Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« karbec kontra strikacka
to juchuchu: hodne lidi rika, ze karbec je lepsi...myslim si, ze to neco do sebe ma...ale vstrikovani je pokrok. Je preciznejsi (tim padem ma mensi spotrebu) da se pohrat s casovanim a s delkou vstriku, s lokalitou, kam se to ma primo vstriknout, se smery, do jakych se ma vstriknout...Zavodni Cosworthy RS500 nemeli priskrcene druhe vstriky, a tak bez vymena turba (takze original Garrett) se vysplhali na 500 koni bez problemu, v silnicnich verzich uz jsou druhe vstriky priskrceny...Ve druhe svetove valce nemci meli letadla Messerschmidty se vstrikovanim a motorema Benz, mohli litat otocene, tedy hlavou dolu, ostatni karburatorove by chcipli hned... -
"-- skrytý --" 25.11.03 12:04
« Re: Palivove potrubi
Zdravim, me to potrubi take prorezlo, az z toho strikal benzin (EFi 2.0i, 1987), tak jsme ho cele vyndali ven, bratr prinesl z prace nejake nove trubky (vypadaji jako medene - asi i budou :-),pak jsem s tim po vymene byl hned na STK, nic proti tomu nemeli a ted jsem v klidu, benzin netece, nikde nesmrdi, prste parada :-) -
kostey 25.11.03 11:43
« "Pálit benzin pro radost" do vánoc nebudu.
Tak jsem dostal nejméně do vánoc neschopenku a musim sedět doma na *... Někdo z vedlejší třídy sbíral mrtvý holuby pro jestřába co doma pěstuje a dostal z toho žloutenku... Takže mi v práci nařídili neschopenku a tzn, že nemůžu chodit ani do školy... takže se tady na motorcafe budem vídat asi častějc... -
« Re: Co může způsobovat škubání......
to juchuchu: ja jsem s karburatorovym mel o dost starosti nez ted s EFInou. Tadle jenom jezdi a jezdi, a zda se mi preciznejsi nez karbec. Do elektriky jsem zatim vubec nesahal. Na karburatorovym se musi cas za cas seridit volnobeh, ventily, predstih, tady to vse je automaticky. Zas kdyz je pruser tak to stoji za to:) -
« Re: Zapadla matka kdesi vzadu :)
rbr. Čalounění stropu jsem shazoval někdy v červenci, ale po klíči ani památky, prostě zapadl do výztuhy mezi střechou a dveřmi, konkrétně mezi výztuhu, co je mezi př. a z. dveřmi a dělá "most" pod krycí plech střechy. S tou pěnovou deskou to vůbec není špatný nápad. Co je to zač? -
« Odpojena lambda u me
michalides: Jinak kdyz uz jsme u toho volnobehu, asi si vzpominas, ze behem par minut sezeni v aute, pokurovani, a klaboseni, asi trikrat nebo ctyriak kolisal volnobeh skoro az k chcipnuti... Tak kdyz mam odpojenou lambdu, nestava se (zatim) ani tohle. Budu to testovat nejmene tyden, mozna radeji 14 dni, a podle vysledku pak prijmu opatreni.
Premyslel jsem o moznostech, proc se to s pripjenou lambdou chovalo tak jak jsem psal nize, a dosel jsem k nasledujicimu: 1. samotna lambda je spatna, dodelava, vysila stridave spatne a spravne hodnoty ; 2. lambda je OK ale je neco s pripojenim, pri prejezdu nerovnosti se rozhoupe vyfuk a nekde neco nekontaktuje tak jak ma ; 3. myslim ze muzu vyloucit poruchu RJ, ktera by treba spocivala v neschopnosti zpracovavat data z lambdy, protoze v takovem pripade by se skubani projevovalo i ted, kdy si lambda bere nejake prumerne prednastavene tabulkove hodnoty. -
« Re: Zapadla matka kdesi vzadu :)
rbr: Nevim, jestli tomu spravne rozumis, ale momentalne nemam problem s tim, ze by mi auto po trech vterinach chcipalo. To se stalo pred rokem po resetu, po vymene RJ je to v pohode. Takze neresim ani ventil (stejne je meneny), ani volnobeh :-) Ale diky. -
« Re: Palivove potrubi
Dvakrat skoro stejna rada, ktera me taky napadla, s tim, ze bych to nejradsi vymenil za palivovou hadici, ktera nezrezne. Jenze jak vyresit ty spojky, nemam tucha, jaky je v potrubi tlak. Videl bych to tak na presah 5-7cm s dvemi az tremi svorkami vzdy pootocenymi, ale nevim nevim, trubka je trubka... -
« Re: Co může způsobovat škubání......
