Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Co může způsobovat škubání......
daytona : nedávno jsi tady o tom mluvil (přísp. č 8475) a už je to tu - začala mi vibrovat řadící páka, při přejezdu nerovností, nahoru a dolů a krom toho mi několikrát vyskočila zařazená "čtverka", vzpomněl jsem si na tenhle příspěvek a včera jsem se nasoukal pod auto - přesně tak jak říkáš, silentblok převodovky je celý zasviněný od oleje a je roztržený, ten olej mám pocit vytéká kolem táhla řadící páky - lze to nějak utěsnit(únik je ovšem tak malý, že úbytek v převodovce nestojí za řeč), teď ovšem sháním především nový silentblok převodovky - máte někdo zkušenost s firmou JV Servis autodíly, Praha 9, Letňany? - snad se zabývají i výrobou silentbloků, zatím mám na vrakáči slíbený silblok za 500,-, na co si dát pozor, když ho budu brát? - díky -
« komplet zadní náprava
Za odvoz daruji komplet OK zadní nápravu,je to s poloosami,diferákem bez bubnových brzd(má Prochy),ramena a nápravnice,je složená.Je to z té 1,8i 92rok řekl bych,že to bude klasika 2,0 ohc.Kosík už má novou zrepasovanou nápravu tak může jít z domu.Můžu přidat tlumiče a pružiny,tlumiče KO.V diferáku je potřeba dolít olej-vytekl mi při nástřiku spodku.Překáží,kdo dřív přijde ten dřív mele.Pro jistotu-606840783 -
« Re: Vynechavani motoru - novinka :)
Jinak ad svarovani - v RCC si tehdy nelamali hlavu s vic detailama, nez odpojovanim lambdy. Na ty sedela netknuta spina i kdyz mi auto vraceli. Jestli ale odpojili RJ, to nevim, tam se to nepozna. Nicmene bych se divil. V kazdym pripade se ale tyhle problemy objevily dlouho pote, co mi tam trapili auticko, takze bud tam tu lambdu jen nacali, a ted definitvine dodelava, nebo s tim nemaji nic spolecnyho... -
« Re: Vynechavani motoru - novinka :)
rbr: Delal, ale uz nedela, nechce :))) Co to znamena s tim nenacitanim dat ? No znamena to, ze jsem na noc odpojil baterku (lepsi reset neznam), a kdyz jsem rano chtel provest ty kejkle s triminutovym volnobehem, otackama na 1200 a naslednym projetim "rozlicnym stylem" alespon 8 km, skoncilo to uz ve fazi jedna, protoze to volnobeh neudrzelo ani ty tri vteriny, natozpak tri minuty. Nicmene, kdyz clovek zustal stal mirne na plynu, zaradil a rozjel se, jelo to. Takto jsem "najel" asi 15 km, kdyby nahodou se to chtelo nactenim dat uklidnit, nicmene nestalo se - takze jsem doskakal do Libeznice, pan Radek mi dal jinou, a najednou to slo :)
V cene jsem se nespletl, RJ stala opravdu 200.- (chlap rozprodaval bouracku), ale spletl jsem se v case, kupoval jsem ji mnohem driv - do prechoziho EFi OHC. Kolik me u pana Radka stala tahle si nezvzpominam, ale dve stovky to rozhodne nebyly :) -
« Re: Vynechavani motoru - novinka :)
Pocket: To je jen zdani :-) Nelituj me, neni proc. Auto me nenechalo jedinkrat stat, jezdi hodinu az tri hodiny denne, benzin si bere podle tabulek a jediny, co me na teto konkretni Sirce mrzi je, ze kdyz ji chci nejak pomoct, vylepsit ji - vzdycky to dopadne blbe, ocekavany efekt se nedostavi a prinasi to akorat ztraty casu + penez. Nicmene, krome teto nemoznosti na ni neco opravdu ucelne zlepsovat (a to se casem jiste zlomi), je skvela :) -
« Re: Vynechavani motoru - novinka :)
J77 - ještě mě napadlo, jak jsi ten reset prováděl? Zkus mni to popsat, co vše jsi odpojil, na jak dlouho, jak jsi postupoval dál apod. Vycházím z toho, že 100% nemusíš znát postup, že jsi udělal nějakou chybu, což by ti nyní vlastně pomohlo...
