Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Co může způsobovat škubání......
daytona : na vrakáč jsem se vyp*dl, protože se mi podařilo sehnat u fy JV Servis v Praze Letňanech samotný silblok za 376,- na dobírku, je bez kovového nosníku, něco jsem zaslechl, že ta guma je na tom nosníku přinýtovaná - snad si s tím poradím - ale abych tady nezdržoval - pokud nebudeš proti, pošli mi tvé č. tel. na mobil 737 572 177 - dík -
« Re: Palivove potrubi
Ja jsem to menil na sve Mazde 626 diesel (nastesti je uz dlouho pryc:)). Byly totalne prorezle a derave ty trubicky. Nemohl jsem jezdit vic nez 100-110, jinak to nabralo tolik vzduchu, ze to chciplo a pak jsem musel 10 minut pumpovat. Vzal sem ty trubky z vraku za 200, tloustka steny tak 0.8 mm odhadem, prace jako svina, musel dolu nadrz spolu s hrdlem a je to prasarna sundavat orezlou nadrz z totalne orezleho spodku, zlomite srouby, a jestli ne srouby tak se ulomi cele prichyceni nadrze ke spodku, nebo vylomi se cast spodku, autogen pouzivat nemuzete (je tam prece nadrz). Vetsi prudu jsem jeste nezazil:) Myslim to vazne! Nekdo mi ale rikal, ze lze z tech trubek vyriznout casti a dat tam nove kousky, pak spojit je spojovackama. Ale nikdy jsem to nevidel jak se to dela. -
« Palivove potrubi
Kdyz uz jsem se tak rozepsal. Menil jste nekdy nekdo palivove potrubi, nebo vite jak je stena trubicky silna? Pod starsim antikoroznim naterem mi neprijemne ohnily (nastesti jen ty dve silne palivove) a tak me vymena (podle sily steny) mozna nekdy ceka... -
« Re: Co může způsobovat škubání......
Minuly vikend jsem stravil par chvilek na zemi pod autem a kuprikladu 2.0i OHC ma pod prevodovkou a predni casti kardanu velky hlinikovy dekl uchyceny zpusobem, ze prvni letmy pohled mi nenabidl odpoved jak s nim pripadne dolu (Bud jsou to samorezne srouby do pridrznych plechu deklu odroubovatelne jen zhora - zevnitr karoserie a nebo jsou to nasouvatelne podlozky na vrubovane trny.) Je-li i na 1,8, prijemnou zabavu... :-) -
« Re: Zapadla matka kdesi vzadu :)
J 77 - k zapadlé matce: a nebo se zasekla mezi el.kabely :o) (to byl jen špatný vtip)
- k volnoběhu po resetu: pokud by to mělo souviset s elektrikou, mohl by být špatný volnoběžný ventil nebo jen nenastavený volnoběh - tak , jak jsme o jeho nastavovení při dynamickém testu tady mnohokrát s Prochym psali.
Ale když se ti teď všechno samo zlepšuje...OK. Snad ti to vydřží. -
« Lambda
všichni odborníci na DOHC: Když jsem včera zjišťoval u Forda cenu lamdby, říkali mi mimo jiné i to, že od roku 1991 se dává jiná lambda než dříve. To by se mělo týkat i mě, protože mám r.v. 1992. Tak jsem se chtěl zeptat, jestli o tom něco nevíte, kolik je na celé informaci pravdy a hlavně nakolik a v čem se ty lambdy liší. -
« Re: Co může způsobovat škubání......
Tak to bude podobny...Takze postup: chce to predevsim poradnej hever, nebo diru v garazi. Zajedte tam, zatahnete rucku a zaradte rychlost. Pak povolte 4 srouby ktere drzi spolu kardan a prirubu diferaku. Pak povolit 6 sroubu ktere drzi kardan spolu s prirubou prevodovky (mezi nima je hardyspojka, 3 srouby jsou z jedne a 3 z druhe strany, povolit vsechny). Pak odmontovat stredni uchyceni kardanu s loziskem (2 srouby) odmontovat kardan (obe casti). A ted pride to hlavni: je tam ta matice s mnohohranem a drzi to prirubu prevodovky na kardan. Nevim co to je za klic, takze nic nemuzu doporucit, nam se to povedlo povolit francouzakem. Pak lze prirubu vyndat a pak uz jde to tesneni vypacit sroubovakem (je tam pouze jedno tesneni, nemuzete si to splest). A to je snad vse. -
« Re: Co může způsobovat škubání......
Daytona: Podle toho co píšeš mám na 1.8TD převodovku A/C/N zpátečka před jedničku a taky mi jemně teče olej kolem toho těsnícího kroužku. Ale to už bude tím stářím. Chystal jsem se ho na jaře vyměnit. Mohl byj si napsat postup a úskalí které mě budou čekat. Koukám už je tam nějaký šroub s mnohohranem. A dál ..... -
« Re: Co může způsobovat škubání......
To SM: nevim jak je na tom prevodovka A/C/N (1.6, 1.8 TD, 2.0 OHC, se zpateckou "nad" jednickou, ale na MT75 (DOHC) odchazi dost rychle zadni tesnici krouzek prevodovky. Jeste jsem nevidel MT75-ku, ze ktere by to neteklo. Olej pak vyteka kolem priruby na kardan a tece presne na ten silentblok. Prevodovku lze ale pretesnit. Zadni tesnici krouzek stoji 200 u Fordu, a novy silentblok prevodovky 800 (origos, novy!!!). Takze doporucuju kupovat novy. Jinak jestli se rozhodnes pro ten z vrakace, nejlepsi je ten kde je ta guma nejtvrdsi a nejmin vymackana dolu. Na stare gume jsou taky praskliny na povrchu. Vymena silentbloku je chvilka, prace na 15-30 minut, vymena tesniciho krouzku je vetsi pruda, musis nejdriv sundat kardan, prirubu prevodovky na kardan a pod tim je prekvapko, sroub na ktery jsme nenasli klic, takovej mnohohran velkej, nastesti opatrne ho lze sundat francouzakem. -
« Zapadla matka kdesi vzadu :)
fido, daytona: Mimochodem, uplne jsem se vam zapomnel pochlubit... ta matka, co se mi v zatackach koulela nekde vzadu a vytvarela nechutne rusive zvuky, je pryc :-) Bud jsem ji nekde vytrasl, nebo se nekde zasekla, ale uz asi 14 dni je ticho :) -
« Re: Vynechavani motoru - novinka :)
Jak tak koukám jsem docela rád že mám 1.8TD bez řídící jednotky a tolika čidel. Když čtu ty problémy. Ale jen tak dál problémy jsou od toho aby se řešili. Ale zase je škoda že nemám taky 2.0i. Jsem taky takový šťouravej typ kterýmu nedá spát i blbost okolo alternátoru. A vše co koupim musím hned rozebrat a mrknout jak to funguje či zdaby se to nedalo nějak vylepšit. :o))). Chlapi jen tak dál držim palce. -
« Re: Kontrolka dobíjení
to fidoford: No ještě pro sichr kouknu naty uhlíky a když budou Ok tak si asi budu muset zvyknout. Protože pochybuji že bych sehnal menší řemenici pro zvíšení otáček. Dnes jsem na to zase koukal při startu. přijde mki že se nestihne nabudit vinutí. A při lehkém sešlápnutí plynu se nabudí a pak je vše Ok. Při měření dobíjí dobře.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!