2007! Preju vam at vam auta jezdi bez problemu, at vy jezdite bez nehod a aby bylo proste vsechno tak, jak ma byt...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.12.06  14:12

    « PF 2007

    Protože mým prvním vozem zahraniční výroby byl právě Ford (Escort) a Sierru mám dodnes, můžu říci, že mám pro auta s modrým oválem slabost.
    Když jsem ze škůdky a nebyla to "Š" ledajaká, Š-130 GL, 5ti kvalt, lepší výbava, karosérie v barvě korálová červeň...Tuzexovej auťák...usednul za volant v bazaru zakoupeného Escorta, byl jsem z něho unešenej, navíc to byl můj první nafťák.
    Ze samého nadšení jsem nechal auto přestříkat do modré metalízy!!!(původně bylo bílé), vystříkat dutiny a došlo i k nastříkání podvozku, prostě jako ze žurnálu...jako nové...v zimě jsem přišel na to, že nenastartuju a autíčko šlo i s prodělkem do světa...nikdy jsem již do dalších aut tolik neinvestoval, ale pěkné vzpomínky zůstaly... bylo to takové to hranaté třídvířko v kombíku !
    Nahradila jej Sierra, starší ale praktičtější a spolehlivější, startující i za mrazu. Podařilo se mi ji "natočit" i při teplotách pod - 20 st C.! Díky své nenáročnosti, spolehlivosti a praktičnosti jsem si ji ponechal jako "třetí auto do rodiny ;-) " dodnes.
    ... a když jsou ty Vánoce, zkusím jednu takovou oddechovou se šťastným koncem "ala Sierra" (samozřejmě ;-) ).
    Snad dva, tři roky nazpět v čase vánočním, jeli jsme celá rodina se "Sirrkou" na návštěvu tchýně. Jako naschvál se nám pár dní před tím stalo, že auto odmítalo nastartovat, z ničeho nic. Zkoušel jsem všechno možný, baterku, ukostření, spínací skříňku...až po tajný vypínač, "ustříhl" jsem ho a kabely spojil na přímo, ale nic...potom stačilo do auta "šťouchnout" a světe div se...startovalo ! A následujících pár dní vše OK...tchýně od nás bydlí cca 50 km a auto nevlastní, takže případné zopakování "nestartování" by znamenalo problém.
    Před odjezdem domů jsem nažhavil a vrrn, chytla na cvrnknutí, uf...dále vše proběhlo jak mělo.
    Následující den (25.12.) jsem ji už nenastartoval ani po "šťouchnutí" !!!
    Autí si to prostě umělo načasovat, asi nám nechtělo zkazit Vánoce. Žena říká, že každé auto má duši, nebudu jí to rozmlouvat...vysvětlení však bylo jednoduší, po pečlivém prozkoumání motorového prostoru se zjistilo, že jeden z kabelů vedoucí od baterie, schovaný za "koberečkem" na zadní stěně (přepážce) motorového prostoru je přerušený. Na první pohled to nebylo vidět, jen prostě na jedné straně do něj proud šel, na druhé již bylo "mrtvo"...záleželo, jak motor poskočil, jak se kabel uvelebil, podle toho si konce buď dosedly a nebo zůstaly odpojené...(sám nevím, jak k "přetržení" kabelu mohlo dojít). Jedna svorka a vše bylo OK.
    Takže to jsem si dovolil malinko "vyplácat játra", ale tím bych chtěl vzkázat všem majitelům Fordů a zvláště Sierr, že jim přeju příjemné prožití Vánoc a do nového roku 2..."007" mnoho štěstí, lásky a zdraví a to i jejich "plechovým" miláčkům. Hezké svátky :
    -JH-
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.12.06  12:34

    « Re: Re: ???

