Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Ford Capri MK3
To J77: auto bys spis mel sehnat sam, on na prohledavani inzeratu ma dost malo casu, a na internet zadny pristup (je to prece vychod:)). Kdyby samozrejmne o necem vedel, tak urcite da vedet. Ceny ma stejne porad podle dohody, nezalezi na tom, jestli je to veteran nebo ne. Na tuhle caprine uz dela vic nez rok, vzdycky kdyz zbyde trochu casu. No, uvidis na fotkach v jakem je ted stadiu. -
« Re: 85/88 kW
vfr : jezdil jsem bez něj cca 1 rok, pokud mohu posoudit, tak subjektivní pocit byl, že to jede o něco lépe, na spotřebu to nemělo významný vliv -
asi před dvěma měsíci jsem ho šoupnul zpět a zdálo se mi, že auto bylo o chlup línější, tak jsem ho po měsíci zase vyhodil, všechno to jsou ovšem subjektivní pocity, bylo to tady diskutováno na fóru asi před měsícem, č. příspěvku si nepamatuju, ale moc nás takových není(s restriktorem) -
« Re: nápravnice
fidoford a michalides Díky za rady. Pokud bys fido chtěl poslat pár fotek, budu jen rád - juchuchu@fordsierra.cz. Posilovač nemám a jinou nápravnici snad asi taky potřebovat nebudu. Budu se držet dobré rady a vyndám tu stávající i s motorem a převodovkou a zamontuju do nové kastle. Kdyby mi s tím chtěl někdo helpnout, ocením to. -
« Re: nápravnice
Jestli budeš vyndavat motor,tak máš nejednoduší vyndat motor+převodovku i s nápravnicí.Já to dělal u cosího tak,že jsem si půjčil paleťák,hodil jsem ho pod nápravnici až pod převodovku a zvedli jsme ručně předek auta a s motorem normálně vyjeli ven.Pokud s motorem nebudeš nic dělat,přijde mi to jednodušší způsob jak ho vyndat.Pak bych doporučil rovnou nástřik spodku. -
« Re: Ford Capri MK3
daytona: Tak me napada, myslis, ze by ten Tvuj maesto zvladnul bud: 1. sehnat neco na Slovensku a dat to do kupy, zaplatim, nespechalo by. 2. v pripade ze nejakou hnilobu sezenu tady, dovezt ji k nemu (mozna na vozejku, podle stavu) a tim, ze by na tom prilezitostne kutil ? Vzpominam si na ceny ktery jsi zminoval, to je zadarmo - ma nejaky prirazky za veterany ? -
« Re: Ford Capri MK3
Na pristi rok se prave chystam na poladeni DOHC-cka. Jsem zvedavy co z toho dostanem. Mam ten cervenej motor od Fida, ten chudak potkanej. Provrtame to na 2.2, s tou moji RJ by to mohlo byt slusne, kdyz uz 2.0 ma 139 koni. Uvidime co udela zvyseni objemu o 2 deci:) -
"-- skrytý --" 20.11.03 12:21
« Re: Ford Capri MK3
Jinak vcera jsem cosi hledal a dostal jsem se snad na nejakou danskou stranku silencu. Nasel jsem tam fotky nekolika oturbovanejch 2.0 a DOHCek. Pokud si vzpominam ten obyc 2.0i mel 165 hp. Oproti Cosie nic moc, ale kde jinde ty kone najdes? Jinak teda vetsinou sileny bastly. Vsude privarene trubky a drzaky. Skoda ze neumim dansky, moc jsem si nepocet. -
« nápravnice
Už jsem tady onehdá psal, že se chystám na výměnu kastle. Potřeboval bych radu od zkušenějších ohledně uložení motoru. Podle obrázků z Microcat se uložení různých typů motorů liší jen příchytkou, nápravnice je shodná. Nevím ale, jestli je u modelu r.v.85 a 92 samotná nápravnice shodná taky . Neměl byste někdo možnost to zjistit? Jinak by musela ven kromě motoru celá přední náprava, čehož bych se rád ušetřil. -
« Re: Ford Capri MK3
Capriny se delaly jako ctyrvalce 1.6 a 2.0 OHC (stejne motory jako u sierry), pak 2.3, 2.8 a 2.9 V6, ale pouze 2.9-ka mela vstrikovani v poslednich letech vyroby (tusim treti generace, nebo neco takoveho...) Nejzadanejsi jsou Capriny druhe generace V6 2.8 OHV s dvojici karburatoru a turbem. Pekne delo! Taky se mi hodne libi, ovsem v zachovalem stavu jich je opravdu malo...Ovsem, muj znamy na slovensku (mechanik) ted renovuje Caprinu, a prave tu zminovanou 2.8 Turbo!! Cely spodek auta si vyrobil sam (puvodni byl prorezly), mistrovske klempirske dilo, blatniky jsou vytazeny o 10 cm na kazde strane, jsou udelany siroke prahy a v nich vyvedeni vyfuku. Ted je po kompletnim lakovani, jeste neni nastrojena. Kdyz budeme menit moji prevodovku, tak udelam par fotek, jestli ma nekdo o ne zajem...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!