Nějak se s tím stavem po resetu nemůžu vnitřně smířit. -
« Re: Vynechavani motoru - novinka :)
Moje predchozi sirka 2.0 OHC karbec byla taky zacarovana:) sice jsem ji kupoval v hodne spatnem stavu a vedel jsem o tom. Rozhodujici byly tehdy penize (stala 20 tisic spolu s doklady..sedan, r.v. 1989). Tedhy jsem udelal chybu, ze jsem si neco hned nesehnal na prestavbu. Ale ja to auto litoval a chtel jsem ho dat do kopy. Takze GO motoru (byla praskla klikovka). Pak se zacala * EEC-II-ka, auto skubalo pri vsech rychlostech, obcas se zastavil motor. Takze oprava EEC-II-ky plus nasledna diagnostika. Pak se mi posralo zapalovani, konkretne nejak byl v * cely zavit na rozdelovaci, takze nasledovala jeho vymena, plus vymena hlavy rozdelovace, kabelu. Pak: krokovy motor na karburatoru, vrtule na chladici, spojka, spojkove lanko, loziska kol (vsechny), komplet GO brzd, GO rizeni (byla tam vule, puvodni kastle byla nejspis bouracka), vymena stabilizatoru na napravach, prelakovani casti kastle, nastrikani spodku, vymena tlumicu a v ten den jsem boural:) -
« Re: Vynechavani motoru - novinka :)
J77 - to mi ušlo, takže on už na tvém autě dělal? Hm, to koukám.
Co to znamená, že po resetu nechtěla načíst data, zhasínala do tří vteřin....to zní až neuvěřitelně. A ty jsi sehnal jinou ŘJ za 200? Nepatří tam 2 000? To mi je DOST divný.
S tou lambdou to takto klidně zkoušej, ta vyšší spotřeba se ti neprojeví náhle, ŘJ na to reaguje jakoby postupně.
Nemůžu pochopit ty popisovaný problémy po resetu (za předpokladu, že před resetem auto jelo, tudíž auto bylo vpodstatě pojízdné).
Mluvil jsi o svařování bez odpojené lambdy. A ŘJ byla odpojená při svařování? Hrozí ten stejný problém. -
« Re: Vynechavani motoru - novinka :)
to J77> teda kdyz ty tvoje prispevky tak procitam tak te fakt lituju. No mozna je to blbost, ale kdyz proctu par tvych prispevku nazpet tak me napada jenom jedna rada. Prodej ji a kup si jinou. Moje stara (mysleno auto) byla taky pekne zacarovana, vsechno se muselo delat nekolikrat, furt nejaky problemy, jeden se vyresil a vzapeti objevil jinej, uz jsem byl zoufalej a na Sierry skoro nadaval. Pak se ale stalo co se melo stat a musel jsem koupit jinou, novejsi, hezci. Od te doby tuk, tuk, tuk vubec nic a jezdim sni 2 roky a nic se menit nemuselo (krom baterky). Proste u techto aut verim na kouzla a cary. Zkus proto stesti s jinou. Tod je muj napad, mozna blbej ale je. -
« Re: Vynechavani motoru - novinka :)
Jinak dohodu, nebo spis prani toho zneni, inicioval on, aby nedoslo k omylu. Ja ho povazuju za jednoho z nejlepsich odborniku na Sierry vubec. Nicmene ma rad jen praci, ktera ho bavi (kdo by nemel) a do toho se holt moje auto neveslo :) -
« Re: Vynechavani motoru - novinka :)
Postup "pan Radek z L." nehrozi. Skoro vsechno se na te me momentalni Sirce delalo nadvarkat, a protoze reklamace nebavi resit nikoho, dohodli jsme se vzhledem k jejich mnozstvi, ze budu jezdit jinam. Chapu to, bylo to frustrujici pro obe strany - sahlo se do police pro zadni tlumice, jeden bouchal, sahlo se pro rizeni, drhnuti ve stredovy poloze, a tak dale. Tohle auto je proste zacarovany, s zadnou s predchozis Sirek jsem tyto "nasobne servisni problemy" nemel... -
« Re: Vynechavani motoru - novinka :)
rbr: Jsem prim z Prahy, reset samozrejme zvladnu a nekde mam i ten anglickej popis jak to presne delat, nicmene se mi do toho nechce. Pri poslednim resetu mi pak RJ nebyla schopna nacitat data, cehoz vysledkem bylo auto chcipajici do tri vterin po nastartovani. Dalo se s tim jet, pokud jsi na kazdy krizovatce prislapaval plyn, aby to nezhaslo :-) Tehdy jsem nastesti koupil jinou za 200.- ale takovou kliku bych uz ted mit nemusel.