    Mám 2.3 D r.v. 1988, kombík a ta maximálka je u mne dle tachometru 160 km/h, měřeno cca před 2 lety na dálnici ve 4 lidech a plus nějaké to zavazadlo, normálně však takto nejezdím, naopak se spokojím na "obyč." silnicích s tou 80-90 km/h to si autíčko příjemně a optimálně pochrochtává ;-) a na dálnici 120-130 km/h. Průměrná spotřeba do 8l nafty na 100 km/h, auto má najeto určitě okolo 400 tis. km bez generálky a jsem asi 6tým majitelem!, přesto vypadá velmi zachovale.
    Když mne zbrzdí nějaký kamion, tak mi oproti novějším autům či benzíňákům zase trošku trvá nabrat rychlost, ale na to jsem si u Sierry již zvykl, ani na předjíždění to není žádný dráček, ale má - to auto - své kouzlo. Pokud je člověk pohodář a pokud nemusíš být všude první budeš se S. spokojený...
    Mám závěsko, takže jsem tahal dvounápravák obsazený dvěma koníky, písek na přestavbu baráku a pod. a Sierra jede a drží se statečně. Koně jsem vezl z Vanďáku, samej kopec a zatáčka, spotřeba šla v ten okamžik k 15 l/100 km, ale dojeli jsme bez úhony naší, zvířat i auta.
    Byl jsem s ní i v Chorvatsku, naloženej 5 lidma a zavazadli a opět OK, prostě držák.
    Tohle auto je prostě o pohodě, koráb silnic...závodník z 2.3 D nikdy nebude...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.12.06  08:50

    « Re: ???

    maximálka tak 160 není to na žádné závodění jenom to jede ale zato furt. ja mam lehkou poladěnku turbo itc automat 4*4 a prokazatelně jede 198 pokuta byla velmi mastná. spotřeba cca 5-6 ltr ale záleží hodně na nastavení předvstřiku čistotě filtrů a hlavně kde všude byli předchozí majitelé či mechanici je to prostě auto držák a nenáročný dělník.skorpas jevětší těžší a trochu žíznivější,větší luxus.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.12.06  00:27

    « ???

    cau, zajima me jak jede sirka 2,3d? Maximálka a tak? a nebo scorpio 2,5d? dík za odpo..
  • « 00 Reagovat !

    foto dcgsd

    dcgsd 11.12.06  12:36

    « Re:

    Dart: Evidenci si vedu tady ale ta dovolena v na Elbe tam bohuzel neni.
    [odkaz]
    Pro srovnani evidence zacina 20.6.2004 dovolenou v Chorvatsku a auto melo deravej vyfuk coz zvysilo spotrebu.... prumer za dovolenou byl kolem 6,5. Rok predtim jsem byl na te Elbe. Jel jsem prez Rakousko po okreskach, pres Alpy (kde mame zname) a v Italii zase po okreskach a pres mesta. Sama kolona a popojizdeni ale usetril jsem za dalnicni poplatky :). Navic hralo leve predni kolo - zatuhly brzdic. A prumer tech 5,5. Dost to kazila Elba kterou jsme projeli snad celou (samej kopec). Realne tedy cesta za 5l/100km a Elba tak 10l/100km. Dal v evidenci je dojizdeni do prace a popojizdeni po Praze. Do prace jezdim 20km (studeny motor) a i tak jsem se drzel kolem tech 7mi. Jak rikam, kazdy problem na aute se hned projevil na spotrebe.
    Sirku jsem vymenil za skopka a to je des. Podle posledniho tankovani jezdim za 11,2l/100km !! a to tam je "stejnej" motor. Asi je neco posr... a at se snazim jak chci, spotrebu niz nestlacim. No holt se v tom pohrabu a uvidi se. Spokojenej budu za prumer 8.
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 09.12.06  19:38

    « Re:

    Dart: Ono ma to DOHC max kroutak uz ve 2500ot. Takze tahne pekne odspodu a neni potreba ten motor ani moc vytacet. Ted pri posledni ceste do Skotska jsem jel opravdu plne nalozenej. Skolopeny sedacky, vecí ze jsem malem nevidel zpetnym zrcatkem... No proste hodne tezkej jsem byl. Prumerna spotreba? 7,1l/100km Jel jsem ale docela pomalu i pres Nemecko vicemene 130 a pak v GB z New Castelu do Edinburku uz jen v kolone jedouci 90km/h. Ted jsem ale koukal do palubniho pocitace a ted mam prumer 9,1 :-( Rano prijdu k autu, nastartuju, oskrabu okna, ujedu 16km. A pak to samy vecer zpet z prace. Teploty rano kolem -2 a vecer na nule. takze ona si ta sierra (tak jako kazdy auto) taky dokaze vzit dost.
  • 00 Reagovat !

