Ford Sierra
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Minisraz?
RBR: zima by byla urcite. Cossik ma sice topeni, ale neni cim ohrat voda :-)) .....slapaci cosworth je muj cosworth..ma nekolik druhu pohonu: ve vleku, na vleku, s dostatkem tlacneho personalu dokaze na rovine vyvinout max. rychlost az 10 kmh!!!...jinak je slapaci..zatim :-))) -
« Re: povinne ruceni
all : pěkné porovnání vyšlo ve včerejším Světě motorů, je tam celostránková tabulka, kde je to možno všechno pěkně porovnat - !!!!! VĚNUJTE VELKOU POZORNOST MALUSŮM, DOST PODSTATNĚ SE LIŠÍ A JE TO VELKÉ PŘEKVÁPKO, NA KTERÉ POJIŠŤOVNY VŮBEC NEUPOZORŇUJÍ !!!!! -
« Re: povinne ruceni
Nevim jaky je bordel v Kooperative, ale to co jsem si ja zazil s Ceskou pojistovnou neni popsatelne, to je lepsi vypravet. Pouceni z toho plyne, hlidat si, jestli mate vozidlo vedene v Ceske Kancelari Pojistitelu jako pojistene (www.ckp.cz) a schovavat VSECHNY doklady o zaplaceni pojistneho. Bohuzel ma Ceska pojistovna nejvic pobocek, nebyt toho, davno jsem jinde. -
« Re: Plastový ráměček okolo řadičky
Dovolím si tu zopakovat můj včerejší dotaz:
Pánové, nepřebývá někomu šedý plastový rámeček okolo řadící páky, dole se přichytává dvěma šrouby, verze s dvěma spínači el.ovládání oken? Já mám ten svůj prasklý a tak různě slepovaný. Mám 2.0 i DOHC kombi, ale myslím, že to snad je jedno. -
« Re: Rozjezdy
Aha, tak to ja myslim asi jine zavahani. Jak jsem psal, je to potrehnutelne spise nad motorem, laik nad motorem, nebo relativni znalec z mista ridice to skoro nepozna a rozhodne to neni prekazkou pro normalni rozjezd a jizdu. No na Minisrazu by se to demonstrovalo lepe. Nicmene je to prodleva, na zlomecek vteriny, delat mi to u motorky (JAWY), kroutim se stavecim sroubem volnobehu. -
« Re: povinne ruceni
Bonusy převést dokáží ale NEMUSÍ, když je naser..š. Taky jsem zkoumal snad všechny pojišťovny, na netu je řada porovnání. Ale já si připojišťuji i čelní sklo a to má třeba Alianz šíleně drahý. V celku mi tak vycházela nejlépe Česká. Uvidím jak to zvýší. -
« Re: Rozjezdy
Kdyby to bylo, jak jsi napsal, pak by stejné(alespoň podobné) zaváhání bylo i při 1.další jízdě (a to není), 2.i po té, co si to takto JEDNOU "houpne"(není), nebo 3. i po té, co ti to přeci jen zhasne a ty v zápětí znovu nastaruješ a znovu stejně šlápneš na plyn (taky není).
Takže to má charakter, jakoby "si to chtělo JEDNOU zazlobit", překonat jakýsi stav a pak už je vše OK. Takto se to chová v reálu, samozřejmě s menší či větší intenzitou, podle auta, podle stavu auta atd. -
« povinne ruceni
Takova aktualni otazka pro majitele dvoulitru a dvatrojek:) kolik platite a kde za povinni ruceni?? Ja jenom proto, ze jsem u ceske pojistovny a zvysili mi zakladni sazbu z 6700 na 8256 (svine!!!) na pristi pojistne obdobi. Sice mam nejake bonusy, konkretne 10%, takze budu platit "jenom" 7400, ale stejne je to o dost vic nez minuly rok...Takze otazky: 1.kde je to nejlevnejsi? 2.pri prestupu do jine pojistovny se uznavaji bonusy s predchozi? DIK! -
« Re: Rozjezdy
Premyslim nad tim temer nepostrehnutelnym zavahanim po pridani plynu a rozbiha se mi teorie, ze to u motoru s elektronickym vstrikovanim je mozna normalni. Nebo. Jak rychle zareaguje ridici jednotka na novou situaci v rizeni motoru (pootevrena skrtici klapka - Throtle body, zmena mnozstvi vzduchu - AirFlowMeter, zmena podtlaku v sani - MAP senzor). Nez se hodnoty na vsech cidlech upravi (prvni se otevre skrtici klapka, pak se zacne pootvirat AirFlowMeter, a asi soucasne s tim reguje MAP), tak urcite vznika prodleva a nez ridici jednotka zacne davat silnejsi impulsy vstrikovacum... Nemohlo by to byt ono? Urcite by na to odpovedel nejaky znalec, co treba Daytona, ten mel nejdriv karburator (kde se to da prechod z volnobehu - mozna, nevim totiz jak u rizeneho karburatoru, doladit a nyni ma EEC IV.
No treba nekdo vi, ze to je nejaka chybka a tahle teorie je blbost.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!