Jinak co se tyka skubani - nadale jezdim s odpojenou lambdou a neobjevilo se to ani jednou ! A to jsem dneska jezdil hodne a casto v situacich, kdy to temer vzdycky skubat zacalo (prejezdy koleji atd.). Zda se, ze by problem mohl byt opravdu tam. Budu dal pozorovat. Jinak co se tyka spotreby, mohu-li verit memu jen zcasti funkcnimu palivomeru, zda se byt s odpojenou lambdou znatelne nizsi. Coz mi vubec nejde do hlavy :) -
« Re: Vynechavani motoru - novinka :)
Případěn ještě jiný postup: pan Radek z Líbeznic. Když jsem byl u něj, povídal mi, že jednou předělával celou kabeláž u DOHC, protože majiteli někdo doslova vystřihl ŘJ.
Myslí, že to je velice blízký rozsah opravy kabeláže....a tady nějaké problémy budou, podle tvého popisu, které se musí vyřešit. -
« Re: Vynechavani motoru - novinka :)
J77 - k Fordu s takovou prkotinou určitě nejezdi
Reset si ale zvládneš udělat? Taky jsme tady popisovali, jak to udělat. Pokud tam něčemu nerozumíš, tak napiš. A s diagnostikou bych fakt nečekal. Stačilo by najít konektor (DOHC? - hledej před baterkou konektor s třemi piny a červenou ucpávkou), spojit spodní dvě zdířky, ze třetí horní vyvést drátek doé ledky s odporem (nebo žárovka na 12V) to přpipojit na + 12V a pak uý jen spstit test a počítat bliknutí. Na vyhodnocení jsou tabulky - podle počtu bliknutí ti to řekne problém......
Chceš s tím něco podrobněji poradit? Když tak mailuj. Asi jsi poblíž Prahy, tuším?
Umím sí představit, že starostí s tím máš dost, ale já bych PRVNĚ udělal reset a diagnostiku. A samozřejmě lambdu, nebo alespoň prozatím ji odpojit. -
« Re: Vynechavani motoru - novinka :)
rbr: Cekam, protoze podle navodu tady z diskuze se do toho netroufam poustet a nejsou penize jet k Fordovi. Zvysenou spotrebu jsem zatim nezaznamenal, ale s odpojenou jezdim teprve 100 km. Jinak ptas-li se, kdy problemy zacaly, cast (jiskreni zpod palubky) od zactku co auto mam (tj. rok a neco), vynechavani z niceho nic pred dvema mesici (zhruba), nesviti dalkace - asi pred pul rokem, taky najednou. -
« Re: Vynechavani motoru - novinka :)
michalides: Teď jsem si zjišťoval ceny tady u nás v Brně a vycházi mi to celkem jednoznačně, tj. pokud máš tu lambdu k dispozici a je funkční tak ji beru. Otázkou teď je jak se domluvíme. Z Prahy jsem se jak na potvoru včera vrátil, cestu tam teď nemám, musel bych tam zajet speciálně, což asi vyjde poněkud dráž než dobírka... Ale pokud bychom se domluvili, že mi ji pošleš na dobírku, kdy by ses k tomu mohl dostat? Mám totiž na tenhle týden předjednanou návštěvu dílny se zvedákem (kvůli kardanu) tak by bylo ideální sfouknout výměnu při téhle příležitosti (dělá se to přece jen líp, než když se člověk musí pod autem válet :-))
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!