    foto JOB

    JOB 09.12.06  18:49

    « Bez nadpisu

    Hodně záleží na stylu jízdy.Já měl kdysy Omegu A 2,0 a ta dokázala jezdit i za 6l , ale taky za 12 l. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.12.06  12:09

    « Bez nadpisu

    abych rekl pravdu, tak jste me se spotrebou vic nez zaskocili. 5.5 litru se mi zda na takovou kravu fakt malo az se mi nechce verit...mame jednu v rodine a kdyz jsme s ni jeli na dovolenou plne nalozeny, tak se mi chvili zdalo ze rucicku palivomeru vidim se pohybovat :-) a kdyz jsem s ni jel jen ve dvou, tak mi na 130km nestacilo natankovat za 400,- pri letni cene benzinu tusim 29,-/L
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 05.12.06  20:46

    « Re: spotreba

    spotrebu DOHC sme tady nedavno probirali. Ja osobne v lete jezdim prumerne za 7litru. Kdyz jedu jo na spotrebu tak se da jet za 6. PKod sem nedavno psal, ze se dostal dokonce na 5,5 litru. Osobne jsem se jen parkrat dostal na spotrebu 10 litru. Jednou o bylo kdyz se mi zasekaval levej predni brzdic (a to se zasekaval opravdu hodne) a po druhy, kdyz jsem jel opravdu porad s plynem na podlaze, zdimal jsem ze sierry opravdu maximum. Kdyz jsem jel z ostravy do Prahy a na tachometru jsem mel furt 180 - 220km/h tak jsem mel spotrebu 9.9l/100km. U tehle motoru zalezi na hlavne na jejich kondici a vlastne i na kondici vseho ostatniho (brzdy, nepodhusteny pneu, cistej vzduchac, vejfuk apod.) Najety km ani moc nevadej, ten motor neco vydrzi. ten muj ma bezmala 300tis a olej zere jen kdyz jezdim s rucickou otackomeru hodne vysoko. Hodne lidi tomu neveri ze se da s timhle motorem jezdit s tak malou spotrebou, ale je to tak. Kdyztak koukni na nase klubovy stranky www.fordsierra.cz
    tam to zije vic nez tady
  • 00 Reagovat !

    foto JOB

    JOB 04.12.06  16:23

    « Bez nadpisu

    Viděl jsem na vlastní oči Sierru Combi 2,0 DOHC 4x4 a jezdila za 8 l / 100 km a to podotýkám byly couračky.Je fakt že ten majitel nebyl žádnej závodník ale taky nebyl velitel kolony a navíc pohon všech kol taky spotřebu moc nesnižuje. Takže je možné že některé sierry žerou 10 ale když chytíš dobrej kus o kterej se někdo staral tak se s tím jezdit dá.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.06  15:07

    « spotreba

    Ahoj vsem, moc se mi Sierra libi, rad bych si ji poridil s motorem 2.0 DOHC, avsak spousta lidi me zrazuje od spotreby. Je opravdu tak obludna 10 a vyse jak se o ni rika, nebo lze zajet za slusnych 7-8litru ? Auto bych pouzival 60%mesto, 30%okresky, 10%dalnice. dekuju moc za odpoved !!!
  • 00 Reagovat !

    foto JOB

    JOB 27.11.06  20:19

    « Bez nadpisu

    No taky to může bejt sklidem i ta baterka.Koukal by jsi jak rychle a bez varování může odejít. Skusil bych jinou na zkoušku. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 27.11.06  19:26

    « Re:

    jo me to takhle taky jednou jen cvakalo, myslel jsem si ze je spatnej starter, ale nakonec to byly jen spatne dotazeny kontakty na baterce...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…