Ne, to bud klidny, je to hlinikovy plech, ktery urcite sesupluje nejaky susplech... Spis mi pripada jako ochrana proti rozhicovanemu vyfuku, ktery ale stejne vede trochu bokem a daleko... ???
Kdyby byla prilezitost, klido Ti to predvedu. -
« Re: Zapadla matka kdesi vzadu :)
Juchuchu: mě taky cosi rachotilo ve střeše....tak jsem se poslední víkend donutil sundat celé(!) čalounění střechy. Nakonec to tak hrozná práce není. Když sundáš všechny věšáčky a podobné blbosti, úchyty bezp.páců, jde to. Aspoň jsem omrkl stav plechů a kabelů pod čalouněním (jsem spokojen), na kritických místech to vypodložil samolepící pěnovou deskou (asi 4 cm vysoká, pružná a přitom dost tuhá) a zatím je po rachotu.
Klíč jsem tam nezapomněl :-) -
« Re: to teepee
Daytona: nechtel jsem tu nadale virit atmosferu, ale kdyz ses zeptal.
Mnozstvi oleje jsem nemeril. Merka po porovnani s jinou merkou je zcela totozna, o vytazeni nemuze byt ani reci. Ze by byly stejne vytazene pripustim, ale ta s niz jsem porovnaval merila olej v motoru po cca 50 000km (celkem jej odhaduji na cca 150-170tis. km) a podle poslechu je to proste novy motor. Proto svou merku povazuji za duveryhodnou.
Podezreni, ze mam v motoru vice oleje se potvrdilo - vyuctovano 5 litru. Merka mi domele ukazovala cca 2cm nad horni rysku. JENZE kdyz v servisu udelal to, co jsem pul roku predtim nepotreboval delat a nenapadlo me to udelat - otocil ji o 180° tak to bylo jen nekolik malo mm nad horni rysku a to uz nepovazuji za problem. Olej se proste na merku-pruzinu setrel z vodici trubicky-dal bych si par facek. Mechanik navic prohlasil, ze oleje tam dali asi 4,7l a to by zhruba odpovidalo tomu co ukazuje merka. A kdyz jsem se v sevisu zminil, ze v merku nemam duveru dival se na me dost divne, obracel merku v rukou, pak ji vzal, popotahal ji (ja jsem sel do kolen a zlomil nad merkou hul, s uklidnenim se, ze je stejne urcite vytazena), prohlasil, ze to v zivote neslysel a nevidel. Nasledne jsem merku vyse zminenym postupem porovnal s jinou a i ja uz na vytahovani merky neverim. Poslednim testem by mohlo byt zmereni me merky a porovnani s Kosteyovou.
Jinak auto jsem mel v servisu proto, ze nemam doma momentove klice a cas - to me trapi nejvic, dale prostor (jen ulici a az poslednich par dnu nebo dvorek). Jenze kdyz mi v servisu rekl, ze na vsechno se stejne momentaky neberou a ze neveri, ze tomuhle motoru staci 3,75 litru oleje tak uz to do servisu nedam. Navic par dni na to se mi nabidl clovek, ke kteremu chodim na dily z rozebiracky, ze jestli budu neco potrebovat, muz(u)em to udelat u nej s jeho dozorem. To mi 100% vyhovuje. Obcas si totiz nejsem moc jisty dotazenim nekterych spoju (malo-povoli se, moc-strhnu to), a navic auto musi vzdy minimalne 1x tydne byt k dipozici. -
« Re: Co může způsobovat škubání......
Když jsem kupolval sierru, věděl jsem jen, že ji chci a že nechci stříkačku, abych si ji sám dokázal dát do kupy v případě nouze. Každý má pochopitelně jiný vkus, ale já z této diskuse cítím, že mám o spoustu starosí méně a o pár kaček v portmonce víc.